{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Hvor er livet herligt! (Glædesindlæg og taksigelse) {{forumTopicSubject}}

Jeg passer lige nu gården hvor min hest står opstaldet mens familien er på ferie - og jeg bliver så glad i låget af at være herude! Hestene mænger sig i det høje græs, kattene flader i solen og den lille vuffer passer sine 4 hvalpe som bare er sååå søde! Her er den smukkeste natur at vandre i og en sø hvorpå man kan sejle - og ellers er der jo kun få skridt til stalden hvor man kan tage hesten med på en ridetur. Jeg er simpelthen så taknemmelig for de her par uger og de skal nydes fuldt ud - især efter på onsdag når jeg bliver student! smiley Glæder mig vildt til at få mit eget sted engang smiley

Hvad går I og laver i det dejlige vejr? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er livet herligt! (Glædesindlæg og taksigelse)
  • #1   20. jun 2014 Lyder godt nok skønt smiley Jeg skal også have sådan et sted en dag.
    Jeg bliver student på mandag, så lige nu har jeg hovedet dybt begravet i religionsbøger. Pyha lægger slet ikke mærke til vejret. Bliver godt at få det overstået.

• #2   20. jun 2014 Det lyder også lækkert! smiley

Om en halv times tid, så skal jeg ned på arbejdet og få aftalt vagter for hele sommeren. På tirsdag er jeg student, hvilket er LÆNGE ventet smiley :D smiley På næste lørdag ligger jeg i kø til Roskilde festival og de næste uger bliver bare en stor fest smiley
    Og så går det selvfølgelig også bare godt med de kære hypper, så jeg er et jævnt glad barn for tiden smiley

• #3   20. jun 2014 Bor også som du beskriver det, dog uden hvalpe pt. Men nyder det også i fulde drag smiley . Er dog lidt irriteret over arbejdet tager for meget af min fritid .

• #4   21. jun 2014 Therese: Uha ja, det var je oppe i, i går! Tillykke med på mandag smiley
    Tine: Lyder godt nok skønt - også et stort tillykke til dig smiley
    Hyggerytteren: Åårh, jeg misunder dig! Men ærgerligt med meget arbejde smiley Men mon ikke det betaler sig? smiley

• #5   21. jun 2014 I går var jeg oppe i AT og fik et fint 10-tal, så kom dyrlægen ud. Min skulle have ordnet bisser - og hans tandsæt blev rost fordi det er fint og lige. Der var bare lidt spidser, der skulle tages.
    Aldrig har jeg set så sølle en lille hest, efter den blev bedøvet så tænderne kunne ordnes. Det lille bitte pus stod bare og sov i armene på dyrlægen og jeg, mens tænderne blev ordnet. Der gik et par timer inden han overhovedet gik udenfor. smiley

Desværre fandt vi så ud af at Kiksens "udslæt" er sarcoider (hudkræft).. Den havde ingen af os set komme, så min søster sad begravet i litteratur i går om emnet. Vi nåede lidt frem til at bliver det slemt, så er det aflivning, og at det eneste fornuftige vi kan gøre nu er at undgå ting, der kan gøre det værre. Og så spraye med fluespray så der ikke går indsekter i det.

Så i går var en meget blandet dag. smiley

• #6   21. jun 2014 Hold da op, ja der har været mange blandede følelser! Tillykke med 10-tallet, og god bedring til hyppen smiley

Kommentér på:
Hvor er livet herligt! (Glædesindlæg og taksigelse)

Annonce