610 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

JEG BLIVER SINDSSYG - Reparation af objektiv! JEG BLIVER SINDSSYG - Reparation af objektiv!

Hej heeeej.
I oktober 2012 valgte min lille missekat at skubbe mit højtelskede Sigma 50-150mm F2,8 objektiv på gulvet, så det gik i stykker. Jeg gik ned til en fotobutik i byen og fik det sendt ind. 14 dage senere får jeg en besked om at det vil koste 2193 kr at lave det, og laves det skulle det jo, så jeg gav grønt lys, og fik at vide det ville tage ca. 14 dage for værkstedet at lave det. Den 4. december spørger jeg hvordan status er, og butikken skriver, at de ikke har hørt fra værkstedet, men at jeg vil få besked så snart det er tilbage i butikken. I januar skriver jeg til fotobutikken og hører hvordan det står til med objektivet. Her modtager jeg så en underlig besked. Butikken havde få dage inden modtaget en besked fra værkstedet om, at objektivet IKKE kan laves længere, da der ikke findes reservedele til det længere. De tilbyder en byttepris på et andet objektiv, og spørger så butikken hvilket objektiv kunden (jeg) kunne tænke sig. Butikken skriver at de allerede HAVDE fået pris på reperationen 2 måneder tidligere, og det derfor var lidt underligt at få den besked tilbage. Værkstedet ville undersøge sagen. BUM så hører jeg ikke mere..
Jeg rykker til butikken flere gange, og de siger de ikke kan få kontakt til værkstedet. Jeg er i mellemtiden flyttet, og spurgte om jeg kunne få objektivet sendt til samme butik i min nuværende by, og så kunne de give mig en byttepris, men butikken rykker for objektivet flere gange om ugen uden at få nogen reaktion fra værkstedet..
Og nu står jeg her og føler mig lidt magtesløs. HVIS objektivet er blevet væk, så går jeg stærk ud fra at enten værkstedet eller butikken står for at skulle erstatte det (give et tilbud på et nyt tilsvarende). Jeg skal her i de næste dage tilbage til Mors og den butik, hvor jeg oprindeligt sendte objektivet ind hos, og tænker at gå ned og få en snak med dem, for jeg er GODT NOK ved at være utålmodig. Naturligvis er det ikke butikkens skyld, men hvad skal jeg ellers gøre som kunde? Hvad ville I gøre i denne situation? Så vidt jeg kan google mig frem til så står et nogenlunde tilsvarende objektiv til over 6000 kr, så det er jo ikke bare en ligegyldig lille madkasse der er blevet væk!!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JEG BLIVER SINDSSYG - Reparation af objektiv!
Kommentér på:
JEG BLIVER SINDSSYG - Reparation af objektiv!

Annonce