{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

At starte forfra - men lysten fungere ikke rigtigt.. {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'er! smiley

For en måneds tid siden, fandt jeg den skønneste part!! Han er rigtig fin, og ligesom han skal være. Var nødt til at finde mig en part, da jeg er under uddannelse, og ikke har råd til min egen.
Jeg elsker omgangen med dyrene, og jeg kan ikke rigtigt slå det ud af hovedet. Jeg savner at komme igang, og nu har jeg fundet hesten..

Men så let er det ikke.. Jeg har selv haft en del heste, som har betydet rigtig meget hver især. Specielt Cesar, den ene af mine ponyer. Han har betydet alt for mig!! Vi har været gennem en staldbrand sammen, stævner, jagter og latterligt fjollede ting - han holdte mig i live (det lyder voldsomt, men det er sandt), han gav mig lysten til lige at vende tanken om at leve, én gang til. Han blev solgt for et par år siden, hvor jeg efterfølgene har haft nogle dejlige heste. Aldrig én som Cesar, men stadig noget helt specielt. Efter min sidste pony blev solgt (tvang fra forældre), holdte jeg en pause. Red lidt engang imellem, men ikke noget fast. I sommers fik jeg så tilbudt at købe Cesar tilbage - og selvfølgelig skulle jeg have ham igen!! Aldrig har jeg været SÅ glad! Men der var desværre nogle ting der gjorde, at jeg var nødt til at levere ham tilbage igen.. smiley Jeg snakkede ikke rigtig med nogen resten af ugen, for han var mit livs lys... Min evige lykke... Og det er stadig svært for mig at forstå..

I efteråret 2012 købte jeg Lady, skøøøn hest. Mindede rigtig meget om Cesar, men var mere et medlidenhedskøb, da gamle ejer ville aflive hende, hvis hun ikke fik ny ejer... Desværre havde jeg hende kun indtil februar, hvor hun blev aflivet pga rygskade, som var brudt op... smiley

Jeg elsker tanken om hest.. Men når jeg er ude ved parten, føles det helt forkert. Jeg har ikke lysten til at komme derud, selvom jeg egentlig gerne vil. Og selvom jeg godt ved at jeg aldrig får hverken Lady eller Cesar tilbage, så hænger jeg fast.. Jeg vil gerne ride, men ikke på hvilken som helst hest.. Har reddet 5 gange i år, men jeg vil SÅ gerne mere.. Det virker bare forkert, og ved ikke hvordan jeg kommer videre.. Og ikke nok med det, havde jeg også et slemt styrt i julen, som heller ikke gør det nemmere... Når jeg sidder på en hest, har jeg kun alt det gamle i hovedet.. Alle de gode minder, og oplevelser..

Hvad gør man, når man ikke har lyst til at ride andres heste? Jeg har ikke råd til at have min egen - men tror egentlig heller ikke det vil hjælpe noget?!

Nogen der har forslag - eller er det helt åndsvagt skrevet? smiley :) smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At starte forfra - men lysten fungere ikke rigtigt..
  • #1   12. maj 2013 Hej Jeg kender det godt selv.. Jeg har aldrig haft råd til egen hest, så derfor måtte jeg finde en part, men problemet var bare at selvom jeg virkelig gerne ville ride, var der enten noget med hesten eller også var det med ejeren.. Det fungerede bare ikke for mig, og da pengene ikke er der til hest, ja så måtte jeg gå en anden vej, og søge efter en låne hest. En hvor jeg ikke skulle betale det helt store, da der ikke er så mange penge når man studere. I dag har jeg verdens dejligste pony som jeg har til låns de næste 3 år (og forkøbsret, hvis ejer ønsker salg) Så ville forslå dig at du måske søgte efter det, da det er billigere, og faktisk gør noget ved en, når man får ansvaret for hest....
    Tror du savner at det er din egen, nu har du jo haft egen hest, så det noget HELT andet at have part... Så lånehest ville jeg søge efter hvis jeg var dig smiley
    Held og lykke smiley

Kommentér på:
At starte forfra - men lysten fungere ikke rigtigt..

Annonce