16. apr 2005 Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 1.656
sjov lille historie (om min kat) {{forumTopicSubject}}
hehe joh min kæreste kom jo hjem med den hersens rød lille hundkat som have fået lov til at tage med hjem fra den gård han arbejde på da de i forvejen havde så mange. Jeg blevevig glad for den dejlige lille røde hunkat.
så et lille stykke tid efter dykket der endnu en lille rød kat op i stalden, men den var meget vild, vi fat i mellemtiden ud af at den tilhørte vores nabo, men han ville ikhaden så hvis vi ville ha den så måtte vi gerne beholde den... Så vi gik igang med at få den gjordt tam. Vi troede til at starte med at det var en lille rød hankat da den ligenede det af bygning... vi fik den gjordt rimelig tam og fik konstateret at det varen lille fin hunkat (så det var jo lidt overraskende) så pludselig havde vi to røde hunkatte foruden vores gamle hunmis og dens ene killing som vi havde beholdt. Vi døbte så katten Red Pearl.
et lille stykke tid efter kommer vi en morgen ud i stalden og kan se at der er noget fuldstændig galt med vores lille missepige; red pearl, så vi køre til dyrlæge med den, hvor den får taget temperatur og alt muligt og det ender ed at de må indlægge den og have den i 3dagen inden hun er så frisk at vi kan få den med hjem igen (den var en ordentlig gang inflæuenza den havdetilravet sig)
Nå men hun kommer sig godt ogder går et par mdr. Så her igår kommer jeg til at kigge på den bag i, og ups hvad er det????! joh nej... er det!? det ligner skisme den har "boller", er den mon tvekøndet, men man siger jo de ik kan overlver hvis de er det... hhmmm får så min mor til at kigge på den da hun er det store katte menneske og joh vores dejlige lille røde hunmis, Red Pearl, og altså en lille dreng.... den må være blvet forvanlet... så ja hun har vi en rød hunkat og en rød hankat..
hehe sys det er lidt sjovt at den har ku skjule det så godt, og man tænker på at dyrlægen ikke engang har lagt mærke til det og ovenikøbet ha taget temperatur på den...
ps. hun/han kan ses inden i vores fotoalbum med vores andre dyr...
sep 2005
Følger: 85 Følgere: 85 Heste: 9 Emner: 323 Svar: 3.452
men hva, man skal jo lære noget hver dag
apr 2005
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 1.656
men har så senere hørt at det ik er så sjældent enda med røde hunkatte...
hehe men sys det er sjovt at den har ku "skjule" det så godt...
apr 2005
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.453
apr 2005
sjov lille historie (om min kat)