{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

forelskede heste? {{forumTopicSubject}}

HEJ!

jeg har nu oplevede flere af mine heste der bare knyttede de stærkeste bånd med andre heste.

- vores to gamle drenge der nu er i himlen, var helt uadskillelige. da grandi blev flyttet til amager, var mishi helt ulykkelig og depri. så mødte de hinanden igen efter 5 mdr. adskilt... det så helt vildt ud smiley - de legede og tossede og kløede på fuld drøn. det var så sødt...

- michado og en hest der hedder tinto i stalden var også helt in love i sommers da de gik på fold sammen. tinto beskyttede hende og løb hende vrinskende i møde efter hun havde været ude at ride. der opstod sød musik mellem de to smiley ... det lignede en romantisk film som de løb vrinskende mod hinanden.

- robina har nu også fundet sig en kæreste. en traver vallak. Hver gang de møder hinanden står de bare og nuller og hygger . jeg kan ikke gå forbi med hende på gangen uden de skal nusse lidt. det ser så sødt ud.

... har i oplevet sådan noget ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forelskede heste?
  • #1   4. feb 2013 Jeg kender to issere, godt nok vallakker, men de kan ikke være adskilt i længere tid. De har stået sammen i snart 20 år smiley

• #2   4. feb 2013 grandi og mishi var også vallaker smiley de var sammen i 8 år inden "pausen" på 5 mdr.

• #3   4. feb 2013 Yes. Min lille hannibal har fundet sin sjæleven er jeg sikker på. Han har ihvertfald aldrig været så glad for en anden vallak som ham her. Den anden Dexter og hannibal leger helt vildt. Og gnubber og hygger. Da hannibal kom hjem fra kvl efter næsten to uger var der en helt vild stor gensynsglæde. De vrinsker tit til hinanden hvis den end er ude og ride og kommer tilbage i stalden. Hannibal er normalt ret sur på sine boksnaboer men ikke Dexter. Så det er helt klart hestevendkab

• #4   4. feb 2013 Min vallak er meget fredlig af natur, og jeg har aldrig set ham makere overfor nogen andre heste. Ganske enkelt meget sød og venlig af natur. Han har altid liggede et godt stykke nede i hiarkiet og kan med ALLE heste.

Så flyttede min veninde sin Araber hoppe ud til ham. Klik, sagde det. Kommer bossen i flokker for tæt på hans dame, så ligger ørene fladt ned af nakken og han springer frem i flæsken på bossen. Simpelthen utroligt! Han reagere monster voldsomt på hende. De er hele tiden sammen, og nusser løs.. De har kun stået sammen siden Lørdag.

• #5   4. feb 2013 Forelskelse er nok ikke lige ordet.. Men kan forstå hvorfor du tænker sådan smiley

Har selv min dreng, der er fuldstændig tosset hvis hans bedste ven ikke er med inde i stalden når han er der smiley de knytter bånd til heste, som de gør til os, og det er det der gør det smiley

• #6   4. feb 2013 hæhæ smiley det er så skægt synes jeg.

• #7   5. feb 2013 Min part Milano og hans " kæreste" Laura. Har næsten altid væretsammen ( han er 24 hun er 25 )
    Og Milano kan slet ikke fungere uden hende. Hun kan ikke lukkes ud af stalden uden Milano, han bliver helt panisk. Og hvis han skal nogle steder, fx ride op til en ridehal i nærheden, eller gå i en trailer, så skal Laura da med,og hvis ikke så kan man ligeså godt droppe at ride afsted smiley

• #8   5. feb 2013 Min hoppe var helt vild med en traver der stod i stalden. De to var udaskillige. Men pludselig blev traveren solgt. Hun var så ked af det at hun ikke ville æde i flere dage.

Min vallak er også bedste venner med en fjordhest vallak. De to går altid sammen

• #9   5. feb 2013 Jeg red engang en fjordhest(hoppe) der gik sammen med en sportspony(vallak), og en dag da den ikke skulle ride og jeg trak fjordhesten hen til strigle stedet, gik sportsponyen helt amok ude på folden! Han Stejlede, sparkede ud i luften og vrinskede til sin kæreste, så den dag red jeg på folden:)

• #10   5. feb 2013 Ja smiley ude på Billund sportsrideklub var en vallak og en hoppe kærester smiley
    Min traver var kærester med min søsters gamle hest, som DSV så er solgt nu (:-/) men det var sødt sådan som de stod og nussede og når hun var i brunst ville hun KUN have ham, ikke engang de 2 andre hingste hun gik med, og han gad det jo ikke xD

Kommentér på:
forelskede heste?

Annonce