1.546 visninger
|
Oprettet:
spørgsmål til hesten {{forumTopicSubject}}
Hvad ville i spørge jeres hest om hvis i havde muligheden for at få et svar?
jeg sidder i den stilling at jeg måske skal have en til at "læse""snakke" med min hest og har fundet en del spørgsmål. men nu kan jeg ikke komme på flere fordi jeg sidder og tænker over det. og da det er noget jeg skal betale for vil jeg være sikker på jeg ikke mangler et spørgsmål.:) men må jeg høre?:)
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 401 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.388
mar 2008
Følger: 119 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 161 Svar: 1.534
Men ville nok spørger min hest hvordan det kan være hun kan have så meget energi, når hun har føl ved siden af
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 507
Og hvad hun kan lide at lave, så som gå/ride tur, træne tricks, hygge, springe, dressur osv.
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Har du nok mad (hø og græs)?
Har du ondt nogle steder? Hvis ja, hvor?
Er der noget du mangler?
Savner du mig, nu hvor jeg ikke har så meget tid til dig?
Er du tilfreds med at være her hvor du er?
Savner du at tage på skovtur?
Tror jeg umiddelbart ville være mine spørgsmål.. Min søster er på efterskole, og med kun 2 ponyer bliver de urolige når den ene er efterladt tilbage, og jeg går i gym, så jeg er somregel smadret når jeg kommer hjem...
nov 2008
Følger: 102 Følgere: 100 Heste: 7 Emner: 145 Svar: 1.187
hvorfor han tager sine dækkener, og ødelægger dem.
Om han har det godt
Hvad han har mest lyst til
dec 2006
Følger: 98 Følgere: 89 Heste: 5 Emner: 456 Svar: 3.086
jan 2009
Følger: 74 Følgere: 59 Heste: 2 Emner: 151 Svar: 3.093
Har du det godt?
Føler du dig godt tilpas?
Har du ondt?
Gør det ondt at ride med bid?
osv.
- Og så ville jeg sige at jeg elsker ham, og at han er min bedste ven!<3
jul 2012
Følger: 13 Følgere: 23 Heste: 5 Svar: 363
er hun tilfreds?
Hvad kan hun ikke lide?
hvad er hun bange for? hvorfor?
Hvorfor hun altid skal mobbe hendes fold-kammerater;)?
Om hun kan huske da jeg startede med at ride hende?
Ov, der er endlig mange flere end man tror..:D Jeg har nok også en del flere, men det her er nogle gode eksempler;)
sep 2007
Følger: 62 Følgere: 72 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 614
Med Chelsea er der mest blevet snakkes om hendes føltid da den ikke har været så god. Det er begrænset hvor meget jeg selv har nået at spørge om, det er som regl bare dem de fortæller, men har hørt chelsea ad hvordan hun har det med dem hun går med, hvordan hun havde det med Elektra lige pludselig kom ind i billedet, om hun er kommet helt over hendes skade, sådan nogle ting.
Elektra snakkede om hun ikke forstod hvordan de andre små ponyer hun gik med kunne bevæge sig så hurtigt, så ville hun høre hvad hun skulle bruges til når hun blev stor. Så hørte jeg hende ad om hendes hanetrit besværgede hende, men det gjorde det ikke
Har været rigtig glad for det med dem begge 2, særligt Chelsea, hun er blevet en helt anden hest efter de 3 gange
okt 2007
Følger: 112 Følgere: 193 Heste: 12 Emner: 2 Svar: 989
aug 2007
Følger: 82 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 156 Svar: 989
Jeg havde en ude sidst i 2012. Hun snakkede løs om alt muligt som Vanessa gerne ville fortælle mig. F.eks at der i hendes boks det gamle sted (ved ikke om han er flyttet med os) stod en mand hver aften og nat og nussede med hende. Han passede på hende. Han kendte mig fra barndommen og ville derfor gerne passe på hende da han ved at hun betyder meget for mig.
Jeg nåede ikke at stille spørgsmål, før hun gik igang. Og det er også det bedste egentlig, for så finder man hurtigt ud af om de virkelig taler sandt. De ting jeg gerne ville have svar på, fik jeg også rigtig hurtigt svar på Hvis der så er noget man er i tvivl om, så kan man altid spørge bagefter..
Jeg kunne dog slet ikke tænke da hun var færdig, fordi jeg blev så rørt over det hele.
Men de spørgsmål jeg fik svar på var blandt andet: Vanessas sygdomsforløb, hvad hun helst ville stå på (spåner, halm, træpiller), ang hendes foder, den daglige gang, kan hun lide mig og føler hun sig tryg ved mig, hvordan er hun blandt de andre heste (mht personligheden), osv osv osv
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Alle disse spørgsmål skulle jeg ønske jeg kunne stille men samtidig ville jeg være skide bange for at svarene var negative! Så ønsker man virkelig at de talte vores sprog.....
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Heste: 8 Emner: 203 Svar: 454
Også ville jeg spørge ham om han var glad for mig og den måde jeg behandler på ham
Og hvad hans yndlings mad var
spørgsmål til hesten