320 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hjælp mig :( Hjælp mig :(

jeg er ved at drukne i mine tårer..

jeg har halvårsdag med min kæreste på torsdag i næste uge, og jeg skal til Samsø på lørdag og kommer først hjem 7 dage efter.. jeg ser ham ikke på vores halvårsdag.. han er min første kæreste og jeg vil så gerne være hos ham den dag.. hvad gør jeg? mine forældre er kolde i numsen.. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp mig :(
  • #1   28. jul 2010 du kan vidst ingenting gøre :)..
    har d. 14. august 3 års dag med min kæreste, og vi ved ikke hvad vi skal endnu smiley

• #2   28. jul 2010 Du kan nok ikk rigtig gøre noget.
    Lav en aftale om at i skal være sammen når du kommer hjem, så kan i hygge jer der (:

• #3   28. jul 2010 lav en aftale med ham om at i laver noget særligt sammen når du kommer hjem igen

• #4   28. jul 2010 Nu er det jo "kun" en halvårsdag... Men kan I så ikke fejre den når du kommer hjem, hvis den skal fejres?

• #5   28. jul 2010 til jer der har skrevet:
    self. skal vi holde det når jeg kommer hjem, men jeg tager sådan nogle ting meget mere seriøst end andre gør og synes det er den vigtigste dag.. ligesom enhver månedsdag fordi han er min første kæreste!.. smiley
    men tak for det

• #6   28. jul 2010 enig med winnie H..

send ham en sød sms hvor du fortæller hvor meget du elsker ham og savner ham og at du glæder dig til at se ham igen..

og så et tideligt tillykke med dagen smiley

• #7   28. jul 2010 <b>winnie H</b>
    Tak for idéen med e-mailen, den havde jeg ikke tænkt på - den er helt sikkert skrevet ned! Den bruger jeg. Selvfølgelig ringer jeg til ham og snakker i mange timer - det var ikke for at sige jeg ikke ville nyde ferien - mine forældre er optaget af golf, så det er kun derfor vi er taget afsted.. der er golfbaner.. smiley
    Men jeg kan forberede mailen så, tusinde tak!

• #8   28. jul 2010 Jeg har halvårsdag med min kæreste (igen xD vi kom sammen i 4. klasse i ca 9 mdr, og så et par uger i 7. klasse xD. Men den her gang er jeg sikker på det holder! :D) den 10 August, og tror heller ikk vi kan være sammen der, det er jeg oss lidt træt af :S Men vi finder bare en anden dag og hygger os (:

Men ja, skriv en masse søde sms'er til ham, skriv at du savner ham osv, send ham et postkort! smiley Eller et rigtig sødt brev til ham (:

Kommentér på:
Hjælp mig :(

Annonce