{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

hvordan var jeres dag?:-) {{forumTopicSubject}}

Ja overskriften taler lidt for sig selv smiley

min dag :
Jeg stod op kl 10, skulle køre ud til major kl 11, men så kl 5 min i 11,.vælger vores ene kat at angribe mig...... og ja jeg klaskede ham en, for han var 2 cm fra mit øje..
nå men vi kørte så 11:05, og jeg kommer så der ud og skal ride major, det går fint men hold nu op han havde energi, bare et lille rør med benet og det var galop xD
Nå, men jeg skulle så galloppere (med vilje denne gang) og det gik fint, indtil major blev forskrækket og hoppede tilsden og jeg rog af, så ja, er fsldt af ham 2 gange de 1.år og 7 måneder jeg har haft ham... xD
slog mig ikke, det gjorde ikke ondt, havde ridehjelm på, og det var godt:-)det eneste der var er at jeg har fået en blodsprægning i øjet, men overlever jo nok smiley
Men så efter der får major varme bagben :-\
de blev så skyllet med koldt vand og han fik foder, og det end bagben blev fint men.det andet var stadig lidt varmt og meget ømt da jeg kørte hjem, så håber at han får det bedre i gennem natten.
kommer så hjem, PLADSKVÅD pga det Lortevejr vi har og nu sidder jeg i sofaen under dynen men en stoppet næse -_-'

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan var jeres dag?:-)
Kommentér på:
hvordan var jeres dag?:-)

Annonce