{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Brokke indlæg {{forumTopicSubject}}

trænger lige til at komme af med lidt damp..

Jeg har opstaldet min hest sted, hvor vi kun er 3 opstaldere, og ejer selv har en fandens masse heste, den ene af de andre opstaldere er kun 15-16 år, og er simpelthen det mest bedre vidende menneske jeg nogensinde er stødt på..

Men vil sige hvis det bare var det kunne jeg SAGTENS se igennem fingrene med det, men den unge pige og jeg rider heste, for staldudlejer, og jeg får det simpelthen dårlidt over den måde hun ødelægger hestene på, rykker og flår dem i bidet, støtter ikke unghestene til at få bedre balance, men værst af alt bliver hestene redet skæve :,( jeg har snakket med ejer, men da ejer ikke selv rider hestene er det jo svært at mærke for dem hvad jeg snakker om, og da jeg snakkede med pigen om det, på en pæn og ordenlig måde, blev jeg egentlig bare svinet til, jeg har intet imod at jeg skulle tage en sviner, hvis bare det kunne hjælpe de stakkels heste, der bliver splittet af..

ja undskyld det blev lidt langt, men trængte virkelig til at komme af med noget damp...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brokke indlæg
  • #1   18. apr 2013 ja, men det er sgu surt at man ikke kan forklare vedkommende at hun gør hesten ondt smiley

• #2   18. apr 2013 Du kan ikke gøre så meget ved det. Måske prøve at komme godt ud af det med hende og dele artikler og den slags med hende så hun forhåbentlig kan udvikle sig lidt mere i den rigtige retning.

Lige angående der der med støtte til unghestene, så må jeg sige at jeg er af den overbevisning at de IKKE skal have støtte hvis de nogen sinde selv skal finde deres egen balance. De klarer det meget bedre på egen hånd.

• #3   18. apr 2013 Måske prøv og giv hende nogle fif imens hun rider eller spørg om du ikke må undervise hende lidt?

• #4   18. apr 2013 undervise hende kommer jeg ikke til da hun HADER mig som pesten for at jeg på en pæn måde, prøvede at give lidt gode råd til hende.. hun er den bedste i verden , sådan er det bare i følge hende selv...

• #5   18. apr 2013 Nu er jeg selv de 16 år, og er tenager og alt det der! Men må sgu sige at jeg synes det er så irreterne at få gode råd, og folk som blander sig i ens ridning uden man har bedt dem om det, i sær når de ikke selv er særlig dygtige ryttere.

Så nu er det ikke for at hakke ned på dig TS, men når man kigger dine billeder igennem vil jeg nu hellere ikke sig at det var dig som jeg ville ønske at få gode råd fra. Sorry.

• #6   18. apr 2013 Tænker lidt om du ikke kan snakke med ejere af hestene igen, om de ikke kan prøve at se hende ride? For hvis det er så slemt som du skrive brude de da kunne se det?

• #7   18. apr 2013 jeg siger ikke at jeg er fantastisk rytter, og har en formidabel ridestil, men men men, jeg ved dog at man ikke rykker og flår hesten i munden, så den bløder. og det var nu heller ikke hendes alder jeg slog ned på, det kunne lige såvel har været en på 50, og så havde jeg stadig brokket mig..

Men når det er tydeligt at hun ØDELÆGGER hestene, syntes jeg godt man kan tillade sig at sige, god rytter eller ej, at det ikke er iorden.

• #9   18. apr 2013 Flyt evt din hest til et bedre sted smiley

• #10   18. apr 2013 Der er jo dsv. Nogle som rider sådan, og det kan der ikke føres så meget ved!

• #11   18. apr 2013 TS, hvis det handler om staldejers heste, så tænker jeg, det måske var smartest at gå den vej? Altså tage en snak med staldejer om dine observationer - så må det jo i bund og grund være op til staldejer, om han/hun vil have sine heste redet på den måde eller ej. Og vil vedkommende ikke gøre noget ved det, så er der jo desværre ikke så meget, du kan gøre... udover simpelthen at sige fra og meddele, at så vil du ikke være med mere, for det der kan du ikke leve med.

Kommentér på:
Brokke indlæg

Annonce