At finde nedlagt ejendom til leje v. Varde kommune... {{forumTopicSubject}}
Har ledt og ledt længe nu, efter et ordenlig sted til mine heste og mig. For er så flov over at byde mine heste og min familie det de lever i nu...
Men kan bare ikke finde noget ...
Vil gerne have er sted hvor der er stald og jord..
Har bare ikke mange krav til ønske stedet men kan ikke finde det i Varde kom.
Det sted vi bor, udlejeren er pisse usæriøs.. Først har vi det jord, så har vi det ikke.
Så vil han betale for at stalden og huset kommer iorden og så vil han ikke.
I stalden er hø løftet ved at falde ned, markerne er fuld af jern, kamp sten og div.
I stue huset er der skimmel svamp, om vinteren fryser vand i stuehus og stald.
Jeg kan simpelhen ikke lukke øjnene mere..
Er dynt ulykkelig over hvordan jeg, kæresten og hestene lever..
Måtte altså bare lige ud med det..
jan 2012
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 96 Svar: 1.946
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 78 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 1.027
Varde kommune, stald og mark. Ordenlige forhold
jan 2012
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 96 Svar: 1.946
Vi ledte bredspektret i 10 kommuner på sjælland efter lignende og fandt intet (ledte i 1-1/2 år), endte med at flytte til Falster for at finde vores sted
Lejeboliger er der ikke voldsomt mange af, ihvertfald ikke hvor der er stald og mark til. Og slet ikke (igen... desværre!) hvor både hus og stald er iorden, og der er fornuftigt med jord til!
du skal nok forvente at lede i enten; Et større område! Ændre på dine planer for hvad boligen skal være og med det mener jeg om der skal være stalde og foldplads med!Hesteejendomme til leje er ikke det største marked, og det kommer igen osse helt an på hvad du vil gi for det! Men i varde og omegn, ja jeg kender intet til området, men det er jo nok ikke meget anderledes end så mange andre steder i dk.
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 78 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 1.027
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.646
Nordjylland, Mors, Syd Midtjylland og tildels Vestjylland er de steder I skal kigge her i det jyske. Prøv på DBA og Guloggratis
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 101 Svar: 1.263
Så kan kun følge dig hvor ked og frustreret man bliver har selv måtte lave en radius på 60 km for at finde drømme stedet for selv om der er mange steder i Skive området hvor jeg søger er der ingen der tillader muskelhunde dog vis vi heldige imorgen har vi fundet noget inde for kommune grænsen vis naboen siger god for at vi kan leje jord af ham
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 101 Svar: 1.263
At finde nedlagt ejendom til leje v. Varde kommune...