En helt fantastisk dag jo! :-)<3 {{forumTopicSubject}}
Godaften alle sammen!
Syntes lige jeg ville dele denne her helt igennem fantastiske dag med jer alle sammen!
Det hele startede oppe i skolen, hvor jeg skulle fremlægge en tysk opgave jeg havde lavet. det gik super fint og scorede lige et 7 tal!!! Lidt sejt aligevel, og så var det mundtligt!
Når, ude og prutterne var Pandora bare som en drøm, hun gik stabit (Var lidt hissig) Men alt i alt var hun simpelthen så dygtig!
Derefter tager jeg Landeur ind, striger ham godt og grundigt og slipper ham løs i ridehuset! Han elskede det. jeg fik så næsten indlært at han skulle neje, smile og kysse på kommando. Ikke nok med det, var han fantastisk dygtig til at spile fodbold, jeg skød til ham, og han skød tilbage til mig, og sådan blev vi ved i 10 min
Fantastisk når det hele bare går super!
Lige et lille billede fra træningen på Pandora!
Hvordan har i andres dag været! :-)?
nov 2010
Følger: 175 Følgere: 179 Heste: 5 Emner: 263 Svar: 991
Det gik ikke helt så fantastisk i dag. Det blæste rigtig meget, hvilket Stjarni bliver utrolig utryg ved. Derfor galoperede han væk fra mig, da vi stod på gårdspladsen, og løb også fra mig inde på ridebanen. Han er helt anderledes når det blæser sådan
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.413
mar 2008
Følger: 119 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 161 Svar: 1.534
Min var bare inde og blive striglet, hun skulle have fridag idag Men fik redet min elevs pony, den var også ret vild i dette vejr, og derefter var hun selv lige oppe og ride ham
okt 2009
Følger: 20 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 1.267
Min gik også super!
Vi både travede og galoperede liberty!! (Anden gang i galop)
Og fra ryggen har hun det med at stoppe med at trave efter et par meter, det gjorde hun ikke i dag!! (Hun er en unghest, og har ikke lært galoppen endu)
Så jeg er også godt tilfreds med hyppen!:)
apr 2012
Følger: 9 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 84 Svar: 628
Jeg havde undervisning i går dog havde min pony fået den ide, at han ikke længere kan gå smidigt i en 10-meter-volte -.-'
En helt fantastisk dag jo! :-)<3