{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Jer der har syet ridebukser om til gravid mave :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa hesteglade mødre/gravide smiley
Dette er et spørgsmål til jer der har syet kiler i ridebukserne så maven kunne være der.
Hvordan har i gjort? Er kilerne sat i syningerne i siderne? Eller er lynlås klippet af (i en bue) og erstattet med elastisk stykke? Har i selv gjort det eller har i fået mutti/bedstemutti eller en proff. til det?

Hvis nogen har billeder af hvordan i har gjort vil jeg meget gerne se så jeg kan få lidt inspiration smiley

På forhånd tak smiley

(Jeg vil gerne på forhånd frabede mig at dette bliver en diskussion vedr. hvorvidt man skal/ikke skal ride når man er gravid. Respekter venligst dette smiley )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer der har syet ridebukser om til gravid mave :)
  • #1   9. maj 2013 Har ikke selv syet, men købte sidst jeg var gravid sådan en flap man kunne sætte i bukserne, og det var fint.. smiley Denne gang kan jeg desværre ikke komme på hesten pga bækkenløsning... smiley Øv!
    Og stort tillykke... smiley

• #2   9. maj 2013 (link fjernet)

Sådan en.. smiley Fantastisk opfindelse...

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 280
    #3   9. maj 2013 Nu er jeg ikke gravid eller har planer om det i den nærmere fremtid ;-), men jeg er utrolig ferm på en symaskine, og laver bl.a tøj selv. Det jeg havde gjort, er som du skal skriver at klippe en bue i bukserne, også sy et elastisks stykke stof i, husk at skygningen skal gå under lynlåsen, så du får hele det stykke væk. Jeg ville dog tage en 5 cm, under lynlåsen for størst komfort, også kan du nok også bruge dem længere tid, når maven vokser smiley

• #4   9. maj 2013 Tak taak smiley

Hmm smart! Og stoffet flytter sig ikke når man rider? Har faktisk købt et par billige ridebukser i dag til formålet. For 170kr kan man godt nænne at klippe lidt i dem smiley Og jeg er rimelig på en symaskine men ville lige høre om der er nogle do's and don'ts smiley

• #5   9. maj 2013 JJ tak for råd smiley

(adresseringen af emnet til mødre/gravide er fordi jeg kan se der er lignende forum emner hvor det hele ender i hat og briller om hvorvidt man overhovedet skal ride.)

• #6   10. maj 2013 Jeg var rigtigt glad for min synes ikke det flyttede sig og kan smatidig bruge det til andre bukser... smiley
    Kan godt følge dig det er et valg man selv skal tage... smiley Da jeg ventede min datter red jeg let om fredagen hvor jeg fødte søndag... smiley så længe man lytter til sin.krop er jeg helt sikker på at det ikke skadder så længe man bliver siddende på dyret... smiley havde i hvert fald en meget nem fødsel... smiley

• #8   10. maj 2013 Super! Tak smiley

Er der flere der har et input? smiley

Kommentér på:
Jer der har syet ridebukser om til gravid mave :)

Annonce