518 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Veninder i KBH. Veninder i KBH.

Jeg er en ung Quinde på 19 år bosat på Amager - Sundby, lige ved bygrænsen.
Jeg studerer på nuværende tidspunkt til Web-integrator (Nørde-ting, aka. Jeg laver hjemmesider ) På Amager KTS. Jeg venter dog udelukkende på syge-eksamen, også er jeg færdig - og smutter til Roskilde, og studerer videre. (så "interesserede" fra roskilde, er også velkomne! ) Ellers har jeg bil og kørekort, så det skulle ikke være helt umuligt uanset.

Jeg har ikke egen hest, rider og har ikke reddet fast længe. Andet end jeg engang i mellem rider og træner en nervøs hest i Dragør.

Men jeg er ikke bleg for en tur i skoven i ny og næ. Man kan jo ikke undgå at savne det...

Jeg har egen hund, en Karelsk bjørnehund bl. Sankt bernhard.
Nala, hedder hun og er 4... for at være præcis, så 4,5... hun er en gammel okse efterhånden smiley

Jeg måtte droppe dyrepasser uddannelsen, grundet en knæskade.
Her udfra kan i nok danne jer det udtryk at jeg er glad for dyr.... Så længe det ikke starter med K, og ender med rypdyr, eller EDDERKOPPER. ADRRRRRRRRRRRKKKK...

Grundet meget turbulens, har jeg skiftet ud i min vennekreds, og har ikke mange tilbage.... Det skader jo aldrig med nye til en flok, vel....!

Shopping, er ikke helt så meget mig, men jeg kan da godt lokkes med.... Hvis der bliver lovet mad, efterfølgende .

Jeg nyder at gå lange ture i skoven/naturen, så hvis dette også er noget du holder af, så er det jo et plus - det er altid sjovest når man er to. Og har du selv hund, jamen så bliver det jo ikke bedre.

Jeg finder det super hygsomt med cafe ture, eller lignende. Jeg kan bare ikke lide the, eller kaffe... Hmmm... Så er det heldigt at jeg er så kreativ, at jeg kan finde på noget... mad.... andet...

Jeg kan godt lide mad, men jeg kan ikke selv finde ud af at lave det...

Jeg lider af en personlidhedsspaltning (nej, og dette er ikke for at gøre grin med folk der gør, heads up til de der står ved og erkender, vi døjer vel alle sammen med noget) MEN.

Jeg er både til gang i gaden - torsdag, fredag, lørdag, den kan ikke få for meget gas.

Til en stille og rolig hjemme-hygge aften, forstået på den måde.

To i én, det bliver altså ikke bedre.....

Nu har jeg vidst benyttet mig af al min taletid, så jeg klapper kage, og lader jer kontakte mig - hvis det er noget i lyster.

Jeg er også på Hundegalleri (hold nu fast) Under JTK - med nalaprinsessen. HA ROCKER PÅ BABOOM.

Og hvis du ikke har regnet den ud, så er jeg også på baboom, som hjælpe-administrator. surprice.

OM ikke andet, så er jeg også på facebook (Jeg er over det hele, but who's not?) Under Jenny trinidad kristensen. I er velkommen til at skrive en besked, selvfølgelig også herinde.

fnis. hygge hejsa, så længe.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veninder i KBH.
Kommentér på:
Veninder i KBH.

Annonce