{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

En helt fantastisk dag jo! :-)<3 {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen! smiley

Syntes lige jeg ville dele denne her helt igennem fantastiske dag med jer alle sammen! smiley

Det hele startede oppe i skolen, hvor jeg skulle fremlægge en tysk opgave jeg havde lavet. det gik super fint og scorede lige et 7 tal!!! smiley Lidt sejt aligevel, og så var det mundtligt! smiley

Når, ude og prutterne var Pandora bare som en drøm, hun gik stabit (Var lidt hissig) Men alt i alt var hun simpelthen så dygtig! smiley

Derefter tager jeg Landeur ind, striger ham godt og grundigt og slipper ham løs i ridehuset! Han elskede det. jeg fik så næsten indlært at han skulle neje, smile og kysse på kommando. Ikke nok med det, var han fantastisk dygtig til at spile fodbold, jeg skød til ham, og han skød tilbage til mig, og sådan blev vi ved i 10 min smiley

Fantastisk når det hele bare går super! smiley

Lige et lille billede fra træningen på Pandora! smiley

Hvordan har i andres dag været! :-)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En helt fantastisk dag jo! :-)<3
  • #1   7. mar 2013 Hvor lyder det skønt! Det findes intet bedre end en god dag! smiley

Det gik ikke helt så fantastisk i dag. Det blæste rigtig meget, hvilket Stjarni bliver utrolig utryg ved. Derfor galoperede han væk fra mig, da vi stod på gårdspladsen, og løb også fra mig inde på ridebanen. Han er helt anderledes når det blæser sådan smiley

• #2   7. mar 2013 Øv altså! Landeur bliver også lettere kullret når det blæser, så nogen dage er det godt at have ham i rideus hvis det blæser, andre dage skal han bare ind og have sin frokost og så er det, det! smiley I dag var en af de gode dage! smiley

• #3   7. mar 2013 Dejligt at begge hypper var dygtig! smiley

Min var bare inde og blive striglet, hun skulle have fridag idag smiley Men fik redet min elevs pony, den var også ret vild i dette vejr, og derefter var hun selv lige oppe og ride ham smiley

• #4   8. mar 2013 Godt at høre!:)

Min gik også super!
    Vi både travede og galoperede liberty!! (Anden gang i galop)
    Og fra ryggen har hun det med at stoppe med at trave efter et par meter, det gjorde hun ikke i dag!! (Hun er en unghest, og har ikke lært galoppen endu)
    Så jeg er også godt tilfreds med hyppen!:)

• #5   8. mar 2013 Godt at høre at detgik godt for dig smiley

Jeg havde undervisning i går dog havde min pony fået den ide, at han ikke længere kan gå smidigt i en 10-meter-volte -.-'

Kommentér på:
En helt fantastisk dag jo! :-)<3

Annonce