{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

uhh hun går mig på nerverne... {{forumTopicSubject}}

(Ja altså ført vil jeg lige sige at det ikke er for at hænge hende ud så ingen navne og desuden tror jeg ik der er nogen herinde der kender hende)

Ja det drejer sig om at min svigermor virkelig går mig på nerverne- det er virkelig ekstremt....

bor jo hjemme ved min kæreste og hans forældre og forstå mig ret de er sku fine nok, men lige hende er ved at gå mig gevaldigt på nerverne. Hun blader sig i alt og når jeg siger alt så mener jeg virkelig alt- føler bare slet ik at mig og fyren har et privatliv- det er lige fra at vi skal gøre dit og dat og på den og den måden og alt hvad jeg siger har hun modagumenter for, tit og oftes får jeg slet ikke lov til at tale færdig før hun kommer med sin mening om det- hvilket efter hende er den enste og rigtige mening-

For ikke også at nævne at hun simpelhen ikke kan forstå hvorfor jeg bruger den tid på heste at jeg går og mener der sker da ikke noget ved at jeg ikke rider en uges tid, fordi de har sååå travlt med så meget andet...

har nævnt det flere gange over for fyen, men sys det er lidt syndt for ham at han skal blive ved med at høre på det og tror efeter hånden at jeg slet ikke kan fordrave hende. men ja nu er det jo heller ikke hende jeg skal leve sammen med men så dog alligevel for hun vil vide alt og være med til alt!

mange sige at vi bare skal flytte men det er jo ikke så nemt med en avlsbesætning på mellem 20-30mohairgeder + to heste og diverse katte og kanier så finder man ik bare lige et sted vi kan betale os ud af...

åhhh hjælp

nogen der har været ude for noget ligende...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uhh hun går mig på nerverne...
  • #1   21. nov 2006 Surt smiley

  • #2   21. nov 2006 snak med fyren hvad han mener og hvis han ikk vil balndes ind i det så snak med din svigermor sig et eller andet hvis hun siger til heste så giv hende et KÆMPE foredrag på 30 min(muhhahahah) for så gider hun ikk hører det igen og hvis hun bliver ved med at sige noget til dig så start med det samme forerdragigen og igen og igen og hvis hun snakker så bliv ved med at snakke iindtil hun fatter det!

    ej hehe men det ku jeg godt finde på, du må self. ikk blive uvenner med hende og snakke flabet og såan for så blir det bare værrerer end det er i forvejen


  • #3   21. nov 2006 bor i i samme hus? elelr har i hver jeres bolig?


  • #4   21. nov 2006 Uanset hvad må du snakke med kæresten, for han er jo din allierede.. Sig at I bliver nødt til at have opstillet nogle regler, som ALLE skal følge (inklusive din svigermor) ang. privatliv og sådan.

    Bor I i samme hus, altså uden mulighed for privatliv - altså sådan at I deles om huset og faciliteterne?


  • #5   21. nov 2006 ja altså det er samme hus men den ene ende/længe har vi med et lille tekøkken stue og soveværelse. badeværelse deler vi med dem og spiser også sammen osv.
    har snakket med fyren og han blir bare så ked hver gang jeg nævner det.

    har prøvet at forklare hende tingene men det virker bare ikke somom at det fiser ind smiley


  • #6   21. nov 2006 atså vi bor bare til leje ved dem så i bund og grund er det jo svigerforældrene der bestemmer huse regler...

  • #7   21. nov 2006 Hmm det duer ikke, hvis din fyr ikke bakker dig op, for så kommer du ikke langt.. Har du ikke nogen forældre du kan snakke med, som kan guide dig lidt?

  • #8   21. nov 2006 Hvis I bor til leje - altså betaler, må I da også have ret til privatliv.

    Jeg kunne ikke bo sammne med mine svigerforældre sådan, det ville være for meget. Det ville være noget andet, hvis man havde hver sit, hvor man kunne gå hen og lukke døren og være sig selv.. F.eks. bare sådan en ting som at spise aftensmad alene, kan styrke privatlivet, I biver nødt til at gøre jer mere uafhængige af dem, hvis det ikke skal koge over..


  • #9   21. nov 2006 ja det er også det jeg gerne vil men fyren; ikke noget ondt om ham da vi ellers har det godt og holder helt vbildt meget af ham, men har er simpelhen blevet så afhængig af sin mor ,mest hende, ved godt hun gør det i en go mening, men det er bare for meget den måde hun overbeskytter ham på, manden er 21 og har ikke styr på sin ejen øknomi!!!!! da jeg flyttet herud tilbød hun også mig at styre min men sage fandme nej tak det skal jeg sku nok styre selv, hun var enda så fræk at sige at hun kunne få mit kontonummer så kunnne hun selv gå ind og overføre mine penge til husleje til hende, men det skal jeg sku nok selv sørge for at hun får...

    joh ku måske godt snakke med mine forældre om det problemet er bare at mine forældre og sviger forældrene er gode venner, altså besøger hinanden osv. og mine forældre sys det er nogle vældig rar mennesker hvilket de også er hvis det ikke lige var for det..

    spøger tit fyren om vi ik skal gå ud til os selv men han vil heller siide inde ved dem og det er lidt trist at siide alene inden i vores lille "hytte" mutters alene...


  • #10   21. nov 2006 hov skulle stå "afhænige af sine forældre, meste hans mor"

  • #11   21. nov 2006 Jeg ved godt det her lyder hårdt: Men helt ærligt for at jeres forhold ikke skal gå helt neden om og hjem, må du nok give ham et kompromis.

    I har et problem og det skal løses.. Hvis det kun er dig der har et problem (altså udfra ham), så må du sige at det går bare ikke.

    Ingen mennesker kan leve sådan. Du er der ikke bare fordi han synes du er hyggelig en gang i mellem. Han skal sgu foretrække DIG frem for sine forældre. I er for gamle til at skulle sidde og holde hans forældre i hånden.

    Var det ikke en idé evt. at flytte hejm til dinforældre en periode? Så kunne det jo være at I kunne få tingene lidt på afstand og han kunne se om han virkelig kan undvære dig, til fordel for sine forældre...

    Hvis man flytter sammen, skal man da også selv styre tingene, det kan godt være at din svigermor gør det i en god mening. Men det virker sgu lidt som om hun gør ham en bjørnetjeneste, næsten helt umyndiggører jer! Jeg kan godt forstå, at du ikke vil under hendes administration..


  • #12   21. nov 2006 ja det er det jeg mener og har sagt det til ham mange gange og det gør mig så inderlig ked når det er, selvom han ikke gør det besvist altså "fortrækker sin mor" så er det jo tydeligt det er det han gør. og der er ligesom blevet en kamp imellem has mor og min om ham og det er jo ikke fair for nogen af os.....

    det er jo ikke fordi at jeg vil tage ham fra hende, men det tror jeg hun måske føler....

    her for et stykke tid siden var der et kæpe balaver om det bla. og tilsidt sad vi begge stortudene, jeg anede ikke hvad jeg skulle sige og hun sage bare : X ved godt at det måske ikke ser sådan ud men kan rigtig godt lide dig.......og ved også godt at det ikke er nemt at komme sådan ind her i huset og familen men vi gør hvad vi kan......" og et stykke tid efter gik det rigtig godt og hun holdt sig ligesom i baggrunden, men stille og roligt har hun formået at komme til det punkt igen hvor hun virkelig går mig på nervene, med havd hun siger og gør.

    og det er jo ikke fordi at de skal gøre som jeg siger og vil havde det men vil da gerne respekterres for mine meninger og holdninger og ser på som en voksen, og ikke som et lille "pattebarn". har altid haft det meget frit hjemme ved min forældre og har haft en fin balance (synes jeg) af selvstændighed og hjælp....


  • #13   21. nov 2006 Synes din svigermor og dig skulle tage en snak IGEN.. Men denne gang skal kæresten også være der.. For han SKAL sgu støtte op om dig.. Andet går ikke i længden..

  • #14   21. nov 2006 hmm ja gider bare ikke være uvenner og blive set som "det sorte får" ,men ja det er nok eneste udvej....

    det blev også for meget for mig igår da vi sad og snakket og jeg sagde hvad jeg mente og så som sevanelig blev afbrudt af hendes meninger og holdninger..... så spurte fyren mig om noget i forbindelse med samtalen, hvor jeg kort og kontant kigget på hende og sagde "jeg skal sku ik ha sagt mere" så klappet hun sku i som en østers så tro godt hun fangede den der!

    vil lige tilføje at det var i om en sag som slet ikke kom hende ved som hun så rodet sig ind i og gjorde vores prpblem til hendes probem, selvom vi engelig godt kunne løse det selv....
    når hun så før vores små problemer, revet til sig og gjordt til hendes problem skal vi så høre på hende bagefer at hun har hun ikke nået dit og dat fordi sådan og såadan fordi de jo har sååå meget de også skal ha lavet at de jo ikke har enledig stund men det er hende selv der tager problemet til sig, forstå mig ret


  • #15   21. nov 2006 det er sku iorden at man holder af sin famile og vil hjælpe dem men nogen gange kan det skisme blive for meget...ret?

  • #16   21. nov 2006 Helt sikkert ret! :o)

    Næste gang i har et eller andet problem. Så sig til din kæreste om I ikke selv skal løse det. Sig et eller andet med, at hans forældre alligevel har travlt med deres liv og sådan lidt.. Sådan for at "smøre" ham, sådan at du ikke nødvendigvis "ragger" hans mor ned.. (ved jeg godt at du ikke gør, men han kunne godt opfatte det sådan..).

    Desuden ville det være godt for jer begge, at løse jeres problemer selv, for I ville få meget mere reapekt fra jeres forældre på den måde. Altså lad være med på nogen måde at indvolvere dem. For involverer man dem, har man ligesom kommet med en slags invitation og så kajn de blive pisse irriterende..


  • #17   21. nov 2006 he he ja det lyder faktis rimeligt det du skriver... og mener også det er bedste at vi løser det selv.... men er der noget hun opdager hun er gået glip af bliver hun helt "fribrilsk" (staves?) og nærmest mobset over at hun ikke er blevet inviliet idet, men det skal jeg nok bare være ligeglad med....

  • #18   21. nov 2006 Helt ærligt det skal du bare være lige glad med.. Og hvis hun spørger må du jo sige, at det er gjort fordi, I ikke ville trække på hendes hjælp hver gang, men at I også gerne ville gøre ting selv og vise at I dur til noget..

  • #19   21. nov 2006 ja helt enig, og håber det virker for det ville sku være søndt at ødelægge et ellers godt forhold bare pga. en trælst svigermor..... nu i denne sag jeg nævnte er tilsidst har vi også klaret det uden hende, (vi skulle hente nogle skid hos slagteren og det var ligepludselig et meget stort problem for hende, og så måtte hun jo køre ned at hente dem, men nu når min bedre eller være halvdel kommer hjem så køre vi ned og henter dem UDEN hende hehe)

  • #20   21. nov 2006 skid hehe upsa det skulle have stået skind, det er frygtelig så galt det kan gå når det bare mangler ét bogstav hi hi

  • #21   21. nov 2006 Lyder som en glimrende idé! ;o)

    Jo mere i klarer jer selv og er jer selv, jo bedre forhold vil I også kunne have.. Både du og kæresten, men så sandelig også du og din svigermor..


Kommentér på:
uhh hun går mig på nerverne...

Annonce