Jer der har opstaldning {{forumTopicSubject}}
Ville bare høre jer andre der har opstaldning. hvor meget lægger i på boksleje for vand og el pr opstaldet hest/pony i har i pension ?
Ville bare høre jer andre der har opstaldning. hvor meget lægger i på boksleje for vand og el pr opstaldet hest/pony i har i pension ?
Spar penge på din forsikring
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 116 Svar: 1.420
Dertil skal lægges strøelse, foder, strå osv.
nov 2013
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 6 Svar: 243
sep 2011
Følger: 5 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 601
Så lige din opstaldningsannonce hvor du tilbyder opstaldning inklusive halm for 650 kr pr md. Så fristes jeg jo til at spørge; har du gratis halm? Eller gratis husleje?
Husk at regne alle dine udgifter med, også husleje. Ellers står du hurtigt med en underskudsforretning hvor du oven i købet skal arbejde adskillige hårde timer for at få det til at fungere.
sep 2011
Husleje er dog stadig en udgift du ikke regner med i dette regnestykke.
Så der giver det underskud, selvom du måske ikke føler det idag. Hvorfor skal det kun gå i nul??? Skal du ikke spare op til fornyelser, forbedringer og ekstraordinære udgifter? Skal den som laver arbejdet ikke have noget for det?
Jeg kender ikke nogen heste som passer sig selv, selv laver hegn, ordner baner, fodrer, reparerer skader osv. osv.
sep 2011
Og så er der skrabet ind til benet
nov 2013
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 6 Svar: 243
Så er der min arbejdsløn Jeg bruger mange timer i stalden, og er derude flere gange dagligt, + jeg har bøvlet med at bestille halm og hø hjem, lave gødningsprøver, vedligehold at hegn og bygninger, ridebane + meget mere.
Så min pris er 2000 kr, hvor jeg så selv min. får 400 kr pr hest pr mnd. Men divideret op i arbejdstimer, er det ikke noget direktør løn Det behøver det heller ikke at være, men det skal være fair for alle parter
(når der er betalt skat af "overskuddet" så ryger der også lidt der jo )
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 24 Heste: 6 Emner: 2 Svar: 104
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 24 Heste: 6 Emner: 2 Svar: 104
Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.930
Ren husleje er 1050 Per boks.
Jer der har opstaldning