lægge sag an. hjælp {{forumTopicSubject}}
Det står sådan til at Whiskey for en uge siden fik Massør torsdag og Kiropraktor ud fredag. han var låst i højre skulder i bækken og små langs ryggen og 3 nakkevirvl. det blev ordnet og Gorm sagde han nok kun skulle have 1 gang mere. jeg var glad og min hest var glad. tirsdag gik det lidt ned af bakke men intet slemt onsdag gik han som en drøm har aldrig set ham løfte sig sådan..
Men så bliver jeg ringet op igår fredag at min hest er på mark med sin normale makker. men at der også går en 1½ års hingst der inde og at de rigitig hygger sig.. -.-
jeg siger ikke noget da jeg allerede har været oppe at toppes med de to... de har ikke fået lov så jeg løber ned i bilen 160 hele vejen ud til hesten og kommer til en hest der er MØG BESKIDT... KAMP sveder. og får af vide: "ja så løb han langs hegnet. vi ventede bare på hvornår han rendte igennem"
de køre hjem og jeg henter min hest i en fart. og får et chok uden lige. han slæber alle fire ben puster og stønner. sveder og stresser. totalt racerrøv og ja det var ikke min hest. han bløder ud af munden og har små tømmer lus i tandkødet.
det skal lige siges de ringede halv 3 og der kom en i stalden lidt i 2 og så at de var ude så det nok en time de har været ude før jeg bliver ringet op
jeg kommer ned idag og ser han halter på VENSTRE forben. og er skæv i krydset i VENSTRE side. nu står han selv.. jeg ringer til min massør og spørger hvad jeg skla gøre men hun er til stævne med sin egen og siger det lyder ret akut. men syntes godt det kan vente til mandag så det gør jeg.
men nu er det sådan at staldejer fratager sig alt ansvar....
Jeg vil have dem der lukkede dem sammen eller staldejer betaler. da det er nye skader og jeg ikke har vidst noget.
HVEM skal jeg kontakte. hvad kan jeg gøre. (jeg har dyrlæge og massør på min side så ved ikke om jeg skla lægge sag an.) hvad fanden gør man lige når man står i den lort..
Han er forresten også racerrøv idag. og total oppe at køre.:(
sep 2007
Følger: 72 Følgere: 73 Heste: 9 Svar: 541
Jeg har været ude for noget lig, hvor de lukkede min sammen med en kæmpe hest som ikke kunne lide ham og hade jagtet rundt med min, de står og kigger på og den store hest stejler min ned i ryggen og brækker en af torntappene i ryggen på ham - mens folk bare har stået og set til, der blev jeg også først ringet op - for sent.
Det var ikke noget juridisk at gøre der..
dec 2006
Følger: 98 Følgere: 89 Heste: 5 Emner: 456 Svar: 3.086
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 28 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 590
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 1.902
Ellers kontakt dreist advokater, de har speciLe i hestesager
dec 2006
Følger: 98 Følgere: 89 Heste: 5 Emner: 456 Svar: 3.086
tenna. hvor får man fat i dem.:) for så vil jeg prøve det.
lægge sag an. hjælp