515 visninger
|
Oprettet:
kanin. .. {{forumTopicSubject}}
Faldt lige over dette på fb
http://www.kaninhaandbogen.dk/index.php/kaniner-i-bur/10-ar-i-bur
nov 2011
Følger: 161 Følgere: 125 Heste: 8 Emner: 89 Svar: 2.262
Utrolig tanke vækkende. Fik det ret dårligt med mig selv, min sad nemlig også i bur, da hun levede. Hun blev aflivet for et par måneder siden. Men hun kom også ud når der var mulighed for det.
apr 2012
Følger: 101 Følgere: 68 Emner: 49 Svar: 745
mar 2013
Følger: 98 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 17 Svar: 212
Mine kaniner er ude i løbegård næsten hele dagen
Limserne og Sovs - vil anbefale kun at spring med din kanin en gang i ugen, ellers kan det ende ud i gigt, det samme hvis man springer på fliser/sten, så kan kaninen få gigt
Og så anbefaler jeg sikre spring, som kaninen ikke risikere at komme til skade på.
feb 2010
Følger: 11 Følgere: 20 Heste: 1 Svar: 475
En af mine har været i røntgen, og det var ikke noget at sætte en finger på mht. det.
Så jeg tror det går ud til de kaninejere der har sin kanin i bur 24/7.
Når det så er sagt er kaniner kolonidyr, og jeg har bestemt ikke plads til at have 4 kaniner gående sammen, eller mulighederne for det, så jeg kan ikke se hvorfor jeg bliver en dårligere ejer af at have dem i hver deres bur.
Men jeg kan godt se på det indlæg hun lavede at jeg nok i hendes øjne er dyremishandler, men mine kaniner kommer ud hver dag, og har ingen problemer med at gå, samt en af mine tidligere kaniner så sund og rask ud mht. til hun havde kræft men det er irrelevant.
Men jeg kan også godt se hendes pointe, for ALT for mange kaniner sidder i et lille bur døgnet rundt og kommer aldrig ud, og hvis det er disse personer hun henvender sig til så burde hun få det til at fremstå tydeligere.
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
kanin. ..