{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

ondt i lænden {{forumTopicSubject}}

Efter en voldsom flyve tur fra hest sidst i dec har jeg døjet med smerter i lænden har været ved kiopraktor uden det hjalp det er så galt jeg ikke kan bukke mig ned når jeg sidder på en stol liger jeg nærmest vægten over på den anden balle for og aflaste ride kan jeg heller ikke det væreste er og skal ned fra hesten igen . Nå men skal så til læge men er da ikke sikker på der kommer noget ud af det desværre . Andre med lignende problemer ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ondt i lænden
  • #1   6. feb 2013 Jep, jeg tog til en fys og det har hjulpet gevaldigt!

• #2   6. feb 2013 jep fuldstædig,jeg ved så godt hvad der er galt med min lænd, efter en flyve tur i 98 på min gamle krikke, så forskubbede jeg et led i mit korsben. Som jeg stadig døjer med, og røg af mine nye krikke her den 30 dec. og har døjet med det siden, det som hjalp mig var mange mange gange ved en fys. og så ellers få trænet musklerne op omkring korsbenet, så de hjalp med at holde ledet på plads.

• #3   6. feb 2013 der kan jo være noget som skubbet skævt i lænden. Du skal i hvert fald blive ved med at gå til læge, hvis det ik blir bedre for så blir lægen nød til at få dig scannet....

Men jo fys, kiro, massage, træning af ryg skader nok ikke.

• #4   6. feb 2013 Jeg røg af en hest da jeg var elve og fik af vide jeg først kunne komme i mr scanning når jeg var femten hvilket vi så gjorde, det viste sig så jeg har fået skubbet mit hale ben skævt og 13 cm op og der hvor det stopper har jeg så fået en udposning også kaldet en brusk misdannelse, som så trykker på mine nerver så har samme smerter som hvis jeg havde en diskopolabes, og har fået af vide jeg skal lærer at leve med smerten, jeg har snart prøvet alle alternative behandlinger nu og det bliver kun værre så ved snart ikke hvad jeg skal gøre men det noget være møg når så noget sker. men gå til lægen og forlang du vil have en MR scanning det mit råd smiley

• #5   6. feb 2013 få en henvisning til en god fysioterapeut smiley

• #6   6. feb 2013 Lea T: har man aldrig overvejet at fjerne dit haleben? - eller mener man ikke at det vil hjælpe?

Til trådstarter: i heldigste fald er du bare godt forslået i dine muskler, og forslåede muskler kan gøre VANVITTIG ondt - been there, done that smiley
    Tid og omtanke kurerer den slags.

Hvis du er uheldig, er der noget, der har forskubbet sig/er kommet i klemme, og så er chancen nok ret lille for, at det selv hopper på plads.

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå til lægen - han/hun er kompetent til at vurdere, om du skal forholde dig i ro med varme omslag, eller om der skal en egentlig behandling til.

Rigtig god bedring smiley

• #7   6. feb 2013 nej de mener ikke det vil hjælpe da der er udposningen der giver smerterne og hvis de skal fjerne risikere jeg at blive lam smiley

Kommentér på:
ondt i lænden

Annonce