{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Blogger navn {{forumTopicSubject}}

Hej,

Efter der er rigtig mange der har spurgt efter en blog eller en fb side om min hest Lucas og jeg har jeg endelig fået taget mig sammen til at lave en blog. Nu er jeg der endelig - men navnet mangler.

Bloggen handler om : Min fjordhest Lucas, Min golden Flora - vores træning. (lyder ret ego, men jeg får ofte afvide jeg har god kontakt til dyr, derfor vil det være en slags træningsblog, hvor jeg viser lidt hvad jeg laver med mine dyr i hverdagen. Primært min hest) Så bloggen handler altså om min træning med mine to bedste venner.

Jeg vil enormt gerne have et ''trendy'' navn, istedet for ''JosephineogLucas'' osv. Men evt. noget på latin, min venindes blog hedder fx. fiktive sæbe bobler.

Fakta : mit navn, Josephine Blossfeld
Hest og hund: Lucas og Flora
Mit udgangspunkt i min træning er glæde. Vi sætter os nogle mål, men vi opnår dem sammen via glæde og tryghed.

Min veninde kalder vores træning for : Frihed - afslappet - respektfuldt - smukt.
Det jeg gerne vil opnå med blokken er at beskrive vores øjeblikke jeg oplever i hverdagen smiley

Jeg håber i måske har nogle idéer, da jeg selv er ret ukreatiiv på trods jeg er steiner barn smiley

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Blogger navn

Annonce