Sommerferie :* {{forumTopicSubject}}
Ja overskriften siger da lidt om hvad vi skal snakke om?
Hvornår har i fået eller får i sommerferie?
Hvad skal i bruge den på og hvornår starter i i skole igen?
Jeg skal selv til jylland i den første uge (lørdag om en uge) i 9 dage og så resten af de 2 uger ud til min skønne Part, hvis han får lov at leve videre (i kan se historien på Jarpur's profil)
Så den 4 uge af ferien skal jeg til Bornholm med min mor, niece, og papfar, hvor min Bror, hans kone og deres 2 børn som er mine niecer, skal være ved os
De sidste 2 uger af ferien holder vi i sverige, hvor jeg muligvis skal træne vores Nabos fjordhest (vi har et hus i sverige) og så skal jeg ud og ride på en islænder vi fandt sidste år
Så ja en okay god ferie
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 70 Svar: 1.380
Jeg har "sommerferie" nu eller skal i hvert fald ikke til flere prøver xD
Her i næste uge tager jeg til København og er der lidt tid..
Den 19. rejser jeg til Frankrig for at se Tour de France på Camps-Élysées :'D Ellers skal jeg absolut intet xD Ud over selvfølgelig at ride og passe mine heste xD
maj 2009
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 12 Svar: 55
Jeg har fået sommerferie i dag, eller min sidste prøve var i dag... Så ifølge mig har jeg sommerferie
Jeg skal bruge ferien på at flytte til Sjælland, så skal have alt pakket ned. Det er her man fibder ud af hvor meget ligegyldigt man har liggende, haha Og jeg er lige gået igang så der er lang vej endnu...
Og så de sidste 2 uger tager vi et smut til Italien Glæder mig simpelthen så meget!
Ellers har jeg ingen planer, udover jeg skal ud til min part nogle dage også, og nyde den sidste måned med ham :')
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
jeg fik for 2 uger siden. lige nu passer jeg min venindes gård med alt hvad det indeholder af dyr, og så har jeg fået min hest med jeg kommer så hjem igen på fredag(d. 28), fredag aften skal jeg op ligge i kø til roskilde festival, den slutter d. 7 hvor jeg så skal direkte med toget til marielyst hvor jeg skal være en uge i sommerhus med min familie. og så kommer jeg hjem i min egen seng efter det har jeg 12 arbjejdsdage på 2 uger, og så skal jeg være en uge alene hjemme i mens min familie er i tyrkiet
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
Jeg har absolut ingen anelse om hvornår jeg starter igen :L
Men jeg skal 2 uger til Italien (30-31) med familien. Så kender jeg en hel del der skal spille en af dagene i Randersugen, så dem skal jeg selvfølgelig ned og høre
Ellers skal jeg vidst bare se vennerne og på en masse druk..
Og i år har jeg fundet mig en sommerflirt. Så måske jeg skal se ham lidt også
okt 2009
Følger: 21 Følgere: 98 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 30
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
apr 2012
Følger: 27 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 669
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
Ugerne efter står på druk og Roskilde festival (; Dét skal vel fejres at man har knoklet som en gal i 3 år? (;
Resten af ferien kommer til at gå med genoptræning af hesten, druk, venner osv osv (: Skal desværre ikke ud og rejse.. ):
Starter først i skole igen (forhåbentligt) september 2014 - DTU - Geofysik og rumteknologi!
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
apr 2008
Følger: 69 Følgere: 75 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 283
Så skal jeg på dyrskue fra d. 28-30 Juni, med min veninde og min kæreste - Min veninde og jeg skal være dommere. Søndag d. 30 Juni skal jeg også fejre min fødselsdag.
D. 7 Juli rejser jeg til Los Angeles på sprogrejse med min veninde, hvor vi skal være i 2 uger. Derefter skal vi rundt forskellige steder i San Francisco og Chicago, hvor vi skal besøge nogle af vores amerikanske venner
- Det bliver en suuuuper sommerferie !
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 144
Men skal et smut til Paris med lidt af min familie og ellers ride min part
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 220
feb 2009
Følger: 153 Følgere: 151 Heste: 13 Emner: 4 Svar: 964
Jeg får sommerferie den 28.
Jeg skal måske til Nibe festival en af dagene.
Det der er planlagt indtil videre:
Hjælpe min mor da hun skal opereres i knæet den 1 juli.
På Spangbogaard ridelejr med de dejlige tøser.
Djurs sommerland med familien.
Op til min far (lillebrors far, men han har været min "far" siden jeg var 8)
Over til min pappa som er svensker som bor i Sverige, og ellers bare nyde at have at fri
Sommerferie :*