518 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Veninder i KBH. Veninder i KBH.

Jeg er en ung Quinde på 19 år bosat på Amager - Sundby, lige ved bygrænsen.
Jeg studerer på nuværende tidspunkt til Web-integrator (Nørde-ting, aka. Jeg laver hjemmesider ) På Amager KTS. Jeg venter dog udelukkende på syge-eksamen, også er jeg færdig - og smutter til Roskilde, og studerer videre. (så "interesserede" fra roskilde, er også velkomne! ) Ellers har jeg bil og kørekort, så det skulle ikke være helt umuligt uanset.

Jeg har ikke egen hest, rider og har ikke reddet fast længe. Andet end jeg engang i mellem rider og træner en nervøs hest i Dragør.

Men jeg er ikke bleg for en tur i skoven i ny og næ. Man kan jo ikke undgå at savne det...

Jeg har egen hund, en Karelsk bjørnehund bl. Sankt bernhard.
Nala, hedder hun og er 4... for at være præcis, så 4,5... hun er en gammel okse efterhånden smiley

Jeg måtte droppe dyrepasser uddannelsen, grundet en knæskade.
Her udfra kan i nok danne jer det udtryk at jeg er glad for dyr.... Så længe det ikke starter med K, og ender med rypdyr, eller EDDERKOPPER. ADRRRRRRRRRRRKKKK...

Grundet meget turbulens, har jeg skiftet ud i min vennekreds, og har ikke mange tilbage.... Det skader jo aldrig med nye til en flok, vel....!

Shopping, er ikke helt så meget mig, men jeg kan da godt lokkes med.... Hvis der bliver lovet mad, efterfølgende .

Jeg nyder at gå lange ture i skoven/naturen, så hvis dette også er noget du holder af, så er det jo et plus - det er altid sjovest når man er to. Og har du selv hund, jamen så bliver det jo ikke bedre.

Jeg finder det super hygsomt med cafe ture, eller lignende. Jeg kan bare ikke lide the, eller kaffe... Hmmm... Så er det heldigt at jeg er så kreativ, at jeg kan finde på noget... mad.... andet...

Jeg kan godt lide mad, men jeg kan ikke selv finde ud af at lave det...