hvordan var jeres dag?:-) {{forumTopicSubject}}
Ja overskriften taler lidt for sig selv
min dag :
Jeg stod op kl 10, skulle køre ud til major kl 11, men så kl 5 min i 11,.vælger vores ene kat at angribe mig...... og ja jeg klaskede ham en, for han var 2 cm fra mit øje..
nå men vi kørte så 11:05, og jeg kommer så der ud og skal ride major, det går fint men hold nu op han havde energi, bare et lille rør med benet og det var galop xD
Nå, men jeg skulle så galloppere (med vilje denne gang) og det gik fint, indtil major blev forskrækket og hoppede tilsden og jeg rog af, så ja, er fsldt af ham 2 gange de 1.år og 7 måneder jeg har haft ham... xD
slog mig ikke, det gjorde ikke ondt, havde ridehjelm på, og det var godt:-)det eneste der var er at jeg har fået en blodsprægning i øjet, men overlever jo nok
Men så efter der får major varme bagben :-\
de blev så skyllet med koldt vand og han fik foder, og det end bagben blev fint men.det andet var stadig lidt varmt og meget ømt da jeg kørte hjem, så håber at han får det bedre i gennem natten.
kommer så hjem, PLADSKVÅD pga det Lortevejr vi har og nu sidder jeg i sofaen under dynen men en stoppet næse -_-'
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.284
nov 2011
Følger: 161 Følgere: 125 Heste: 8 Emner: 89 Svar: 2.262
Min mors, fætters kone(Birgitta)avler ismuler, og da vi var der oppe til bedste komsammen, så skulle vi da ud og ride! Så vi red en dejlig langt tur i super smuk skov. Min mor, Birgitta, moster og jeg var så de eneste der gad, så vi var kun fire afsted. Og på bare den time lærte jeg utrolig meget om at ride islændere. Det var en helt fantastisk oplevelse, specielt da man fandt rytmen i tølt!
Hoppen Havtid som jeg red, hun er tidligere VM hoppe. Under en foling gik det dog helt galt og de måtte, tror jeg nok, slå det ihjel inde i Havtid, for at få det ud. Hun havde fået alle mulige nerveskader, og lå helt stille. I fire dage måtte de vende hende i vær anden time. Derefter var hun spastisk i et helt år. Personligt tror jeg var gået så langt, men idag er Havtid bare en vildt dejlig hoppe. Hun var frisk og lydig. Så det var bare en fed dag!
nov 2008
Lyder altså super hygge med en tur
Ej, hvor spændene at du så fik lov at ride hende:-)
nov 2011
Følger: 161 Følgere: 125 Heste: 8 Emner: 89 Svar: 2.262
Hun var fantastisk. Forstår ski godt hun har gået VM :D. Skøøøøn tølt ^^
nov 2008
jun 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 5 Svar: 24
- Mente det seriøst, med at jeg hygger.
nov 2008
jun 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 5 Svar: 24
nov 2008
feb 2012
Følger: 57 Følgere: 28 Heste: 5 Emner: 55 Svar: 678
Jeg vågnede ved en 9 tiden, helt udhvilet - for jeg har ferie!
Tog op til min hest og fik ham redet. Han var SUUUUPER idag og hans traversader er begyndt at gå ret godt, til trods for at han er springhest med STORT S.
Derefter fik vi kaffe og hyggede og fik taget nogle gode billeder til min side på facebook hvor der sælges pandebånd.
Så skulle unghesten Weedo rides, som da bare er den søøøødeste lille junior ever! - Fik godt nok et lille buk, da han skulle i galop, men ellers er han SÅ skøn! Håber på at få et rigtig godt forhold til ham, her i løbet af sommeren, hvor han kommer til at arbejde for føden sammen med min hyp
nov 2008
vil også have ferie nu
hvordan var jeres dag?:-)