{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LE og LD video
  • #1   13. dec 2006 ud fra den smile i kan se.. tror i så isabella og jeg har potentiale for at komme langt??? altså for mig er langt LB/LA he he

• #2   13. dec 2006 tjah hun springer nu med stor lyst.... det er bare mine rådne ride"kunskaber", som sinker os lidt...

der hvor jeg gik til ridning i sin tid, der lærte jeg til spring at jeg skulle rejse mig 4 METER INDEN springet....

og det har jeg jo så gjort siden.. så har kæmpet med at lære den rigtige teknik he he

• #3   13. dec 2006 ja.. jeg har optagelser af mit første stævne i mit liv, i august i år, hvor jeg startede LE/debutant... det var for tætal løse tøjler, og der rejste jeg mig stadig meget tidligt... men nu har jeg endelig lært at støtte hende ordentligt med tøjlerne og benene, og ikke rejse mig NÆR så tidligt smiley

• #4   13. dec 2006 ja det er meget sjovt...

dog er hun noget bagud med grund ridningen, da jeg ikke har fået undervisning. har kun redet skovtur indtil jeg fik isabella september sidste år... så hun kan ikke helt springe 100% i rigtig galop.. men det kommer lige så stille smiley

Kommentér på:
LE og LD video

Annonce