{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Doorh.. kæresten.. {{forumTopicSubject}}

Står i et kæresteproblem..

Min kæreste og jeg skulle være ved ham fra igår til på fredag, han besluttede sig så for at lave aftaler med sin onkel og en af hans kammerater, først skulle han hjælpe hans onkel med haven, og senere skulle han lave sin kammerats scooter ( idag)
derfor sagde han så igår at det var ligeså nem at jeg bare blev hjemme for han gad ikk at høre på at jeg blev sur når han så engang i dag skrev hvornår han kom hjem og så besluttede sig for at blive det ene sted tre timere længere (han er SÅ dårlig til aftaler..)
jeg blev så lidt pigesur og sagde bare 'jaja det er op til dig'
jeg blev så hjemme og skal så hjem til ham i aften, efter jeg så lige har været ibad skriver jeg til ham 'Skal jeg bare tage toget der kl 20:59 :-*' (for det havde vi aftalt igår)
Så skriver han ligeså koldt 'Ved ik endnu' Så svare jeg ham med 'Så du ved ik om jeg skal komme?' hvor han svare 'Ved ik'..

Det er skide træls at han ikk bare kan overholde vores aftaler! Det kan virkelig pisse mig af for nu har jeg gået og talt timer ned i dag fordi jeg SÅ gerne vil være sammen med ham.. og så får man bare det der tilbage..

det er især træls fordi vi har halvårs dag på onsdag.. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op... det er jo ikke fordi jeg er sur på ham.. mere.. skuffet og jeg har sagt til ham flere gange at jeg synes det er træls at han aldrig overholder vores aftaler...

I torsdags tror jeg det var, havde vi aftalt vi skulle mødes ved netto fordi han gerne ville have chips, (han var ved mig den dag) så jeg skulle gå fra skolen og om til netto og så skulle vi hentes der... så jeg gik lystigt mod netto efter skole, og så ringer jeg og siger at nu kan han godt gå hjemmefra, hvilket han så siger at han bare går mig i møde, han gider ikk i netto alligevel. Der blev jeg fandme sur.. Jeg har 7 km hjem på gåben og min far var ved at flytte for en..! og så havde min kæreste taget min cykel (jeg havde gået i 25 min ca hvor han havde cyklet i 5..)..

jeg elsker ham af hele mit hjerte og vil på ingen måder mistet den dreng! han har virkelig ændret mit liv på en god måde.. men ligenu ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre og kan ikke overskue at han ikk overholder sine aftaler lige pt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Doorh.. kæresten..
  • #1   3. jun 2013 Omg hvis min kæreste skrev så koldt til mig var jeg godt nok blevet sur oO

• #2   3. jun 2013 ihh det var helt skræmmende at læse, det minder så frygtelig meget om min kæreste smiley
    Har lært af erfaring at man skal sige til ham at han skal være der 13.00 hvis man skal være der kl. 14.00 smiley

Men overvej hvad du føler, så helt indeni, for hvis du bliver sur og ked af det når han brænder dig af, så er det noget i skal have talt om og måske finde en fælles beslutning og ellers må du overveje hvad du føler.. smiley

• #3   3. jun 2013 Du må bare finde ud af hvad du vil og så sætte dg ned og tale ærligt uden at være anklagende med ham smiley

• #4   3. jun 2013 DD Jeg bliver ikke sur.. mere skuffet og ked af det.. .

Monica. Jeg bliver ked af det.. jeg vil gerne snakke med ham om det, men eftersom han ikke 'har tid' til mig så er det ligemeget.. smiley

• #5   3. jun 2013 Pas på du ikke prøver for meget, mænd har en ufattelig evne til at blive dovne, nu mere man gør tingene for dem...

• #6   3. jun 2013 Jeg synes du skal sige det direkte til ham hvad du føler og hvordan du har det!

• #7   3. jun 2013 Min tanke er, at han måske har brug for lidt alene-tid? Altså ikke en såkaldt "pause" men mere en lille periode fra hinanden, hvor han kan nå at savne dig?
    Nu ved jeg ikke hvor meget i er sammen, men han lader til at være lidt træt.. Og nu ved jeg ikke om du er den type kæreste, der gerne skal snakke med ham hele tiden, sms'er ofte, og den slags? Hvis ikke han selv er typen, skal der ikke meget til, før han bliver træt i hovedet af det.
    Det er super sundt for forholdet, hvis man er væk fra hinanden i lidt tid, måske bare en uge? Bare man liiige når at savne hinanden lidt, så nyder man hinanden lidt mere når man ses igen smiley

Uanset hvad det er, så tag en snak med ham, (ikke over telefonen), hvor du fortæller hvordan du har det, at du bliver skuffet og ked af det når han gør som han gør. Hvis ikke man får snakket om det, hober det sig bare op, og ender grimt..

• #8   3. jun 2013 Vi har været sammen onsdag.. Det er ikke længe da vi har før været sammen i 6 uger hvor der intet problem var..

• #9   3. jun 2013 Jeg havde godt nok sagt noget til ham.. Ikk på en brokkende måde, men forstående & "beløn" eller hvad man skal sige , ham for at han så gerne vil hjælpe andre, men at han jo altså også har dig og jeres aftaler..
    Det ødelægger jo også forholdet, for på et tidspunkt bliver du rigtig træt af det og så kommer det ud på den dårlige måde smiley

• #10   3. jun 2013 Team Mel: Jeg kender alt for godt følelsen.. Du må skære igennem overfor ham og sige at han altså bliver nødt til at komme til dig eller omvendt, fordi i har noget i skal have snakket igennem. Det hjælper ikke at gå med indebrændte følelser. det ødelægger ikke kun din dag, men også dem du omgås.

Men jeg har også prøvet at gøre det samme mød ham, ignorer ham og se hvor lang tid der går inden han kontakter dig.. tro mig han bliver overrasket smiley

• #11   3. jun 2013 Jeg synes bestemt ikke det er okay, at han ikke overholder aftaler - på INGEN måde! Jeg var blevet meget.. Meget.. Meget utilfreds!

• #12   3. jun 2013 Kan godt forstå du bliver ked af det, for det er heller ikke i orden.. det lyder som om han har brug for at være sig selv lidt.. det kan godt være i har været sammen i 6 uger i træk, men det betyder ikke at han ikke kan have behov for at være sig selv smiley
    Jeg tror du skal lade ham være lidt, og så ik skrive eller ringe så meget. Lad ham om at ringe og skrive.
    Synes tit at hvis man ikke giver de mænd så meget opmærksomhed bliver du hurtigt meget interesseret i en igen og de kommer hurtigt til at savne dig;) så lad ham få den tid han har brug for, du kan så bare bruge noget mere tid på hesten i stedet smiley
    Det er mig råd i hvertfald smiley

• #14   3. jun 2013 Tak piger! Det er dejligt at i kan vejlede mig! Det er virkelig skønt!

• #15   3. jun 2013 Jeg er helt enig i American staffordshire terrier!
    Selvom det ikke er nemt, så lad den ligge og vær ligeglad. Lad ham tage kontakt og vent på han gerne vil ses smiley Hvis det sker så skulle ske igen, så er det vigtigt ikke at sige at han har gjort noget forkert, men hvad det gør ved DIG, hvordan DU føler. For en mand der får at vide han er en lort, lukker tit bare ned, men at gøre dig ked af det har jo aldrig været meningen, og så kan man håbe på en ændring den vej smiley

• #16   3. jun 2013 Og de mænd siger at VI tøser er besværlige og indviklede at finde ud af smiley

• #17   3. jun 2013 Sidst jeg skrev til ham var kl 18:30 hvor jeg svarede ham med 'Find ud af det til kl 20:00.'

Hvilket jeg virkelig håber han tager sig sammen og gør, jeg vil virkelig gerne være sammen med ham lige idag..

• #18   3. jun 2013 Jeg ville generalt bare ikke acceptere hvis min kæreste satte alt andet oven over mig.

• #19   3. jun 2013 DD.. Synes heller ikke det er fair..
    har gået hele 7 km hjem for hans skyld, og han vil ikke engang hente mig 10 min væk i fredags..

• #20   3. jun 2013 Synes også du skal gøre op med dig selv om du gider finde dig i det, selvom du elsker ham.. for hvis du hver anden gang bare bliver brændt af fordi der lige er noget der er sjovere, så er han ikke det værd, så skal du nok finde dig en anden som overholder sine aftaler med dig. Det lidt hårdt at skrive, men du skal ik finde dig i alt muligt..

• #21   3. jun 2013 Nope så jeg bad ham om at få fingeren ud så jeg kunne nå toget så skriver han
    'Laver Scooter for x skat :-*'
    x (er hans ven)

Så skrev jeg at han altså havde helt til kl 22 iaften.. så skriver han at han skal op til X igen i morgen..

• #22   3. jun 2013 Damn jeg ville slet slet slet ikke kunne med en der skubbede mig nederst.

• #23   3. jun 2013 hm.. synes virkelig bare du skal lade ham være det næste stykke tid, og når han så gerne vil ses næste gang, så synes jeg du skal sige du ik kan fordi du har en aftale, han skal føle hvordan det er at savne dig og han skal ik vide at hver gang han vil ses så kan du, han ved jo at når han vil kan han bare sige han gerne vil være sammen med dig.. bliver helt sur på dine vegne:)

• #24   3. jun 2013 Prøv at giv ham lidt plads, kan jo altså være han er kørt lidt surt i forholdet.

• #25   4. jun 2013 Jeg kom ikk hjem til ham igår da jeg ikke gad at være alene hjemme ved ham idag, jeg skulle så ha været med toget om en time... men efter som han ikk er færdig emd at lave sin vens scooter færdig der, og skrev om jeg ikk kunne komme i morgen kl 11, skrev jeg at jeg blev væk indtil han havde tid til mig..

Lige nu er han sur, og jeg er mega ked af det, hvilket han godt ved.. Havde lige troet..

• #27   4. jun 2013 Altså lyder som om han er kørt lidt træt i det hele, syntes du skal give ham lidt plads til lige finde sig selv.

• #28   4. jun 2013 Lad ham være sur ! Det sku ik ham der har noget at brokke sig over...
    Bare lad ham være, han skal nok komme når han finder ud af det faktisk ik var okay.! Det er hvad 4 gang nu at han aflyser... Så kan han da få lov til at passe sig selv lidt! smiley

• #29   4. jun 2013 Ja.. Så må vi jo se i morgen, om han vil have sin kæreste på besøg der.. Magter ikke at skulle kæmpe om at få lov til at besøge ham...

• #30   4. jun 2013 Jeg havde ikke en kæreste som opførte sig sådan - det ville hurtigt blive en eks-kæreste.. Ikke på vilkår om jeg skal være sådan en man vælger til og fra efter behov, enten vælger man mig til eller også har man mig slet ikke..

• #31   4. jun 2013 Jeg synes du skal blive hjemme med en plade chokolade og en god film eller bog, så må han kunne til dig når han føler for det.

• #32   5. jun 2013 Jeg er enig med "Rynkerosinen" han skal komme til dig hvis du altid har kommet til ham!

• #33   5. jun 2013 Hvordan gik det i dag??

• #34   6. jun 2013 Fino, han fik en lille skideballe og så var det det. Så hyggede vi os ellers bare med hans søster, mor og hans niece og nevø:-) kom sent hjem og sov længe :-))
    Nu kommer han så her i morgen og hygger sig med mig og min bedste veninde :-))

Kommentér på:
Doorh.. kæresten..

Annonce