{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Er du blogger eller læser du blogs? {{forumTopicSubject}}

Hej venner.

Mit navn er Julie, og jeg har en blog, som jeg er begyndt blogge på igen. Jeg havde ellers oprettet en ny, men det blev noget værre rod mht til mail, login osv.

Så jeg slog har valgt, at blogge videre på: www.julieperremann.blogspot.com - jeg kan på en måde også bedre lide dét navn, end min nyeste blog: www.sortefjer.blogspot.com, selvom sortefjer er mere kreativt.

Nå - men først og fremmest kunne jeg godt tænke mig, om I vil være søde at kigge forbi den blog, som jeg fremover vil blogge på, og evt. blive fast læser smiley

Den sidste ting jeg vil spørger jer om, er om I ikke er søde at lytte til den sang jeg har slået op i mit nyeste indlæg? Den er sunget af kun 15 årig Birdy, og hedder People help the People.. Den er helt igennem fantastisk. Ved ikke, om I kender Birdy i forvejen, men så gør I i hvert fald nu, hvis I trykker "play" og lytter! smiley

På en eller anden måde, kan jeg ikke forstå teskten, men så alligevel kan jeg godt. Kan også bare være, at det er mig der lige har koblet hjernen fra i 2 minutter.. Men sangen gør mig glad og beroligende.

Mvh
Julie..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du blogger eller læser du blogs?
Kommentér på:
Er du blogger eller læser du blogs?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce