{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blogger du?
  • #1   3. dec 2011 Nej, ikke rigtigt.. Jeg ville egentligt gerne - men får det ikke gjort. Jeg kunne godt tænke mig en "hesteblog" - men ved ikke lige, om der er en side til det?
    Jeg har en blog, som jeg egentligt gerne ville bruge til mine tegninger og digte, men det er meget, meget, meget sjældent jeg får den opdateret. Der står mit navn, så den er ikke anonym.

• #2   3. dec 2011 Jeg blogger, jeg forsøger at opdatere en gang im ugen, nogle gange bliver det til mere, andre gange mindre. smiley

Jeg blogger udelukkende for at kunne have et sted jeg kan få mine tanker ud, og så jeg kan se hvordan min pony udvikler sig. smiley

Jeg står ved min identitet, og dem jeg kender må da gerne læse den, ´men jeg er ikke meget for det. smiley

www.vrinske.blogspot.com

• #3   3. dec 2011 Jeg har en modeblog.
    Jeg blogger fordi at jeg elsker mode og fashion billeder.
    Jeg er ikke anonym.
    Og ja det må folk gerne. smiley

• #4   3. dec 2011 Hej (:
    Jeg blogger om billeder og lidt ved siden af på zafiraonline.blogspot.com (:
    Jeg står ved min identitet.

• #5   3. dec 2011 Jeg har blogget de sidste mange år på lidt forskellige sider, men har de sidste 4 år blogget fast på min blog - http://www.microcut.dk . Jeg blogger stort set hver dag. Jeg blogger for min egen skyld, og blogger derfor om de ting jeg har lyst til. Sommetider er det anmeldelser, produkttests, skolerelateret materiale (relevant da jeg læser til multimediedesigner), men hovedsageligt blogger jeg bare om mit liv, og min dagligdag, og mine daglige tanker.

Jeg har meget familie der følger min blog, men ellers er det hovedsageligt faste læsere som jeg ikke kendere. Jeg har ikke noget imod mine venner og familie kender til bloggen. Jeg er hverken for eller i mod.

Som nævnt blogger jeg for min egen skyld. Jeg elsker at blogge og lave hjemmesider. Min uddannelse går ud på at lave hjemmesider og andre medieløsninger, så jeg bruger også min blog til ren træning indenfor kodning.

Jeg har de sidste 4 år stået frem på min blog med fulde navn, og der optræder også sommetider billeder af mig, og/eller mine dyr.

Blogger du da selv? smiley

• #6   3. dec 2011 1) Jeg gør smiley

2).. Vel.. Det er da selfølgelig hyggeligt.. Men jeg har brug for at komme ud med min vrede, tristhed, glæde, uden at skulle fortælle det til andre jeg skal skrive med.. Men de skal da læse det..

3) Jeg er ikke anonym.. Jeg har ikke brug for at skjule noget smiley

4) Det må de da gerne.. Men der er også enkelte personer der ved at de er de eneste der burde spørge ind til det.. "alm" venner, undlader det - men læser det bare, medmindre det er noget heeeeelt fantastisk, trist eller underlig surt noget.. smiley

http://munksgaard.blogspot.com/ Skal dog begynde at blogge igen smiley
    Tilmeld jer GERNE som fast læser.. Skal nok blive fast læser af jer! smiley

• #7   3. dec 2011 Jeg blogger, da jeg godt kan lide at skrive.. & bare at komme ud med noget en gang i mellem:D Jeg er anonym, med hensyn til navne og sådan, men jeg har da billeder og lignende:D

• #8   3. dec 2011 Her er et link::D
    http://randomnessfuckery.blogspot.com/

Kommentér på:
Blogger du?

Annonce