{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Uhh.. Brunst! {{forumTopicSubject}}

UH hvor jeg dog HADER når Domminic er i brunst. Hun er simpelhen den største "bitch" nogensinde.. Puha..
Hun vil ikke ud af boksen, hun er sur på alt og alle, og hun maser mig i stalden. Hun er slet ikke sikker at være rundt om. Og hun vil da slet ikke acceptere at lære tricks lige pt. Sikke meget hygge og træning vi må stjæle tid fra fordi at hun er så sur.

Puha.. Var nær kommet til skade igår fordi at hun var så aggressiv. Nu har hun været sådan i en lille uges tid, så nu må det godt gå væk igen. Øv.. smiley
Men kan egentlig godt forstå at hun bliver så humør svingende. Vi piger kan jo selv relatere til det.. Men det går da først op for mig nu hvor irriterende det er. smiley Kæmpe suk.

Har jeres hopper det også sådan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uhh.. Brunst!
  • #2   24. jan 2014 Ha ha, ja det er ikke sådan når hopper og piger/ kvinder bliver skruk ......synes at hopperne er mere rimelige end kvinder smiley

  • #3   24. jan 2014 næh min hoppe bliver bare små sløv, ikke de store udsving i hende.

  • #4   24. jan 2014
    Nix - jeg har en der bliver umulig på en anden måde.

    Hun er ikke til at flytte på, jeg kan overhovedet ikke bakke hende på nogen mulig måde - det er fuldstændig umuligt, normalt er hun ellers meget følsom.
    Hun er svær og rense hove på fordi hun ikke vil løfte ben, da hun bare ligger vægten imod en. 400 kg hest vs. lille mig - hun vinder.
    Skal jeg flytte hende på staldgangen er jeg nød til at bruge væggen og sætte af på og mase med, selv der flytter hun sig næsten ikke.

    Og når ja, så tisser hun og blinker til en hvis man rør hende for meget omkring bagdelen.

    Ingen hystade, blot helt modsat. Vi har grinet meget af i stalden at to af dem en dag skulle lukke ind, Fleur går ikke helt ind i boksen men stiller sig med røven lige udover døren. Og har ikke tænkt sig og flytte sig.
    Så de er to personer om at få hende mast ind i boksen.Som tager noget tid.


  • #5   24. jan 2014 Nope, min er dejlig rolig smiley Man kan overhovedet ikke mærke det på hende smiley

    Hun bliver så også kun 3 i år, så det kan jo være det kommer senere x3

    Maggie som jeg rider bliver lidt mere tøset og "nærtagende", men hun opfører sig pænt, og der er intet under ridning smiley


  • #6   24. jan 2014 Utroligt at jeres er så søde. Min er bare så ond.. smiley
    Hahaha.


  • #7   24. jan 2014 Skal vi bytte x3?

    Maggie er en SATAN det meste af året når hun IKKE er i brunst - bider og sparker ud efter en og er pisse træls når man skal op på hende x3
    - Eller også er hun bare sådan i vintermånederne x3


  • #8   24. jan 2014 JA !!!! Brunst er voldsomt irriterende. Dog bliver min ikke aggressiv, men mere hysterisk generelt og vil ikke forlade sin makker på folden. Hun moser rundt i panik og har ingen sans for, hvor jeg er.

    Og selvom min hoppe er drægtig (ER tjekket), så går hun stadig i brunst, næsten på klokkeslæt.....suk....


  • #10   24. jan 2014
    Jeg kunne godt bruge lidt hystade ind imellem, det er pænt upraktisk ikke og kunne flytte hesten nogen steder ;o)


  • #11   24. jan 2014 Har også en sur hoppe for tiden!! Kosparker og napper ... Ihhh

  • #12   25. jan 2014 Jamen Krikken, Maggie kan sikkert SAGTENS lære Fleur at være en hystade - skal det være Maggies speciale hun skal lære ;-)? Det er nemlig fuldtidshystade xD

Kommentér på:
Uhh.. Brunst!

Annonce