{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Doorh.. Arbejde er svært at finde.. {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal ud og have et arbejde igen.
jeg er 16 år og bor på landet.. Fair nok for det, langt til den ene by, længere til den næste..

Jeg har sidste sommer arbejdet på et Røgeri i hvide sande (LANGT herfra) der var mange tyskere og jeg stinker til tysk..

Nu skal jeg så ud og have et nyt arbejde for vil gerne have penge da jeg gerne snart også vil ud og stå på egne ben med kæresten.

Har bare ingen ide om hvor jeg skal søge.. vi har en masse butikker inde i byen, og sådan noget.

Min far er selv med på at jeg skal ud og tjene penge så jeg kan komme ud i livet!

Jeg har så været ude og søge nogle steder men nej.. Uden held i sprøjten..

Har i nogle ide man kan komme til at tjene penge på, når man er en dårlig tysk talende dansker ??? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Doorh.. Arbejde er svært at finde..
  • #2   21. maj 2013 Fakta og netto kiwi superbest ..

• #4   21. maj 2013 Find et sted hvor du kan tage et kursus i at snakke tysk. Det kan virkelig give meget på + kontoen i forhold til jobsøgning!
    Nogle tyskere er nogle f*cking sipper der nægter at acceptere ens tyske hvis man ikke bøjer det hele gramatisk korrekt - andre er SÅ søde og vil vældig gerne lære de danske ord for forskellige ting (og "flødebolle" lyder MEGA sjovt med tysk accent!)

Hilsen hende der har stået som isekspedient og serviceret tyskere med sit mest gebrokne tysk nogensinde. De førstnævnte kunder slog ret hurtigt over i engelsk, de andre havde jeg det meget hyggeligt med!

Kommentér på:
Doorh.. Arbejde er svært at finde..

Annonce