{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kanin. ..
  • #1   22. jun 2013 Den var faktisk oppe i en debat i nat om Andreas Helgstrands udtalelser om hyperflexion. Vi kom vidt omkring i dte emne.

Utrolig tanke vækkende. Fik det ret dårligt med mig selv, min sad nemlig også i bur, da hun levede. Hun blev aflivet for et par måneder siden. Men hun kom også ud når der var mulighed for det.

• #2   22. jun 2013 Indrømmer mine kaniner sider i sådanne bur, men understreger dog at lågen altid er åben, og den kan løbe frit i en stor løbegård. smiley

• #5   22. jun 2013 Synes det er forfærdeligt...
    Mine kaniner er ude i løbegård næsten hele dagen smiley

Limserne og Sovs - vil anbefale kun at spring med din kanin en gang i ugen, ellers kan det ende ud i gigt, det samme hvis man springer på fliser/sten, så kan kaninen få gigt smiley
    Og så anbefaler jeg sikre spring, som kaninen ikke risikere at komme til skade på.

• #6   22. jun 2013 Mine bor i bure, alt mellem 100-150 cm i længden, og jeg føler mig faktisk lettere stødt af det indlæg hu har skrevet, for hun får det til at lyde som om folk der har kaniner i bure er dyremishandlere.

En af mine har været i røntgen, og det var ikke noget at sætte en finger på mht. det.
    Så jeg tror det går ud til de kaninejere der har sin kanin i bur 24/7.

Når det så er sagt er kaniner kolonidyr, og jeg har bestemt ikke plads til at have 4 kaniner gående sammen, eller mulighederne for det, så jeg kan ikke se hvorfor jeg bliver en dårligere ejer af at have dem i hver deres bur.

Men jeg kan godt se på det indlæg hun lavede at jeg nok i hendes øjne er dyremishandler, men mine kaniner kommer ud hver dag, og har ingen problemer med at gå, samt en af mine tidligere kaniner så sund og rask ud mht. til hun havde kræft men det er irrelevant.

Men jeg kan også godt se hendes pointe, for ALT for mange kaniner sidder i et lille bur døgnet rundt og kommer aldrig ud, og hvis det er disse personer hun henvender sig til så burde hun få det til at fremstå tydeligere.

• #7   22. jun 2013 Jeg synes nu ikke kaniner hører hjemme i bure må jeg indrømme. Hvorfor er det ok at have en kanin i et bur 24/7, tænk et ramaskrig der ville være hvis man fx lukkede en kat eller hund inde i et bur hele deres liv? Hvis man har sin kanin i et bur, så skal de i min mening behandles ligesom en hest og komme ud og løbe hver dag, jo længere tid jo bedre.

Kommentér på:
kanin. ..

Annonce