{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

CSF
CSF
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920

Sjove ting folk har kaldt din hest? {{forumTopicSubject}}

Lidt inspireret af de tråde der i øjeblikket kører, om hvorvidt islændere burde kaldes ponyer eller heste, kom jeg til at tænke på, hvad i har hørt folk sige af sjove og skægge ting i tidens løb om jeres eller andres heste.

Sidste sommer var min fjordhestevallak overvægtig. Er så ude at gå en tur med en fra stalden, hvor vi møder de her mennesker, som vi begynder at snakke med. Den ene af dem spørger så på et tidspunkt, hvornår Focus har termin? Tog det som en pæn hentydning til, at han burde tabe sig. Haha. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjove ting folk har kaldt din hest?
  • #1   13. jun 2013 For nogle år siden red en sød pige min ene pony og hun syntes da Taura var sød nok ikke så meget som den anden), men hun syntes altså at Taura var en "nørd" xD

Jeg er blevet spurgt om mine to dejlige hopper var hingste - de kan åbenbart rigtig puste sig op når de vrinsker smiley

• #2   13. jun 2013 Jeg havde lige fået Don, som på daværende tidspunkt var 4 år og meget "ranglet" at se på med sine lange ben...i det hele taget lange lemmer...
    Jeg trækker ham så ned mod folden hvor vi på vejen møder en lille elevrytter med sine meget uvidende forældre.
    Moderen til elevrytteren stopper så op og siger: " Hold da op en smuk hest - er det sådan en travhest?"
    Så måtte jeg pænt fortælle hende at det faktisk var en fin dressurhest, som bare var meget ung og uden ret mange muskler.

Den gjorde faktisk lidt ondt - især fordi jeg kun havde ejet hesten i få timer og bestemt ikke synes han skulle sammenlignes med en travhest bygningsmæssigt smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#3   14. jun 2013 Pia: Nørd ligefrem? Den var ny. smiley

Mathilde: Man må da sige, han er kommet rigtig godt efter det! smiley

• #5   14. jun 2013 Min søde lille ponyhest ( 185+) bliver bare kaldt for Dino, efter der var en lille dreng der spurgte om ikke også min hest var lige så stor som en T-rex smiley

Bare fordi han bruger 175 i dækner smiley og er en fin varmblods hest med et Shiregen smiley

• #6   14. jun 2013 Ja, men min pony kan da nok godt være lidt nørdet XD

Jeg kalder nu selv min søsters dejlige araberdreng for "gummibold" - men han er altså også bare sådan lidt fjeder-agtig smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#7   14. jun 2013 Sådan så han ud, da han vejede mest og han havde endda tabt sig en del, da hun spurgte:

http://hest.webgallerier.dk/galleri/594/628/471/2969668-fjordhest-oesterskovs-focus

• #8   14. jun 2013 "Wow! Er den i familie m den der Totillas ?! "

Ved ik om jeg sku le eller græde.

" hva er den en blanding af? "

Er lidt en tavlenørd....

Og endelig, hørt på Roskilde dyrskue, barn peger på meget lille pony og spørger : " mor, er det en pony?"
    Hvortil mor svarer:, " nej, det er en hest"
    Jeg måtte gå for ik at brække mig af grin!

• #9   14. jun 2013 Tror mere det mig der har kaldt min part for mærkelige ting, den kaldes da hoppebolden fordi engang imellem hopper den i galop på stedet -.-' og en jeg sprang på kaldte jeg rejen fordi han stoppede, så prikkede jeg til ham for at lige sige du skal over næste gang og det ikke farligt, så stejler den nærmest og hopper på bagbene over springet, men lander ligesom et normalt spring efter oO' så det er de begyndt at blive kaldt xD

• #10   14. jun 2013 Folk, ryttere, massøre og dyrelæger har alle kaldt min hest Chico for en pony, hvor jeg så fint retter dem og siger at han er en hest :i Indtil de siger, den er da max. 150 hvor de så bliver helt begejstrede når jeg siger at han er 160 smiley

• #11   14. jun 2013 Der hvor jeg stod før, var der et æsel og en islænder der gik sammen. Og der kom tit skinnecykler forbi. Den ene gang var der en lille dreng der råber: "Se mor en ko og et æsel"
    Jeg var flad af grin smiley

• #12   14. jun 2013 Marie - kommer sig sikkert af at mange tror at pony er en baby, og hest er en voksen smiley

• #13   14. jun 2013 En fra HG kaldte engang min hest for en pony. Ehh min hest er 1.70! smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#14   14. jun 2013 Ej, vi var også på vej hjem fra sommerhus en dag, hvor jeg ser en flok køer stå helt tæt ved vejen. Råber så: "Hold kæft nogle flotte heste!!" hvorefter min far kigger til siden. Han måtte lige kigge en ekstra gang, for det var nogle sjove heste. Haha. smiley

• #15   14. jun 2013 Jeg er også meget ked af over at have pony, det er jo så frygteligt.

Så ja det må være at de bliver kaldt pony...

• #16   14. jun 2013 McAdoo er engang blevet kaldt Marabou af en af de andre piger i stalden's mor, fordi hun ikke helt kunne huske hvad han hed xD
    Vidste dog ikke helt om jeg skulle tage det som en hentydning, til at han var lidt småbuttet? smiley

Og ellers har jeg tit oplevet at andre har troet han var en hoppe . Både staldejer og andre opstaldere - han må være lidt feminin smiley Så har jeg pænt rettet dem, når de har kaldt ham for en hun xD - Tror faktisk også jeg blev spurgt, om han var drægtig engang? Heldigvis har han tabt sig siden, og folk tror ikke længere han er en hoppe xD

• #17   14. jun 2013 Min hest er blevet kaldt et autist barn af min ridelærer, fordi han er meget behagesyg. Det var nu altså ret sjovt - han går nu som autisten i stalden smiley

• #18   14. jun 2013 Sr - jeg kalder alle heste for ponyer. Selv min egen på 1.64, men også hans bror på 1.75, så det skulle ikke undre mig, hvis kommentaren var fra mig smiley

Men jeg var engang på tur med min rødbrogede sportspony med stritman, hvor vi (ponyen og jeg) møder en familie, som ikke var hestemennesker. De spørger så lidt til min pony, om børnene måtte klappe ham og den slags. Vi snakker lidt, hvor moren så spørger, om der er nordbakke i ham? Ja, for han havde jo stritman og det kunne fjordheste jo kun have. Der blev jeg sq lidt stødt. Har intet imod fjordheste, men at sige min pony ligner en, der blev det for meget x). Jeg red også hurtigt videre xb

• #19   14. jun 2013 Hehe, vores staldmand kaldte min pony for "fede læs lort", selvom hun var i absoult topform, og ikke skulle tabe sig mere.
    Det tager jeg ikke så tungt, netop fordi hun er i fin form, og fordi staldmandens hest er den største tromle jeg længe har set smiley

• #20   14. jun 2013 Min hest bliver kaldt for en pony, og min pony bliver kaldt for en hest? smiley

Derudover har jeg oplevet folk kalde min Jolly for en cola grundet navnet smiley

Nårh ja og så har folk i min klasse kaldt en shetlandspony for en sjællandspony smiley

• #21   14. jun 2013 Haha Chili min pony/hest er en blanding af New forest og araber. Jeg har en part på hende en pige på 10. Hun er i byen sammen med sin mor og moderen fortæller at hendes datter har fået part på en hest. Det er en blanding af New foundlænder og en araber. Alle syntes vist at det var en meget interessant blanding.

• #22   14. jun 2013 Når ja og min 17 årige vallak er ofte en ung hingst xD

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#23   14. jun 2013 Sjovt DD. Min far har altid kaldt Focus "gamle hest". Han er fra 2006 og vi fik ham i 2009. smiley

• #25   14. jun 2013 Jeg har også kommet til at give en hest et ret ondt kælenavn smiley Det gik den så under ude hvor jeg stod.
    Jeg var ude at se gården, så denne tynde hest som stod på folden og så trist ud. Tænkte at det bare var en slagterhest som snart skulle afsted. Da jeg så kommer 3-4 måneder senere står den der stadigvæk ups! Det var så en 18-årig gammel travervallak, som lever i bedste velgående, og er en meget frisk herre smiley

• #26   14. jun 2013 For mange år siden red min daværende rideveninde og jeg ud til en sø, hvor der var en masse mennesker. En lille pige får øje på os, peger på min hest, og udbryder: "Øjjj jeg ville gerne have føllet" smiley (Min hest var lidt mindre end den, veninden red).

• #27   14. jun 2013 CSF
    Haha men jeg må sige jeg bliver da alligevel lidt stolt når folk tror det smiley
    Blev så bare svinet til en jagt fordi man måtte jo ikke deltage på 'hingste' nånå.

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#28   14. jun 2013 Ej! Folk må altså lige lære at kigge mellem benene på dyrene. smiley Har en gammel, drægtig vallak på 7 .. Og intet føl smiley

• #29   14. jun 2013 Hørt til dyrskue:
    Her var der en fyr som lige skulle imponere sin kæreste og fortælle navnet på det heste show som blev opvist. Han siger så "det er så det man kalder dressur"

Var fald af grin da det var volti som blev opvist xD

• #30   14. jun 2013 Har en lækker pony vallak.. Er rigtig tit blevet spurgt om den var hingst .. Men det stikker ik at der ude til stævnet var en der spurgte om han tilbød bedækninger. Måtte pænt sige at han altså var vallak. Er blevet spurgt hvorfor jeg starter pony klasser på en hest det må man jo ikke.... Han er 147

• #32   14. jun 2013 Kødscooter

• #33   14. jun 2013 jeg red ringridning og vi skulle igennem byen på hesteryg. der var en del mennesker (og jeg red self på en lille shetter) så der var en lille dreng som kiggede op på sin mor og sagde se der er et føl! jeg flækkede totalt xD

• #34   14. jun 2013 Da min far og jeg var ude og prøve min nye hest sagde han med det samme: "Hold nu kæft, den er jo blandning mellem kamel og bulldozer".
    Ja okay...

• #36   14. jun 2013 En ko smiley Fordi han er plettet, så en lille dreng kom "se mor, en muh ko, en muh ko" xD

• #37   14. jun 2013 Har flere gange redet tur hvor jeg har fået kommentaren ''Den er da ikke så gammel den der''
    - Næææhnej, hun er kun 14 smiley

• #38   14. jun 2013 Rascal bliver kaldt for skalle smiley
    Men det var engang hvor at der var en som der synes at han lignede en giraf... smiley

Missya bliver kaldt for blondinen... smiley

Freja (vi to) her inde fra, kalder Shaman for bedste far... smiley

Avanti blev altid kaldt for fluffy eller flodhesten... smiley

En hest oppe på gården hedder Go Elg, da han lignede en elgko da han var lille... smiley

• #39   14. jun 2013 Vi havde en fjordhest, som var af den kraftige type og ja hun var da osse tyk smiley så kom nogle venner på besøg og de kaldte hende for en kødscooter smiley

En lille dreng fra England var på besøg og skulle klappe vores shetlænder som var rødbroget - hans eneste bemærkning var "i don´t wanna touch a cow, mom".. smiley

• #40   14. jun 2013 Jeg hører jævnligt fra børn og deres forældre på rideskolen, at min Rumbero er "Pippis hest". Jeg har altid undret mig, for han er allerhøjst flueskimlet og da slet ikke plettet. På det seneste er jeg så begyndt at overveje, om det måske i virkeligheden er mig, der er Pippi...

Derudover har hans eksemdækken med maske altid fremkaldt mange gode navne, men Achmed er nok det mest brugte..

• #41   14. jun 2013 Jeg hører rigtig tit folk sige "den må da være gammel" om freddy, øh
    "Den kan da ikke rides så længe endnu" eller "er det en gammel rideskolehest?"
    Ja øh han er så fra 2005 smiley tror det har noget at gøre med alle de hvide hår i hovedet og ned ad halsen, hehe smiley

• #42   14. jun 2013 Folk kalder gerne Champer "hun" i stedet for ham:D og ang.hans navn bliver han gerne kaldt Kamper eller Jamper? Ret undeeligtxD

Men der kommer altid og mener altid folk der siger at je har en sød pony, enten så er det børn der vil strigle og nusse med ham ellers så er det voksne der syntes han er vildt Charmerende:) Så bliver man altid glad;)

//Stephanie N M Poulsen

• #43   14. jun 2013 red en gang på en traver, min nabo kaldt ham altid for en stivbenet kamal, øv altså smiley Han kaldte også altid fjordheste for jersey køer, åh jeg savner nu min nabo smiley

nu rider jeg på en oldenborger af den gammeldags kraftige type, er til spring undervisning hvor pigen jeg springer med lige skal sige til sin kærste 'prøv at se ..., det er en stor trakhener' åh der måtte jeg le! mit store lokum en trakhener? smiley

ud over det har ham jeg rider nu vorter og ganske mange af dem, specielt i hovedet. så min far kalder ham ALTID for vortesvinet, øv den er ikke helt fair.

• #44   14. jun 2013 Vel det må være da jeg endag skridtede en tur gennembyen, hesten har selvfølgelig sit grønne distanceudstyr på. I en have sidder der så en lille familie med mor og to børn. En af børnene udbryder så "Se MOAR - Det er en militærhest!"
    Måtte lige holde et grin tilbage, og gætter det var fordi jeg havde grønt udstyr på xD

Noget der så ofte sker er at folk ikke kan udtale Grafik OX ordenligt -_- Det bliver til Graphik ellers kan de ikke udtale ox (som udtales o x) hvor de istedet siger oks.

• #45   14. jun 2013 Var til stævne engang med min gamle pony, som var welsh cob. Så kommer der så en dame hen til mig, "det der er vel en Irish cob ik?"
    Så måtte jeg jo lige forklare hende, at det altså var en welsh cob. Og så sagde hun så bagefter, at hun syntes nok det ikke lignede en Irish cob. Hun var også et hestemenneske..... Til mit forsvar så var ponyen altså ikke tyk smiley

• #46   14. jun 2013 Jeg red afsted gik med Jóki en dag (han er brunblakvindott) da en lille pige sagde 'se mor en ko!' Vi har nogle køer der har lidt samme farve xD
    Så sagde moren 'nej det er en fjordbagger' Gal jeg grinede - Så tyk er han altså heller ikke!

• #47   14. jun 2013 Havde en mand fra Viasat ude og sætte parabol op, han kan så se over til heste folden hvor hestene nysgerrige står og kigger på ham. Han kommer så ind og spørger ind til hestene og siger at den lille (min islænder) ligner hans datters pony, så om det ikke var en welsh mountain, der måtte jeg virkelig også holde grinet tilbage og forklare at det er en islænder. Han udbrød så, jamen kan de godt være så spinkle??

Haha smiley

Og ellers er der den klassiske fra min kæreste nemlig sports ko smiley

• #48   14. jun 2013 Jeg red engang forbi en golfbane med nogle veninder, de red på ponyer der var under 140. dvs Milano var den højeste smiley
    så kommer der nogen og kigger og snakker med os om hestene. Så er de ren dame der siger om Milano. Nå er det så moren? for de andre er vel dens babyer? smiley

Ellers har Milano også hedet det gravide handyr, da han var blevet lidt tyk. og det lignede virkelig at han var i fol smiley

udiover det så har vi en pony på rideskolen. Han bliver kaldt for den punkterede badeboldt. pga en klog udtalelse fra en elev. fordi han har en lidt speciel gang. lidt som en punkteret badeboldt plejer det at lyde smiley

Men altså en anden gang red jeg en tur på Milano, og der kom en ældre mand cyklende forbi, så kigger han på Milano. Og siger: ''Nå! det er da nok en galophest!'' jeg ved ikke hvor det kom fra, jeg syntes ikke ligefrem Milano går ind under den kategori overhovedet... Og han ser minus sporty ud!

• #49   14. jun 2013 Juncker er så heldig at han har fået kaldenavnet "Tue". -_-'

Det kommer af at han er ret tyk, så jeg gik og kaldte ham "tygge", men min mor syntes det var synd jeg kaldte ham det, så det udviklet sig til "Tue".

• #51   14. jun 2013 Hmm, det er altid så sjovt med folks kommentarer, når man er på tur smiley

Min gamle haflinger var indbefattet af ALT hvad man forbinder med en "rideskole-haf". Han var smæller fed, luntede afsted, hjerte-numse, krid hvid hale, pandelok og man som var klippet halvkort.
    Så kommer der en mand cyklende, stopper op og siger "Sikke da en flot islænder!"
    What!? smiley

Akando kalder min kæreste for Akimbo (det bruges vist når det går godt, når han spiller com) smiley
    Og Terminator kalder min mor for Tamitten - det lyder altså som sådan et lille kryb smiley
    Red også engang en elvehest som hed Palle, den blev kaldt Pralsen. Det lyder bare i mine øre, som noget skal der skal smides ud, og han var ellers en noget så fin oldenborg blanding smiley

• #52   14. jun 2013 Nervevraget xD
    & selvfølgelig Mullemus! smiley

• #55   15. jun 2013 Om min 13 årige blandingshoppe på 160 cm, en dag vi red en tur i skoven:

"Ej hvor er han en fin pony! Er han spansk?..Han ser ikke så gammel ud, har du lige tilredet ham? Hvor er det imponerende at du allerede kan ride ham i skoven alene"

ikke en eneste pause blev holdt, da hun spurgte ind til alt det xD

ahahaha. Det er nok den mest imponerende udtalelse jeg har hørt om min "gamle" tøs :b også for at gøre det endnu bedre, så var hun selv hestemenneske! xD

• #56   15. jun 2013 Kasper er blevet kaldt Dræberpony... Fordi han ikke ville galoppere -.-'
    Han er også blevet kaldt for Tissetrold, fordi han aaaltid skal tisse til undervisning smiley

• #59   16. jun 2013
    Fleurs nye navn er Candyflossen smiley
    Min veninde syntes hun skal hedde det, fordi jeg pylre ;o)

• #60   16. jun 2013 Magic er oplagt til øgenavne: han ligner en pige og mangler et øje. Navnet Magic Dancer er måske et øgenavn/hadenavn i sig selv (jeg har bestemt ikke navndøbt ham haha).

Han går under: Enøje, Piraten, Handicap, Handi, Homo'en, Gamle og Lillepigen.

• #61   16. jun 2013 Segment underlige, jeg har hørt om Unique er: "Er den møgbeskidt, eller er det bare dens farve?"

^^Det er bare hendes sommerpels, der med sine 27 nuancer af grå ser noget så beskidt ud - men hun var helt ren og nyvasket til et stævne, såå smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#62   16. jun 2013 Krikken: Hvad har pyller med candyfloss at gøre? smiley

• #63   16. jun 2013
    En candyfloos smelter let smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#64   16. jun 2013 Men på den anden side kan den jo også blive spist. smiley

• #65   16. jun 2013 Noget andet sjoveste jeg har prøvet var engang til en jagt, hvor folk troede at vi havde taget en ko med i traileren.. Vi havde lige lukket lågen ned, og så begyndte folk ellers at snakke.. ._.

Men altså Tykke ligner ogs lidt en ko xD

• #66   17. jun 2013 Min søsters part bliver kaldt Grillbøffen, fordi han nognegange er en skid, og så truer vores ridelærer - for sjov - med at grille ham xDD

• #67   17. jun 2013 Har en veninde der hvor mine islændere står og den første tid jeg var der med Pori troede hun han hed Gori og sagde noget om at det var ligesom i reklamerne for det maling der hedder Gori så jeg måtte fortælle at han startede med P ikke B eller G:)

Desuden troede de fleste i stalden at Magnus var en unghest på fire år og så flækkede jeg af grin og måtte fortælle at han var 14! Til gengæld lavede de store øjne da jeg sagde at Pori var 10 år og ikke en gammel hest:P

Men Magnus opfører sig altså også som en på 4 og Pori virker rimlig gammel sådan som han tager tingene;)

Og så troede smeden at Magnus hed Rasmus så det blev han både kaldt og det står der også på smede regningen;) Han blev kaldt Visir ved gamle ejer fordi de ikke syntes Magnus var passende til en islandsk hest:)

• #68   17. jun 2013 Opstaldere der står der hvor mine står kalder også altid Pori for lille pony:)
    Den anden dag da de skulle løbe ind fra fold var der en der sagde: Nej se, den lille hvide pony løber forrest!
    Jeg synes det er så sjovt, for jeg kan navnene på alle 25 opstaldet heste:)

Og så har jeg en veninde der engang havde en stor sort ox hoppe som blev kaldt for islænder dengang en af hendes veninder var ude at se den (Det var alvorligt ment)

• #69   17. jun 2013 Vi kalder altid Min hest Hugo Boss for Hr. Gert, Hr. Grete eller Hr. Gretel ( Grethe på svensk)... Synes godt nok heller ikke det er de mest heldige navne til en vallak, men det er nu meget sødt xD

Og min hvide pony med lyseblå øjne, og lyserød mule hedder selvfølgelig bare Gris(en) smiley

• #70   17. jun 2013 Anemone bliver kaldt primmadonna, diva, bitch eller den slags af alle. Det er da ikke min skyld den ikke kan lide at blive beskidt, den hader fremmede, er en bitch på fold der vil bestemme, ikke kan lide dyrlæger, og er bange for min underviser og den slags :b
    Hun har det ogs' med at blive meget tøsesur! Sidst da vi havde dyrlæge ude, som skulle tage blodprøver, opførte hun sig som en skør gammel krikke, der kun ville stå på 2 ben, og da hun var færdig skulle hun ogs' lige losse mig en (ikke særlig hårdt selvfølgelig, bare lige mærkere), nu hun ikke kunne få lov at drille Dr. Dyr smiley
    Derefter fik jeg så lige smidt i hovedet af en ponyforældre "Hest som menneske ikke.. Den ka' ikke gøre for at du har opdraget den til at være sådan en pivskid, bitch osv." Amen tak! (Er nok så langt væk som du kommer fra en pivskid og primmadonna, sååååå :p)
    Men har skam ikke somså et problem i at hun bliver kaldt primmadonna og den slags, det kalder jeg hende jo også selv smiley

Det værste hun er blevet kaldt er nok fjordhest af en elevrytter og hendes mor, hvor jeg bagefter så fint måtte forklare dem at dette var en fint avlet DSP med blodlinjer fra Wales smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#71   17. jun 2013 Haha Sissel, hun ligner faktisk også lidt en ko ved første øjekast (dit profilbillede) smiley

• #72   18. jun 2013 Jeg er blevet spurgt, om Jolly er en pony - det er da ikke min skyld, at boksbunden er lavere, end staldgangen? Men okay, min lille 160 hest, ser sgu også lidt lille ud, mellem alle de store 180 heste smiley

Jeg er også blevet spurgt - dog af dyrlægen - om hun er i fol. smiley Og ja, så ved man, at hesten skal til at tabe sig. Men det vidste jeg nu godt i forvejen. smiley

Da jeg red en pony for nogle år tilbage, og startede en springklasse på den, hørte jeg nogle af pigerne, der stod på banen, hviske om, om den nu også var en 2'er pony, for den lignede da godt nok en 3'er. Haha, jaja, hun var da også kun lige over mål. smiley

Ellers tager min mor konsekvent fejl af hestes køn. Hun kaldte altid min tidligere vallak for 'hun', og min nuværende hopper hedder 'han'. Den pony(hoppe) jeg red for nogle år tilbage, var konsekvent en 'han', og en anden vallak jeg red, har altid været 'hun'. Virkelig underligt, faktisk. smiley

• #73   18. jun 2013 Der var eengang en på gaden, der spurgte lidt indtil til Landeur.
    Hehe jeg svarer så, og pludselig siger hun til mig " men det er da ellers en fin ung vhingst det der, hvor gammel er han? 2 år?"
    Hvor efter jeg jo så måtte fortælle at han nu var 19 år og er vallak.

Blev pænt stolt alligevel smiley

Pandora blev engang kaldt for fed okse smiley

• #74   18. jun 2013 I sidste uge da jeg var til et større islænderstævne, skulle jeg ride åbningsceremoni med borgmesteren. Vi var nok omkring de 20 islændere der red ind igennem en stor markedsplads. Da vi så har stået stille et stykke tid, borgmesteren har holdt tale osv, kommer der en dame hen til mig og spørger om det ikke er en connemara, for hun havde selv haft en connamara med samme farve engang. Haha, jooo, hvis vi ser bort fra tølten og det islandske pas, så kan han da godt være en connemara smiley

Alle mine heste bliver kaldt for pony.

Min mor udbrød engang: "Maggie for pokker, BLONDIE!" Siden da er hun blevet kaldt blondie smiley

Lukina bliver kaldt baby, bare fordi hun er min lille baby smiley

• #78   20. jun 2013 Min part hedder Super Mule XD! Det så sødt og lidt sjovt :3 ..

Kommentér på:
Sjove ting folk har kaldt din hest?

Annonce