forelskede heste? {{forumTopicSubject}}
HEJ!
jeg har nu oplevede flere af mine heste der bare knyttede de stærkeste bånd med andre heste.
- vores to gamle drenge der nu er i himlen, var helt uadskillelige. da grandi blev flyttet til amager, var mishi helt ulykkelig og depri. så mødte de hinanden igen efter 5 mdr. adskilt... det så helt vildt ud - de legede og tossede og kløede på fuld drøn. det var så sødt...
- michado og en hest der hedder tinto i stalden var også helt in love i sommers da de gik på fold sammen. tinto beskyttede hende og løb hende vrinskende i møde efter hun havde været ude at ride. der opstod sød musik mellem de to ... det lignede en romantisk film som de løb vrinskende mod hinanden.
- robina har nu også fundet sig en kæreste. en traver vallak. Hver gang de møder hinanden står de bare og nuller og hygger . jeg kan ikke gå forbi med hende på gangen uden de skal nusse lidt. det ser så sødt ud.
... har i oplevet sådan noget ?
apr 2009
Følger: 80 Følgere: 91 Heste: 7 Emner: 98 Svar: 1.344
okt 2007
Følger: 45 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 30 Svar: 195
sep 2011
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 4 Annoncer: 1 Emner: 21 Svar: 149
maj 2009
Følger: 93 Følgere: 89 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 558
Så flyttede min veninde sin Araber hoppe ud til ham. Klik, sagde det. Kommer bossen i flokker for tæt på hans dame, så ligger ørene fladt ned af nakken og han springer frem i flæsken på bossen. Simpelthen utroligt! Han reagere monster voldsomt på hende. De er hele tiden sammen, og nusser løs.. De har kun stået sammen siden Lørdag.
mar 2005
Følger: 63 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 74 Svar: 1.340
Har selv min dreng, der er fuldstændig tosset hvis hans bedste ven ikke er med inde i stalden når han er der de knytter bånd til heste, som de gør til os, og det er det der gør det
okt 2007
Følger: 45 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 30 Svar: 195
jun 2011
Følger: 20 Følgere: 20 Heste: 3 Svar: 846
Og Milano kan slet ikke fungere uden hende. Hun kan ikke lukkes ud af stalden uden Milano, han bliver helt panisk. Og hvis han skal nogle steder, fx ride op til en ridehal i nærheden, eller gå i en trailer, så skal Laura da med,og hvis ikke så kan man ligeså godt droppe at ride afsted
okt 2012
Følger: 45 Følgere: 24 Heste: 6 Emner: 35 Svar: 687
Min vallak er også bedste venner med en fjordhest vallak. De to går altid sammen
jan 2012
Følger: 18 Følgere: 25 Heste: 7 Emner: 35 Svar: 139
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.284
Min traver var kærester med min søsters gamle hest, som DSV så er solgt nu (:-/) men det var sødt sådan som de stod og nussede og når hun var i brunst ville hun KUN have ham, ikke engang de 2 andre hingste hun gik med, og han gad det jo ikke xD
forelskede heste?