1.977 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Efter stød: Hund har ondt i poten Efter stød: Hund har ondt i poten

Min hund har gået rundt med den ene bagben oppe under maven hele dagen. Hun har tydeligt meget ondt, når man rører yderst på poten, men har hverken tegn på hævelse, betændelse eller sår. Vi har ikke gået på saltede veje.
Hun kom dog i går til at træde på et stødhegn, der lå på jorden, da vi var ude at gå. Hun fik et voldsomt stød, men der var ikke tegn på at hun havde ondt efterfølgende. Hun fik ondt pludselig i dag ved middagstid og har haft ondt siden. Hun er ikke syg, men er trykket af smerten.
Kan det være stødet? Synes selv det lyder usandsynligt, men ved ikke hvad det ellers skulle være. Skal jeg regne med, at det går væk, eller?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efter stød: Hund har ondt i poten
  • #2   22. feb 2013 jeg ville tage et smut til dyrlægen, hvis ikke det bliver bedre indenfor de næste par dage smiley

• #3   22. feb 2013 Vores hund er bare følsom på poterne, og tager dem til sig, hvis man piller ved dem:) Men det kom overhovedet ikke så pludseligt...
    Syntes at du skal kontakte dyrlægen;)

• #4   22. feb 2013 Altså, jeg har fået kraftigt stød på låret for nogle år siden, og der gik et par dage før jeg ikke havde lyst til at tude mere.. Tænker at det muligvis kan sammenlignes?

Men hvis ikke det er blevet bedre inden et par dage, ville jeg tage til dyrlæge smiley

• #5   23. feb 2013 hvis det skulle være stødet burde den jo have haft ondt med det samme, den har ikke problemer med tørre poter? kender en hund der for smurt poterne ind i creame fordi trædepuderne kan flække hvis de er for tørre ligesom ved mennesker

Kommentér på:
Efter stød: Hund har ondt i poten

Annonce