{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Skole computer?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg skal starte på gymnasiet efter sommerferien og skal derfor have en ny computer som gerne skal kunne holde i mange år.
Jeg vil meget gerne have en MacBook Pro, men mine forældre er store modstander af Apple.
Så jeg vil lige høre jer med Apple, hvad er det gode og hvad er det dårlige? Andet end prisen smiley
Der må også gerne komme lidt konstruktiv kritik for andre mærker smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skole computer??
  • #1   17. feb 2013 Nu har jeg ikke Apple, men der er nogle programmer vi arbejder med i bioteknologi, som apple computere ikke kan få, hvilket er en ulempe. De kan vist heller ikke printe ud på printere, som ikke er fra apple? (-;
    Men dem i min klasse, som har en apple er nu meget glad for deres! (-:

• #2   17. feb 2013 Jeg har heller ikke selv en Mac, men to fra min klasse har. Ud over at der er nogle programmer de ikke kan få (som vi bruger i undervisningen) er de glade for deres. smiley Nogle gange kan de få nogle programmer som minder om, men andre gange kan de ikke og så må de undvære dem (har biotek som linje) (-:

• #3   17. feb 2013 Jeg har også hørt det med at de ikke kan få alle de programmer som der skal bruges, men har dog også hørt at der arbejdes på at få lavet mange af programmerne til MacBook :)?

• #4   17. feb 2013 Jeg er meget glad for min mac pro, og de programmer vi indtilvidere har brugt har virker fint på min mac smiley

• #6   17. feb 2013 Det med printerne var bare noget jeg havde hørt fra en i klassen, som sagde de skulle have en mac printer, for at kunne printe. Så det ved jeg absolut intet om (-;

• #8   17. feb 2013 Smart nok (-;

• #11   17. feb 2013 Jeg har selv en MacBook Pro, og jeg er bare så glad for den! Den har jo ikke Word og sådanne ting, dem må man altså købe ved siden af. Det har jeg gjort, og det fungerer bare så godt. Jeg har endnu ikke været ude for, at min computer IKKE kunne køre et program til skole, men der er dog en ulempe.. Hvis du skal sætte din Mac til smartboardet, skal du have et ekstra stik, ellers fungerer det bare ikke. Man kan sagtens købe det, og det er da ikke vildt dyrt. Jeg har det desværre ikke selv, men jeg skal snart anskaffe mig et.

Og jo, Apple computere kan sagtens sættes til printere. Her for to minutter siden printede jeg da et par skoleopgaver ud på en Epson printer. smiley

• #12   17. feb 2013 Tak for svarene! Hvis jeg får pengene og de gamle overtalt, så køber jeg en Mac smiley

Kommentér på:
Skole computer??

Annonce