{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.716 visninger | Oprettet:

At finde nedlagt ejendom til leje v. Varde kommune... {{forumTopicSubject}}

Har ledt og ledt længe nu, efter et ordenlig sted til mine heste og mig. For er så flov over at byde mine heste og min familie det de lever i nu...
Men kan bare ikke finde noget ...
Vil gerne have er sted hvor der er stald og jord..
Har bare ikke mange krav til ønske stedet men kan ikke finde det i Varde kom.

Det sted vi bor, udlejeren er pisse usæriøs.. Først har vi det jord, så har vi det ikke.
Så vil han betale for at stalden og huset kommer iorden og så vil han ikke.
I stalden er hø løftet ved at falde ned, markerne er fuld af jern, kamp sten og div.

I stue huset er der skimmel svamp, om vinteren fryser vand i stuehus og stald.

Jeg kan simpelhen ikke lukke øjnene mere..
Er dynt ulykkelig over hvordan jeg, kæresten og hestene lever..

Måtte altså bare lige ud med det..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At finde nedlagt ejendom til leje v. Varde kommune...
  • #1   29. maj 2013 Det er jo altså rigtig svært hvis du begrænser dig til en enkelt kommune. Så hvis du har "så mange" krav til et sted så er du nok nødt til at udvidde din søgeradius eller omprioritere hvordan jeres hjem skal være.

• #2   29. maj 2013 Har kun 3 krav.
    Varde kommune, stald og mark. Ordenlige forhold

• #3   29. maj 2013 Det er osse (desværre!) meget at forlange i en enkelt kommune.
    Vi ledte bredspektret i 10 kommuner på sjælland efter lignende og fandt intet (ledte i 1-1/2 år), endte med at flytte til Falster for at finde vores sted smiley

Lejeboliger er der ikke voldsomt mange af, ihvertfald ikke hvor der er stald og mark til. Og slet ikke (igen... desværre!) hvor både hus og stald er iorden, og der er fornuftigt med jord til!

du skal nok forvente at lede i enten; Et større område! Ændre på dine planer for hvad boligen skal være og med det mener jeg om der skal være stalde og foldplads med!Hesteejendomme til leje er ikke det største marked, og det kommer igen osse helt an på hvad du vil gi for det! Men i varde og omegn, ja jeg kender intet til området, men det er jo nok ikke meget anderledes end så mange andre steder i dk.

• #4   29. maj 2013 ....

profilbillede
  • #5   29. maj 2013 Hvis i vil finde noget der også et til at betale må I altså ud i en større radius. Useriøse udlejere er der desv alt for mange af. Men de gode findes. Min er eks rigtig flink og rar.
    Nordjylland, Mors, Syd Midtjylland og tildels Vestjylland er de steder I skal kigge her i det jyske. Prøv på DBA og Guloggratis

• #6   29. maj 2013 Uha ved selv hvor frustrerende det er og kan kun sige at du må udvide din radius står selv og skal flytte nu da jeg i år ikke kan få den fold vi har lejet igennem 2 år samt vi os træt af og bo under luset forhold hvor vægene i stalden er ved og vældte ned om ørene på en i den ene ende og en dør der er faldet helt fra hinanden og et stue hus som varmes op med kun en brænde oven da fyret var frust sprunget da vi flyttet ind så har heller intet varmt vand og kun en vand hane der funger normalt og et vindue der ved at falde ud også ellers fugt og muk og vi fik os lovet gule og grønne skove og intet sker

Så kan kun følge dig hvor ked og frustreret man bliver har selv måtte lave en radius på 60 km for at finde drømme stedet for selv om der er mange steder i Skive området hvor jeg søger er der ingen der tillader muskelhunde dog vis vi heldige imorgen har vi fundet noget inde for kommune grænsen vis naboen siger god for at vi kan leje jord af ham

• #7   29. maj 2013 Samt hvors vand fryser os i hus og stald

Kommentér på:
At finde nedlagt ejendom til leje v. Varde kommune...

Annonce