{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

penge! -.- {{forumTopicSubject}}

åh gud hvis der er noget der kan komme imellem to mennesker så er det da vidst nok penge! smiley

jeg har brug for lidt hjælp..

jeg har en eks som flyttede ud den 10 i denne måned. skylder ham 1000 kr for noget hjemmeside og en massør til min hest.
han sagde det ikke var vigtig at jeg havde dem alle på engang da han flyttede ud.
nu skriver han så: kan jeg få mine penge fredag.
jeg svare. nej. jeg er sygemeldt og har fået meget mindre i løn så jeg er selv meget itvivl om jeg kan overleve her hjemme!
fint så kører den bare derud af...

jeg skriver så at jeg i bund og grund ikke kan se hvorfor jeg skylder ham penge da han fik en splinter ny com af mig (SOM HAN TOG MED) en ny kontorstol (SOM HAN TOG MED) jeg betalte ALT her hjemme i lejligheden! ALT (mens han sad på sin flade (hele dagen) jeg fik aldrig noget tilbage... jeg har altid kun måtte LÅNE! som da min hest skulle have massør til hvad 300 kr. og den computer han tog med kostede mig 5000... han mener jeg skylder ham stadig.
det mig der har måtte køre hans ting frem og tilbage når han manglede noget som igår fordi han ikke fik sin jakke med måtte JEG køre ind med den! (ikke engang et tak fik jeg)

jeg vil gerne betale ham! men jeg gider sq da ikke når han er sådan... han sagde det var iorden jeg ikke kunne betale ham med det samme! og på en gang og nu forlanger han 1000 kr ud af mig på fredag!

er det iorden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  penge! -.-
  • #1   26. jun 2013 Altså..
    Jeg kan godt se, at du synes det er øv når du har givet ham så mange ting.
    Men som jeg forstår det, er det ikke ting han har bedt om, men ting du har givet for at være sød.
    Men du LÅNTE altså de penge til ham, så jeg synes at han skal have dem - lige meget om han er en røv eller ej.

• #2   26. jun 2013 Jeg ville bide i det sure æble og betale, så var det da ude af verden.

• #3   26. jun 2013 selvfølgelig vil jeg betale ham.
    problemet er han sagde han ville betale mig så og så meget tilbage for de ting jeg har givet ham! jeg gav ham aldrig den stol han tog med!
    og så er det bare det jeg måtte betale med 250 kr i måneden eller mere hvis jeg havde til det. men nu vil han have ALT på en gang...

+ igen jeg betalte alt her hjemme sammentidig betalte jeg HANS KAT

• #4   26. jun 2013 Altså da jeg gik fra min ex skyldte han mig også 1700kr og dem forlangte jeg også at få nogen dage efter, ganske enkelt for ikke risikere at aldrig få mine penge.
    Og altså han er vel ikke flyttet i mens du ikke har været hjemme, så at han har taget en stol har du vel enlig godkendt?

Syntes heller ikke man kan smide "Jamen jeg betalte alt da du boede her"-argumentet, for det er jo enlig bare en fejl for din side, der skulle du istedet have bedt ham om at hjælpe med regningerne, istedet for bare at betale.

• #5   26. jun 2013 jeg kan godt se pointen i han er bange for ikke at få dem. men hvis jeg giver ham de penge ryger jeg til inkasso og det gider jeg bestemt heller ikke.
    jo han flyttede da jeg ikke var der. han havde endda smidt mit tv på gulvet!

• #6   26. jun 2013 Synes sgu den er svær.
    Jeg ville nok have sagt, at stolen må være betaling nok for de penge du skylder. smiley

• #7   26. jun 2013 det har jeg også prøvet at sige efter som stolen kostede 1300 så er det jo egentlig ham der skylder mig 300 efter som han tog stolen med. men det kan han ikke se...

• #8   26. jun 2013 Så bed ham om at aflevere din stol tilbage, da det jo faktisk er tyveri. smiley

• #9   26. jun 2013 ja det kræver vidst bare jeg selv henter den en dag.. må bare få styr på den lort!

• #10   26. jun 2013 Du har GIVET ham ting, han har LÅNT dig penge. Så jo, synes faktisk den er fair nok .. Angående stolen der, så forlang den tilbage..

• #11   26. jun 2013 Hvis han har sagt at han vil betale dig for de ting, du har givet ham, så skylder han jo sådan set dig nogle penge. Det lyder som om, at der er for pænt meget mere end 1000 kr.... Den der med at du betalte det hele inkl. hans kat, da I boede sammen, er bare ærgerligt, du er faldet i den samme fælde som mange andre kvinder.....

• #12   26. jun 2013 syntes godt nok han er et svin lige nu.. ville også have betalt som aftalt. 250 kr i denne måned. men når man pludselig får 2000 mindre i løn end man plejer. så er der bare ikk 1000 kr fordi han liiiige skulle bruge dem..

• #13   26. jun 2013 nu er det bare sådan jeg ikke kan fremskaffe 1000 kr på en gang. jeg havde kunnet hvis jeg havde fået normal løn. og det er det han ikke forstår. det er 2000 mindre i løn. som egentlig er mine mad penge. og så er der tilbage når alt er betalt 500 kr. til mad...

• #14   26. jun 2013
    Du har ikke forældre, veninder eller andet der vil låne dig?

• #16   26. jun 2013 Og jeg ville være en kælling og forlange computer og stol tilbage hvis han ville have de penge. Bom.

• #17   26. jun 2013 jeg har ingen veninder mine forældre har det selv stramt lige nu.:)

DD også det jeg hænger mest i. mest af alt fordi jeg er sur over han er så utaknemlig! smiley + han efterlod sin kat ved mig som gik amok på min anden og min hvalp!

• #18   26. jun 2013 Tja men jeg mener det, så må folk kalde mig hvad de vil, det er det jeg havde gjordt hvis det var min kæreste og jeg.

• #19   26. jun 2013 er ret god til at være en kælling. så det kunne godt være man skulle prøve. det kan der vel ikke ske noget ved..
    han har sådan set også taget hans gamle bærbar med som jeg fik. såe..

• #20   26. jun 2013 Jeg har det bare sådan at noget for noget. Og hvis han har taget de ting med til en større værdi, så skal han vidst ikke pive over 1000 kr.

Og så enda efterlade HANS dyr hjemme ved dig, det er et no go.

• #21   26. jun 2013 dd. du gør mig faktisk mere indebrændt og sur når du siger det på den måde.:D
    kan bare mærke vrede i min lille mave!:D

• #22   26. jun 2013 altså er fuldstændig enig med Team Grafik Endurance dk: du har bare lavet en kæmpe fejl i ikke at opkræve noget for regninger og givet ham div gaver.
    Syntes også bare du skal aflevere pengene og have dit på det rene. Det er uretfærdigt, men mest fornuftigt. Og det self. noget rigtig lort du ryger til inkasso, men står det så slemt til må man begynde at prioritere i sin hverdag og hvad man bruger penge på.

Men det også et svært indlæg at fortælle hvad man syntes du skal gøre, for man kan jo godt se når du skriver at du allerede har bestemt dig for ikke at give ham pengene.

• #24   26. jun 2013 Jeg ville også sige at han skulle aflevere stol og erstatte dit fjernsyn.
    Har stået lidt i samme situation, min ex solgte af mine ting bag min ryg og det opdagede jeg desværre først da vi var gået fra hinanden, og så kom han og sagde jeg skyldte ham 18.000 for en lejlighed jeg ikke ville have, men alt i alt så har han solgt og hugget og givet til sin nye kæreste, smykker, tøj, computerspil, rideudstyr og sengetøj for en værdi af næsten 24.000kr

• #25   26. jun 2013 Jeg var også blevet en kælling og havde sgt at det vist nok går lige op! og piver han er det vist ham der skylder dig, skulle lige have været min eks....

• #26   26. jun 2013 Katrine k nu syntes jeg ikke at jeg skal ryge til inkasso fordi den nar ikke holder sin aftale... no fuck. jeg har ikke tænkt mig at betale alle på en gang når jeg ikke kan.. det er her hesten, hunden, og katten det går ud over. og det skal det ikke... jeg kan godt en måned leve på rugbrød og leverpostej men det kan mine dyr altså ikke! .

jeg har aller mest lyst til at betale dem (hvis jeg kunne) men jeg kan ikke give ham penge jeg ikke har!
    og når det skal være på den måde har jeg bare lidt meget lyst til at være kællingen og så sige han ikke får noget som helst af mig!

• #27   27. jun 2013 Hvorfor har han ik taget katten med?
    Hvis han skylder dig det du skriver, havde jeg sagt "nixen bixen Karen Blixen, du ka komme og hente din kat og aflevere de penge DU skylder mig"

Penge er noget fucking lort.
    Lånte i sin tid 30000 til en veninde, til køb af hest.
    Det var i 08, hun er først begyndt at betale tilbage for 1 år siden, 500 om måneden.
    Selv om aftalen var, at hun sku betale 1000 efter de første 2 måneder.
    Det kommer til at ta 100 år, men hun betaler dog.
    Hun har dog siden købt endnu en hest, der blev jeg edderspændt rasende.
    Sad i L.A. da jeg fandt ud af det på FB, så jeg ku ik gøre ret meget:(
    Og hun har siden tjent ret mange sorte penge, siden 1 hestekøb (nok til at købe hest for 55000)
    Det var osse de sidste penge hun lånte af mig, ved at hun pt. skylder rigtig mange mennesker penge.

• #28   27. jun 2013 den sorte. ej hvor frækt! det kan man da heller ikke bare gøre!

• #29   27. jun 2013 Nej, har delme osse været sur på hende mange gange.
    Det sjove var, at hun var den eneste der ik viste jeg havde dem, men fik det dog af vide.
    Så sagde hun "troede du jeg ville komme at tigge penge?"
    2 måneder efter, da hun fik lov at købe denne hest, kom hun jo så og tiggede.
    Hun havde et kæmpe lån i banken fra tidligere heste køb (80000, hesten kostede 60000, men blev senere solgt for 12500, fordi den har "ødelagt")
    Så viste godt at den mulighed var udelukket.
    Men set i bagklogskabens klare syn, var det self. det dummeste i hele verden.

• #30   27. jun 2013 ja men god måde at investere på hvis man får pengene igen vel og mærket.:D

• #31   27. jun 2013 Ja, og det ka man ik sige var tilfældet.
    Jeg sku jo ha haft penge, fra salget af den første, men med 12500, er der langt til 50000 og 30000.
    Men hun har aldrig været go til hestekøb og køb med videresalgt.
    Hvis man bruger et år igen man sælger, men hesten stadig kun går LB, så er det ik nemt at få 80000, for en hest på 11.
    Men jeg håber bare kræet blir solgt, så jeg ka få mine penge!!

• #32   28. jun 2013 forstår jeg godt!

Kommentér på:
penge! -.-

Annonce