{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Hvor er livet bare surt nu ! {{forumTopicSubject}}

Arg hvor er jeg bare sur lige nu.. Jeg kunne simpelthen bare tage hele mit liv og *krash! Krash.* så rive det i stykker !

I får lige hele historien:
I dag skændtes jeg med min mor og så cyklede jeg ud til hypperne, i regnvejr og så kom der en bus og sprøjtede mig ind i muder.. Nå øv, men da jeg kom derud gik jeg ind til dem og så var en af den sluppet ud og gik rundt i stalden og har måske kolik. Så fik jeg skældud af staldpasseren over at jeg er uansvarlig og ikke passer mine heste ret godt.. Så jeg gik ind til mine heste og nussede lidt med dem og så satte jeg mig ned i spiltovet da jeg hørte min bedste veninde komme, jeg ville forskrække hende (bare sådan for sjov) men så hørte jeg at hun gik sammen med min "ærke-veninde". så jeg satte mig ned og overhørte tilfældigt deres samtale:
" Jeg har faktis hørt at hendes kærste er ved at gå fra hende." "Ej, er det rigtigt ?" "Ja, og jeg tror faktis at jeg vil prøve at "nuppe" ham." "Heeh, okay.. Jeg syntes faktis heller ikke de passer ret godt sammen." "Nej det gør jeg heller ikke.. Men xxxx(min kærstes navn) er faktis ret lækker så jeg tror jeg spørger ham nu.. Over sms" "Ja okay" *Bip Bip..* (sms sendt og sms modtaget.) "Ej, han sagde ja. Fedt så kan hun lære det." Fuck jeg sad bare og græd inden i.. Min veninde havde lige taget min kærste og nu var hun pludselig blevet bedste veninde med yyyyy (ærke-veninde.) Så er de gået igen og jeg sidder bare og græder.. Så kommer dyrlægen og tjekker alle hestene (mine altser) og Ciki har kolik og det er måske meget slemt. Mister har haltet i 3 dage nu og vejret er bare dårligt..
Kan livet blive mere øv ?

Er der ikke lige nogen der vil sige mig hvad jeg enlig laver her på jorden når det hele bare er sådan ?
Syntes bare lige at jeg ville ud med det ='(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er livet bare surt nu !
Kommentér på:
Hvor er livet bare surt nu !

Annonce