{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mad til 18 års :)
  • #1   18. jul 2013 til at grille ville jeg nok smide lidt forskelligt på bøffer, måske en steg, kylling og så nogle pøller. til pastasalat, salat og kartoffelsalat, grillet grønsager måske?
    desert kan jo være alt muligt, is, kage i alverdens former, fromage hvad man nu lige er til smiley

• #2   18. jul 2013 Hvor mange bliver I? For en steg vil helt sikkert være lettest, hvis I bliver mange, så man ikke behøver stå ved grillen hele tiden..
    Og så er pølser obligatoriske ja smiley

Tilbehør? Som nævnt salater? Eller bagte kartofler?

Dessert? Frugt med råcreme?

• #3   18. jul 2013 Pølser er virkelig nødvendige smiley Man kan ikke grille uden pølser smiley Derudover griller vi marinerede nakkekoteletter, spareribs, kyllinge bryst filetter, det er de ting der i min verden høre til når man griller smiley

Dessert - frugtsalat, det er nemt og lækkert smiley

• #4   18. jul 2013 Hov og tilbehør til maden: kartoffelsalat og ellers bare salat det er rigtig lækkert når man laver salaten hver for sig istedet for bare en blandet salat. Jeg ville vælge iceberg salat, majs, ærter, peberfrugt, agurk, tomat, fetaost/salattern, marinerede hvidløg, croutoner og så måske nogle peanuts eller chili majs smiley Det er super lækkert at kunne tage det salat man kan lide smiley

Og husk dressing gerne en rød og en hvid dressing smiley Jeg ville vælge en thousand island dressing og en hvidløgsdressing.

Og husk flutes de er også uundværlige når man griller smiley

Hov ja og en god pastasalat går man heller ikke galt i byen med, men man kan også bare nøjes med at koge noget pasta og servere på samme måde som de andre ting til salaten det er også udemærket smiley

• #5   18. jul 2013 Vi bliver 12 smiley tak for alle de mange forslag, det bliver noget kød af en slags, med pasta og div grøntsager i hver sin skål smiley og nogen grillede majs smiley ogs skal vi have islagkage med nøddebund smiley

Kommentér på:
mad til 18 års :)

Annonce