13. nov 2010 Følger: 175 Følgere: 179 Heste: 5 Emner: 263 Svar: 989
Tænk at sådan nogle mennesker findes.. Tænk at sådan nogle mennesker findes..
Er helt målløs. Er begyndt at passe en hest, der hvor min egen står. Jeg rider hende hver tirsdag (eller hvis de har brug for mig mere) og strigler hende når jeg har lyst. Det får jeg 200 kr for. De har både givet mig en kapsun og en grime med min hest's navn på. Efterhånden er vi begyndt at blive bedre og bedre venner, og er faktisk begyndt at holde rigtig meget af dem. De har været en fantastisk støtte igennem hele forløbet da min hest var syg. De køre mig hjem, hver gang jeg er derude og vi skal hjem på samme tid, og er også begyndt at tilbyde mig at køre mig derud. Er også begyndt at tage mugevagter for dem, da de ved at jeg spare op til en sadel, og så hjælper de mig. I dag var de også ude i Horze, hvor de fandt noget plys til grimen/trense, i grønt, som de ved er 'stjarnis farve', og de tænkte straks på mig, og købte det derfor med hjem til mig Her for en uge siden, havde de så bestilt en bomløs sadel hjem, som jeg gerne måtte låne, hvis den passede min hest. Det gjorde den så, og har lånt den, mens jeg har sparet op. I dag spurgte de mig så, om det var okay at de ga' mig sådan en sadel som jeg havde lånt af dem, i fødselsdags gave til Stjarni (min hest.) Seriøst, de giver mig en sadel? O: Er fuldkommen målløs, og ikke mindst taknemlig! Troede virkelig ikke at der fandtes sådan nogle fantastiske mennesker, her på jorden. De er så venlige at det er helt vildt.
Btw. jeg blev lige nød til at dele det her med jer. Er bare så glad :')
jun 2012
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 34 Svar: 146
Tillykke med sadlen og de rare venner:_)
mar 2013
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 388
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.689
Vi kender selv nogen, som har købt underlag og bandager til os m.m, lånt os ting osv. De er simpelhen så rare - og tingene er altså ikke det billigste. De er så søde og jeg kunne slet ikke takke dem nok, og de ting er mine yndslingsting, elsker det
Vi havde også en sadel engang, som vi lånte der blev stjålet. Sørme om samme person vi lånte den af ikke kom samme dag og gav os en ny sadel vi måtte låne. Sådanne søde mennesker skal man lede længe efter - der ikke bliver sure bagefter, fordi man måske ikke kan gøre det samme for dem.
Så ja... Kan godt forstå du måtte dele det - det er super sødt af dem synes jeg!!
okt 2010
Følger: 79 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 89 Svar: 498
Min veninde fik også en pony af sin ridelærer efter min veninde havde solgt hendes pony fordi den var for lille.
Og den kostede altså 30.000 kr!!!
Og hun fik den for sig selv, utroligt der er så gode mennesker på jorden:)
Hende der gav min veninde en pony, giver mig også tit gratis springundervisning, en dejlig person:)
aug 2008
Følger: 64 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.966
nov 2010
Følger: 175 Følgere: 179 Heste: 5 Emner: 263 Svar: 989
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.795
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.972
Der findes stadig en masse skønne mennesker der gør en hver dag, så skøn ;o)
Tænk at sådan nogle mennesker findes..