{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

Min hest skal aflives på mandag .. {{forumTopicSubject}}

Så i morgen aften siger jeg farvel til hende.. Det bliver den værste dag i mit liv indtil nu smiley

Ville gerne bare kunne smile og lade som om alt er okay.. Men smerten inden i er stor, og jeg ved de næste dage bliver svære at komme igennem.. På den anden side bliver det nemmere når det er overstået.. Ville bare ønske at jeg ikke havde behøvet at tage denne beslutning smiley

Selvom det "bare" er en hest.. Hun har bare været mere end det.. Min bedste ven gennem de sværeste år af mit liv. Hun har altid været der for mig, og jeg har kunnet betro mig til hende. Hun har kunnet berolige mig bare jeg stod sammen med hende. En fantastisk psykolog :') smiley Hun vil altid have en kæmpe stor plads i mit hjerte, og jeg vil altid huske tilbage på hende med et smil på læben og en tåre på kinden..

Det bliver ufattelig svært at sige farvel, og jeg har slet ingen anelse om hvordan jeg vi reagere, og hvordan det bliver bagefter.. Min veninde har været så fantastisk at hjælpe mig, ved at hun får fred hos hende og hun vil være der imens. Jeg har haft Jolly med ude hos hende flere gange, så hun kender stedet og kender min veninde..

Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, tror bare jeg har brug for at få lidt luft .. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hest skal aflives på mandag ..
  • #2   27. apr 2013 Årh, hvor er det trist at høre. Jeg håber, at du klarer den. smiley

• #3   27. apr 2013 Stakkels dig.. ;( det er hårdt at sige farvel til dyr smiley

• #5   27. apr 2013 hvorfor skal hun avlives?:(

• #6   27. apr 2013 Det er et svært valg at tage, absolut, men for nogle er det bare den bedste løsning. Må i få en fantastisk sidste dag sammen!

Chris blev aflivet her d. 4 april, og det var enormt hårdt, men det lettede at se hende, da hun var helt væk. Hun så så rolig ud, som om at hun bare sov. Det er forfærdeligt at se sin lille hest ligge der, men det gjorde mig mere sikker på at det var det rigtige valg. Måske at det ville hjælpe dig også?

• #7   27. apr 2013 Det er jeg ked af at høre, og uanset hvor klar man er til det, så gør det bare så ondt alligevel.
    Ønsker dig al held og lykke fremover smiley

• #8   27. apr 2013 Orh hvor træls.. :c

• #9   27. apr 2013 Det er IKKE bare en hest ;(
    For os hestetøser er det også vores bedste ven og en del af familien.
    Ved hvordan du har det og sender dig et lille klem, men tænk at når den er væk er det kun dig der er ked, den nyder sit næste liv på de evige græsmarker smiley
    Vi siger A til at anskaffe os de dejlige dyr, så må vi også sige B når de skal herfra.
    Håber du får muligheden for at nyde den sidste da med den smiley

• #10   27. apr 2013 Tak skal i I have. Det hjælper utrolig meget at komme ud med tingene smiley

Hun skal aflives fordi hun er dårligt gående pga. en gammel skade. Hun kan ikke holde til at blive redet, men som foldbums kunne hun sagtens leve lykkeligt i mange år endnu. Hun har dog hostet utrolig meget igennem vinteren, og det på trods af at hun fik støvfrit foder og går i løsdrift smiley

Jeg har bare ikke mulighed for at beholde hende, da min økonomi ikke er til 4 heste.. Heller ikke overskuddet, da min søster rejser på efterskole, og så står jeg pludselig selv for at ride 2 ungheste..

Jeg har lovet Jolly at hun aldrig skal videre, og jeg ønsker selv at tage ansvar for min hest, da det er mig der har anskaffet mig hende. Vil ikke bare sende problemerne videre.. Jeg ønsker også at vide hvor hun er og at hun ikke lider nogen overlast, da hun er en hest der gør hvad hun bliver bedt om, også selvom hun har ondt..

Der er masser af selskabsheste til salg, og jeg ønsker ikke hun skal være en af mange, og muligvis ende som kastebold.. smiley

Så derfor føler jeg at det er det eneste rigtige at gøre.. Jeg ville ikke have hende liggende der hjemme, da jeg ikke ville kunne klare det, og ønsker heller ikke at mine søskende skal se det..

Kan dog ikke beslutte mig for om jeg skal være der når det sker eller om jeg skal se hende bagefter, eller om jeg bare skal sige farvel til hende mens hun er i live, og mindes hende som en glad og frisk hest.. Jeg har aldrig været igennem noget lignende før, så aner ikke hvordan jeg vil reagere.. smiley

• #12   27. apr 2013 Jeg sad og græd da jeg læste det smiley og jeg græd endu mere da jeg så jeres smukke forhold på din profil smiley jeg håber hun får det godt i fremtiden og jeg syntes din beslutning er god :):)

• #13   27. apr 2013 Tusinde tak smiley Hun er noget helt særligt for mig.. Jeg føler bare at jeg skylder hende at hun ikke skal lide mere nogensinde.. Hun har gjort så meget for mig smiley

• #14   27. apr 2013 Det er jeg virkelig ked af at høre!
    Min første pony blev også aflivet sidste sommer, så jeg ved præcis hvordan du har det lige nu!

• #16   27. apr 2013 Jeg syntes ikke du skal være der når det sker, men at se den bagefter, det er, syntes jeg, en rigtig god ting. Så kan du se den har fået fred smiley

• #18   27. apr 2013 Jeg forstår fuldt ud din beslutning smiley det tager nok lang tid at komme sig over smiley jeg håber du har nogle gode venner/familie til støtte dig imorgen :):)

• #19   27. apr 2013 Det er jeg ked af det og høre, det må være en svær beslutning, men hvis det er det der er det bedste for hesten, så skal den nok få det godt smiley
    - Måske du møder den i himmelen! smiley

Kommentér på:
Min hest skal aflives på mandag ..

Annonce