At poste ting på facebook. {{forumTopicSubject}}
Nu spørger jeg jer kære hg, for i ved jo alt
Hvorfor har folk sådan en træng til at skulle poste hvergang de træder ind i et fitness center, eller skal ud og løbe/træne??
Er det i håb om at de måske for nogle kommentarer, hvori der står at de er verdens sejeste, osv, eller hvorfor??
Har lagt mærke til at dem jeg kender, som poster det ofte er typen der aldrig er særlig meget afsted og træne, hvor imod dem der træner konstant ikke har brug for at "råbe det ud til hele verdenen"??
Hvad tænker i??
Ikke at det gør mig noget, islr ikke hvis der er en tosse fra samme center som checker ind, så kan jeg undgå personen og tage der ned på et andet tidspunkt
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Til gengæld har jeg venner der har behov for at poste deres livshistorie på facebook. En af pigerne skrev en halv roman om hvordan hun var blevet voldtaget af sin x, gjort gravid og tabte barnet .. Og jeg sad lidt der "hvordan bør jeg reagere på det her" samtidig med at jeg tænkte "Hvorfor HELVEDE poster du det på fucking facebook?"
jan 2009
Følger: 74 Følgere: 59 Heste: 2 Emner: 151 Svar: 3.093
Tror jeg vil spørge ham i morgen hvorfor han poster det!
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.419
jun 2007
Følger: 143 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 18 Svar: 471
Vi er alle likehunters der poster ting fra vores hverdag, for at få den anerkendelse vi har brug for i denne efterhånden narcissistiske medierede verden.
dec 2008
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 643
At poste ting på facebook.