{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

Paris til sommer, men kan ikke undvære hest... {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situtation at jeg skal med min familie til Paris i 10 dage til sommer, men jeg har bare så svært ved at være for længe væk fra min hest... smiley
Jeg ved godt nogen tænker, "ej hvor er jeg dog mærkelig, at jeg hellere vil være hos min hest, som jeg altid kan være hos, end at tage en tur til Paris"....
Men jeg har bare været igennem rigtig meget med min hest og er derfor ikke særlig meget for at overlade ham til andre...
Hvis jeg tager afsted kommer han til at stå stille i de 10 dage(han kommer selvfølgelig på fold hver dag)...
Og selvfølgelig vil jeg gerne til Paris, men jeg har bare så svært ved at være væk fra ham...

- hvad synes i jeg skal gøre?

OBS: gider ikke flabede/stødene kommentar!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Paris til sommer, men kan ikke undvære hest...
  • #1   17. mar 2013 Jeg har det på præcist samme måde som dig! Jeg får tit smidt i hovedet af mine veninder at min mor og jeg er åndssvage, da vi har det på den måde.

Men min hest, er ikke bare en hest.. Han er min lille baby, som hver aften giver et vrinsk til os og slikker vores hænder og tager sit hoved op på vores skuldre. Han bliver fornærmet hvis vi snakker med andre heste.

Min hest bliver desværre bidt en del, og har været en uheldig fyr med nogle skader, hvilket også er en grund til, at jeg ikke kan tage væk fra ham. Vi har ham opstaldet, men er ude at besøge ham 2 gange dagligt og 4 gange dagligt i weekenderne.

Jeg skal selv til Bruxelles på ferie - hvor min mor skal tjekke ham., Ved han får det som blommen i et æg!

Vi har ikke været på ferie de 3 år hvor vi har haft ham, og hvis jeg f.eks skal hjem til en veninde og sove - og jeg ikke kan komme ud at sige godnat, selvom jeg har været der en gang om dagen, så får jeg dårlig samvittighed. smiley

Men somsagt får jeg smidt i hovedet at jeg er åndsvag, men tror simpelthen det er fordi vi er så glade for vores dyr smiley og det er jeg bestemt ikke ked af at være.

Men synes du skal tage afsted, selvom det er hårdt, for det er også godt at rejse lidt og han får det jo godt, det tror jeg smiley

• #2   17. mar 2013 Du skal tage af sted smiley

Han kan fint klare 10 folddage, det vil være en lille ferie for ham også.
    Måske han endda er endnu dejligere når du kommer hjem, har jeg flere gange oplevet at en lille tænkepause også gør hesten godt..
    Hvis du ikke er tryg ved at andre rider ham kunne du jo evt få en anden til at give ham en lille tur i longe et par gange, eller bare lige strigle og tjekke ham et par gange for sår og andet.. Så er du nok selv mere rolig hvis du får et par sms updates om at han har det godt smiley

• #4   17. mar 2013 Kender det godt selv, hader at være væk fra mine heste men altid afsted alligevel. Det er nu meget rart lige at få et pusterum fra hverdagen smiley

• #7   17. mar 2013 Problemet er at der ikke er nogen andre end min mor som kan lide heste i min familie...
    Og ja, jeg har det på samme måde som djappa the hot og Emma... Min hest har også været rigtig uheldig her for tiden og det gør også bare at
    Jeg ikke kan klare at være væk fra ham, for hvad nu hvis han får skader når jeg er i Paris og der er ingen i min familie udover min mor som der ved noget om heste?

• #8   17. mar 2013 Hvorfor skal det være en i din familie der passer ham?

• #9   17. mar 2013 jeg hader også at forlade mine heste, sidste år tog mig og min bror på ferie i Spanien, og jeg sagde til mig selv, vi tager en dag af gangen, hvis den dag går godt, kan jeg blive her en dag mere, hvis der sker noget må jeg købe en billet hjem og tage hjem lidt tidligere end planlagt. jeg snakkede ofte med min mor over skype og alt var i den skønneste orden derhjemme. men ihvertfald mit råd sig til dig selv "det er kun for idag" og hvis den dag går okay så kan jeg måske godt blive her en til smiley

• #10   17. mar 2013 Tinna - det har jeg heller ikke sagt, men problemet er bare at det SKAL være en af dem ude fra gården(der hvor han står) som skal passe ham, da dem udefra skal betale for medlemskab for at passe andres ponyer på gården.
    Og dem der står der hvor han står har meget travlt, så de har ikke tid til det!

Kommentér på:
Paris til sommer, men kan ikke undvære hest...

Annonce