Jeres bedste hestebillede Jeres bedste hestebillede
Hej med jer.
Lige nu sidder jeg og kigger mine billeder igennem, og jeg kan ikke lade vær med at blive ved med at smile over de her to billeder
http://hest2.webgallerier.dk/album/1722/628/471/8606173-redigeret-billeder
Dette billede betyder meget for mig, da det er et fantastisk citat som jeg har brugt meget når det har været svært, og så er det et billede af mig og min pony kun i codeo på vej ned af en bakke Det er utroligt fredfyldt..
&
http://hest.webgallerier.dk/album/1742/628/471/8709401-redigeret-billeder
Jeg er især vild med det sidste fordi at det siger virkelig mere end 100 ord!
Billedes historie får i lige hurtigt...
Det er et billede af Safina & mig, jeg har passet hende da hun var mindre, hun stoler utroligt meget på mig. Dette billede er taget en af de første gange jeg var ude på folden sammen med hende, efter ikke at have set hende i 3 år. Hun gik efter mig lige meget hvor jeg var, som en rigtigt ven. Selv når hun blev bange og løb væk, kunne jeg bare kalde på hende så kom hun tilbage :')
- Læs hele vores historie under La Bambolina - Safina. Den er ret lang, men smuk.
Nu vis mig jeres dejligste hestbillede og gerne med en lille baggrunds historie til :o)
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 295
jan 2012
Følger: 18 Følgere: 25 Heste: 7 Emner: 35 Svar: 139
dec 2006
Følger: 113 Følgere: 111 Heste: 5 Emner: 149 Svar: 1.785
nov 2009
Følger: 86 Følgere: 98 Heste: 9 Emner: 225 Svar: 5.285
http://hest.webgallerier.dk/galleri/fuldskaerm/577/2884385-shetlaender-oestertofts-kurt-aka_-klovnen
Min pony, Kurt, har altid været lidt speciel, og har knyttet sig til én bestemt person - mig. Alle andre kan ikke gøre det samme med ham, som jeg kan.
Han havde altid et underligt glimt i øjet, og det var ikke et blik man som ponyejer/træner ønskede at se. Det var som om der var noget der gjorde ondt.
Ejeren fortalte mig da, at han havde haft det skidt inden hun købte ham, da han blot var 6 måneder, tilbage i 2004. Han var udmagret, havde aldrig været i nærheden af en strigle, og havde ej heller haft smed. Han så ganske enkelt forfærdelig ud.
Den dag var det som om han gennemgik en form for "forvandling". Fra den vilde, uregerlige hingst jeg så den første dag, i foråret 2007, til den fantastiske vallak, der langsomt kom frem i løbet af 2012.
Han har siden da været utroligt samarbejdsvillig, og jeg ser aldrig mere det underlige blik i hans øjne mere.
Jeg har siden foråret 2007, da han kom til stalden, kæmpet med ham, og det har medført efterhånden mange ture i sandet, og ikke mindst har det bogstavlig talt kostet blod, sved og tårer. Dengang sagde alle, at han bare var hingst, og bare trængte til en fast hånd, men nej, vi ville det anderledes. Dog blev han vallak kort efter vores første møde, men dette kun fordi der ikke skal være hingste ude i stalden.
Jeg kæmpede videre med ham, og trods jeg blev bidt og sparket, fortsatte vi, og det kunne jeg endeligt se, dén dag.
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 293 Svar: 3.818
Det her er et af de billeder der betyder meget for mig.
"Kærlighed kan ikke købes for penge,
men personen der opfandt dette har vidst aldrig haft en hest"
Forresten så elsker jeg citatet på det første billede. Det fik mig til at indse at jeg ikke skal give op, så tak fordi du delte det
sep 2012
Følger: 19 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 77
Her min 'lille' Beb og jeg - har kun haft ham i et halvt års tid og han er simpelthen en skat. Han er en rigtig kælepotte og dette billede viser netop, hvor meget han bare vil nusses med (og kysse..)
Jeg kan ikke andet end at elske den hest :')
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.412
Det gør det fordi at uden Landeur var jeg nok aldrig kommet til at hoppe meget mere end 10 cm over jorden. dette spring er 40-50 cm, og jeg husker dagen som var det i går. Jeg kan huske jeg var overlykkelig den dag, for jeg havde over vundet min frygt!
Oven i det havde jeg gallopperet over til springet, hvilke var en kæmpe udfordring for mig, da jeg hele mit liv har faldet af hver gang jeg har gallopperet over mod et spring.
Så jov denne da er bare en helt speciel dag med Landeur!
dec 2006
Følger: 113 Følgere: 111 Heste: 5 Emner: 149 Svar: 1.785
apr 2011
Følger: 55 Følgere: 61 Heste: 8 Emner: 44 Svar: 472
Fordi et billede siger mere end 1000 ord..... 100 cm i cordeo.... stolt <3<3
aug 2008
Følger: 163 Følgere: 145 Heste: 9 Emner: 225 Svar: 1.657
http://hest.webgallerier.dk/galleri/398/628/471/1986644-dansk-varmblod-brunshoej-guiseppo--r_i_p
aug 2009
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 799
Mig og min pony i solned gangen.
Til billede teksten ved siden af står der: "Everyone has a destiny. You are mine."
dec 2004
Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.114
Jeres bedste hestebillede