1.037 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Halvårsdag - hjælp! Halvårsdag - hjælp!

Hejsa HG!
Det ligger sådan, at jeg på fredag har været sammen med min dejlige kæreste, Peter, i 6 måneder, og i den anledning, kunne jeg godt tænke mig, at enten gøre noget særligt for ham, eller give ham en gave.

Problemet ligger så bare i, at jeg ikke ved, hvad pokker jeg skal finde på!

Jeg tager ham ud om aftenen, for at se en af mine kammerater spille en koncert, men jeg ved med sikkerhed, at Peter kun tager med for min skyld.

En bekendt foreslog også, at jeg kunne lave mad til ham, men jeg er altså en hat i et køkken - og det ved han! Så overvejede, at tage ham med ud og spise på et fint sted, men jeg er bare bange for, at jeg ikke har pengene til det..

Har I nogle andre forslag? Og hvis det endelig skulle være en gave, hvad kunne jeg så evt. give ham? Han er ikke helt nem at finde gaver til, skal jeg nemlig sige jer! smiley

På forhånd, mange tak! smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halvårsdag - hjælp!
  • #1   4. feb 2013 Et dogtag smiley

• #2   4. feb 2013 Det er kun et halvt år, jeg synes ikke det er noget at fejre. Køb en bøtte is og hyg jer sammen?

• #3   4. feb 2013 <b>Team Soulmates:</b>
    Ja, det kunne være lidt sejt, nu da jeg jo er ud af en militær familie smiley Desværre er han bare ikke typen, der går med smykker smiley

• #4   4. feb 2013 <b>Linette Christensen:</b>
    Det er vel også forskelligt fra person til person, hvad de synes. Personligt, synes jeg bestemt, at er det en ting, der er værd at fejre smiley

• #5   4. feb 2013 Jeg kender godt problemet. www.coolstuff.dk har redet mig et utal af gange. Der burde du kunne finde noget for enhver fyr.
    Ellers kender du ham jo bedst selv og ved hvad kan går op i og kan lide. En personlig gave er altid det bedste.

• #6   4. feb 2013 <b>LadyBlacksheep:</b>
    Glorious hjemmeside! Tusind tak, skal du ha'! smiley Ja, jeg ville også super gerne give ham noget personligt, men selvom jeg kender ham så godt, synes jeg stadig, det er svært, at finde noget passende til ham.. Men jeg må jo kigge lidt omkring smiley

• #7   4. feb 2013 Mig og min kæreste har besluttet at aflyse vores halvandet års dag. Istedet har han givet mig en tur til Hingstekåringen i Herning med alt betalt og jeg gav ham i julegave to biletter til Rune Klan's nyeste show i november.
    Vi gider enlig ikke fejre års og halv års dage, istedet får vi nogen hyggelige oplevelser når de passer ind smiley

Men se en film og lav en rigtig hygge aften

• #8   4. feb 2013 Jeg har selv sådan en kæreste der er svær at købe gave til fordi han har røven fuld af penge og bare køber det han mangler selv x( Så der må man være kreativ.

I fødselsdagsgave fik han en zippo ligher med ingraverede initialer og i julegave fik han et gavekort på en valgfri behandling til sin dårlige skulder.

Hvis man har råd til det, så er de der oplevelsesgaver rigtig gode! Man kan få noget til næsten enhver smag, selvom nogle af dem er lidt dyre. De kan købes næsten overalt efterhånden, i boghandlen, bilka a-z osv..

• #9   4. feb 2013 Det er sgu altid svært:) Ville også sige at give ham en speciel oplevelse som han aldrig glemmer, istedet for at bruge penge på mad og underlige gaver^^ Hvad kan i lide at lave sammen? Se stand-up, dyrke sport, tage til en koncert?:) Held og lykke

• #10   4. feb 2013 Tusind tak for de mange forslag - de er værdsat! smiley Tror måske, jeg vil kombinere en gave og en oplevelse, så nu må vi se, hvad jeg kan finde frem til smiley

Kommentér på:
Halvårsdag - hjælp!

Annonce