658 visninger
|
Oprettet:
Blogger du? {{forumTopicSubject}}
Hej HG!
Kom lige til at tænke på, hvor mange af jer blogger?
Hvorfor blogger i?
Er i anonyme, eller står i ved jeres identitet?
Må andre personer i kender læse jeres blog?
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.327
Jeg har en blog, som jeg egentligt gerne ville bruge til mine tegninger og digte, men det er meget, meget, meget sjældent jeg får den opdateret. Der står mit navn, så den er ikke anonym.
sep 2007
Følger: 55 Følgere: 48 Heste: 1 Emner: 160 Svar: 816
Jeg blogger udelukkende for at kunne have et sted jeg kan få mine tanker ud, og så jeg kan se hvordan min pony udvikler sig.
Jeg står ved min identitet, og dem jeg kender må da gerne læse den, ´men jeg er ikke meget for det.
www.vrinske.blogspot.com
okt 2009
Følger: 38 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 39 Svar: 244
Jeg blogger fordi at jeg elsker mode og fashion billeder.
Jeg er ikke anonym.
Og ja det må folk gerne.
apr 2010
Følger: 24 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 78 Svar: 313
Jeg blogger om billeder og lidt ved siden af på zafiraonline.blogspot.com (:
Jeg står ved min identitet.
sep 2004
Følger: 28 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 614
Jeg har meget familie der følger min blog, men ellers er det hovedsageligt faste læsere som jeg ikke kendere. Jeg har ikke noget imod mine venner og familie kender til bloggen. Jeg er hverken for eller i mod.
Som nævnt blogger jeg for min egen skyld. Jeg elsker at blogge og lave hjemmesider. Min uddannelse går ud på at lave hjemmesider og andre medieløsninger, så jeg bruger også min blog til ren træning indenfor kodning.
Jeg har de sidste 4 år stået frem på min blog med fulde navn, og der optræder også sommetider billeder af mig, og/eller mine dyr.
Blogger du da selv?
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
2).. Vel.. Det er da selfølgelig hyggeligt.. Men jeg har brug for at komme ud med min vrede, tristhed, glæde, uden at skulle fortælle det til andre jeg skal skrive med.. Men de skal da læse det..
3) Jeg er ikke anonym.. Jeg har ikke brug for at skjule noget
4) Det må de da gerne.. Men der er også enkelte personer der ved at de er de eneste der burde spørge ind til det.. "alm" venner, undlader det - men læser det bare, medmindre det er noget heeeeelt fantastisk, trist eller underlig surt noget..
http://munksgaard.blogspot.com/ Skal dog begynde at blogge igen
Tilmeld jer GERNE som fast læser.. Skal nok blive fast læser af jer!
nov 2010
Følger: 53 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 206
nov 2010
Følger: 53 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 206
http://randomnessfuckery.blogspot.com/
Blogger du?