{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

AMT
AMT
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703

At poste ting på facebook. {{forumTopicSubject}}

Nu spørger jeg jer kære hg, for i ved jo alt smiley

Hvorfor har folk sådan en træng til at skulle poste hvergang de træder ind i et fitness center, eller skal ud og løbe/træne??

Er det i håb om at de måske for nogle kommentarer, hvori der står at de er verdens sejeste, osv, eller hvorfor??

Har lagt mærke til at dem jeg kender, som poster det ofte er typen der aldrig er særlig meget afsted og træne, hvor imod dem der træner konstant ikke har brug for at "råbe det ud til hele verdenen"??

Hvad tænker i??

Ikke at det gør mig noget, islr ikke hvis der er en tosse fra samme center som checker ind, så kan jeg undgå personen og tage der ned på et andet tidspunkt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At poste ting på facebook.
  • #1   1. maj 2013 Det har jeg ikke lagt mærke til. Mine venner har vidst ikke behov for at poste deres løbevaner ^^

Til gengæld har jeg venner der har behov for at poste deres livshistorie på facebook. En af pigerne skrev en halv roman om hvordan hun var blevet voldtaget af sin x, gjort gravid og tabte barnet .. Og jeg sad lidt der "hvordan bør jeg reagere på det her" samtidig med at jeg tænkte "Hvorfor HELVEDE poster du det på fucking facebook?"

• #3   1. maj 2013 Hmm det gør min far, hver gang han er nede og træne, eller har løbet en tur, hvilket bliver ret træls i længden, da han gør det hver dag -.-
    Tror jeg vil spørge ham i morgen hvorfor han poster det! smiley

• #4   1. maj 2013 Mon ikke det handler om opmærksomhed? De ønsker en mase positiv respons. Jeg kender typen smiley

• #5   1. maj 2013 Det er fordi at vi søger anerkendelse hos andre mennesker smiley
    Vi er alle likehunters der poster ting fra vores hverdag, for at få den anerkendelse vi har brug for i denne efterhånden narcissistiske medierede verden.

• #8   1. maj 2013 Godt spørgsmål! Synes efterhånden at nogle bruger facebook som en dagbog, nogle skriver hele sit liv ud på den side, jeg forstår det ikke.. Men det med fitness, må være for at få positive rygklapper om hvor god man er.. Utroligt det er nødvendigt.

Kommentér på:
At poste ting på facebook.

Annonce