jeg fik stød :o -sammen med Ravell {{forumTopicSubject}}
Her til aften regnede det meget, og jeg skulle først ud og ride efter aftensmad.. Men så er det godt der er ridehal hvor Amigo står jo(;
Camilla spurgte så om jeg ikke villle tage Ravell med ud på marken inden jeg kørte hjem, for han var ret våd og burde lige tørre inden han kom ind igen. Og self. ville jeg da det :))
Sååh, da jeg havde redet og skulle lukke ud var klokken vel halv ni.. og ja det var HELT mørkt!
Vi har ingen lys op af markvejen, og der er nok 100 meter derop - så det er nu lidt af et stykke vej i tus mørke,..
Men først tog jeg Amigo ud, for han er så utålmodig (og misundelig hvis han ser mig ta andre ;))
Det gik self. fin nok...
Vr så lidt nervøs med Ravell, vidste jo slet ik hvordan han normalt er at gå med - og nu i helt mørke ?!?!
Men heldigvis fulgte han trofast efter mig som en lille hund.! (han er altså en stor hest - hehe ;))
Vi kom hele den lange vej op til folden uden noget drama eller noget, og jeg tog tovet af ham i tilfelde af at han bare ville løbe hurtigt ind på marken - hvad ved jeg, ik min hest ?
Jeg holdt ham i grimen og tog ved ledet, og mens jeg lige trak gik der et ZZZ igennem mig. Jeg forstod først ikke hvad det var, da det skete igen! Jeg mærkede det i hånden ved Ravell's grime, og kunne høre Ravell også følte det, og han trak self. tilbage!
jeg slap i ét ledet, for jeg skulle jo passe på Ravell..
jeg fik ham bagefter ind på folden da jeg fik ham til at falde til ro og gå igen...
Men det var nu lidt uhyggeligT !:O
Godnat<3
jul 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.213
GODNAT
maj 2006
Følger: 54 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 1.642
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.356
nu synes jeg så det er ret normalt at få stød.. så ser ikk det helt vilde i det.. men bor trods alt på landet, hvor der altså er hegn med stød i (bortset fra vi sjældent har stød på)..
jeg fik stød :o -sammen med Ravell