{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Sommerferie =} {{forumTopicSubject}}

Hej dejlige mennesker!

Lad os lave et hygge emmer!

Min familie ved ikke hvor vi i år skal tilbringe vores ferie henne så tænkte i kunne inspirere mig. Så alle sammen, skriv hvad i skal i ferien og om i skal ud og rejse eller bare blive her?
I må også gerne bare forslå noget hvis i vil, bare ikke Spanien. smiley

kh Julie.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommerferie =}
  • #1   18. apr 2014 jeg skal i sommerhus smiley
    og så har mig og min pony fået et sommerferie job, så han skal være hygge-trække pony,og jeg skal trække ham, i en weekend!! .. smiley

og så tager vi lige et smut til 4 dages stævne, og camping! smiley

• #2   18. apr 2014 Lyder hyggeligt smiley

• #3   18. apr 2014 Vi skal måske ud og rejse kommer meget an på om vi må aflive vores hund snart og så vælger at købe en ny hund lidt efter smiley Køber vi ny hund skal vi ikke ud at rejse. Men enten skal vi til Bulgarien eller Tyrkiet.

Ellers skal jeg bare hygge med familien, vennerne og mine 2 dejlige ponyer smiley
    Vi har planer om at leje en trailer i en måned og håbe på godt vejr og så tage til stranden eller til byen at ride, eller et helt 3 sted smiley

• #4   18. apr 2014 Jeg skal på Smuk Fest, til Norge og arbejde. smiley
    Nårh ja og ride selvfølgelig. smiley
    Italien er da et dejligt land. smiley

• #5   18. apr 2014 Vi har lige fået hvalp (og har en på 3 i forvejen) så mig og min far skal nok ug og lave en masse med de to, og så håber jeg på og komme afsted til stævner med den "gamle" da vi løber AG, men ellers tror jeg heller ikke jeg skal noget smiley

• #6   18. apr 2014 Jeg skulle have været i New Zealand, men det har jeg droppet da jeg er ved at købe hest og ikke vil undvære den så lang tid når jeg lige har fået den smiley Så jeg skal 3 uger til hest, hvor vi rider 400 km igennem Jylland, skal nok blive hyggeligt! smiley

Overvejer at tage en weekends tid til England, men det må tiden vise smiley

• #9   18. apr 2014 Ugh gider ikke sommerferie-.-'

Jeg tror bare jeg skal være sammen med venner, på festival og være lam det meste af tiden.
    Jeg syntes en tur til Irland, lyder mega hyggelig! smiley

• #10   18. apr 2014 Jeg har i alle mine leveår ALDRIG været udenfor Danmark i sommerferien.. ØV smiley Jeg elsker at rejse og har gjort det meget med skolen. Men et eller andet sted er der noget i mig der siger "Ude godt, hjemme bedst". Danmark kan godt nok have noget vejr der bare er.. ja.. l'rt. Men man må få det bedste ud af det. Min ferie bliver holdt herhjemme i Danmark. Det er jo også svært at tage på ferie når man har mange dyr at passe desværre, men sådan er det jo smiley

• #11   18. apr 2014 Jeg skal fejre at jeg er blevet student, jubiii! smiley Og så skal jeg til Skagen i en uge med min kæreste smiley Har lang sommerferie, indtil universitetet starter, så skal nok slappe af og lade op til en frisk start smiley Og måske flytte, men det afhænger jo selvfølgelig af, at jeg får en lejlighed smiley

• #12   18. apr 2014 Årh set lyder hyggeligt alle sammen smiley

• #13   18. apr 2014 Jeg skal til Frankrig og besøg hele min fars familie smiley super hyggeligt!

• #14   18. apr 2014 jeg tager 3 uger på ride/kørefeiren smiley og en uge op til Sarah herinde fra hvor vi så tager til DHE sammen

det er egenlig hele min sommerferie

Kommentér på:
Sommerferie =}

Annonce