{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Jer med hår farve spray dåser, ting ting... {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg havde ønsket mig nogle farve spray til håret - som man kan vaske ud når man går i bad - og det fortalte jeg så til min mor. Efter en uge fik jeg en gave af hende, der lå der de der spraydåser til håret. Det var i lyserød og grøn.
Jeg vil gerne prøve dem idag, men det er første gang jeg skal prøve sådan nogen. Jeg aner ikke hvordan den skal sidde på mit hår, om det bare skal være en stribe, flere striber, hele håret osv.
Derfor vil jeg gerne have noget hjælp med ideér til hvordan det sådan skal se ud.

- Jeg er også i tvivl om jeg skal stole på om det virkelig kan skylles ud, eller det bliver siddende? smiley
Nogle med evt. billeder eller ideér?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer med hår farve spray dåser, ting ting...
  • #1   5. feb 2013 Prøv at tage en lille tot i nakken og spraye.
    Jeg gjorde det engang selv til en fastelavnsfest, jeg have lyserødt hår og det tog altså mere end én vask før man ikke længere kunne se det, og jeg er altså mørkhåret -.-'
    Så hvis du er lyshåret, så kan det godt tage noget tid at få ud

• #2   5. feb 2013 Jeg har et meeeeget mørkebrunt hår, lige før det ligner sort. smiley

• #3   5. feb 2013 Det bliver vasket ud efter 1 eller 2 gange, og så er det altså også HELT ude! smiley Det er meget kraftigt, og meget svært at håndtere

Hold dåsen langt fra dit hår, og lad for guds skyld være med at gøre det i hele håret, da det klumper sammen, og er umuligt at redde ud når det er tørt - sørg derfor også at redde det igennem mens det er vådt - men pas på.

Min børste er stadig orange efter at jeg prøvede det smiley

• #6   5. feb 2013 Åh gud, i skræmmer mig! xD

Kommentér på:
Jer med hår farve spray dåser, ting ting...

Annonce