{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.546 visninger | Oprettet:

spørgsmål til hesten {{forumTopicSubject}}

Hvad ville i spørge jeres hest om hvis i havde muligheden for at få et svar?
jeg sidder i den stilling at jeg måske skal have en til at "læse""snakke" med min hest og har fundet en del spørgsmål. men nu kan jeg ikke komme på flere fordi jeg sidder og tænker over det. og da det er noget jeg skal betale for vil jeg være sikker på jeg ikke mangler et spørgsmål.:) men må jeg høre?:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål til hesten
  • #1   1. feb 2013 Jeg ville først og fremmest spørge min skadede pony hvordan det går med benet smiley

• #2   1. feb 2013 Havde en ude til min, og fik nærmst svar på mine spørgsmål uden at spørger hende smiley

Men ville nok spørger min hest hvordan det kan være hun kan have så meget energi, når hun har føl ved siden af smiley

• #3   1. feb 2013 Jeg ville nok spørge hende,hvad jeg kunne gøre bedre for at hun fik det endnu bedre end hun allerede har.
    Og hvad hun kan lide at lave, så som gå/ride tur, træne tricks, hygge, springe, dressur osv. smiley

• #4   1. feb 2013 Er du glad for din fold?
    Har du nok mad (hø og græs)?
    Har du ondt nogle steder? Hvis ja, hvor?
    Er der noget du mangler?
    Savner du mig, nu hvor jeg ikke har så meget tid til dig?
    Er du tilfreds med at være her hvor du er?
    Savner du at tage på skovtur?

Tror jeg umiddelbart ville være mine spørgsmål.. Min søster er på efterskole, og med kun 2 ponyer bliver de urolige når den ene er efterladt tilbage, og jeg går i gym, så jeg er somregel smadret når jeg kommer hjem... smiley

• #5   1. feb 2013 Jeg vil spørge min om:
    hvorfor han tager sine dækkener, og ødelægger dem.
    Om han har det godt
    Hvad han har mest lyst til
    smiley

• #6   1. feb 2013 det nogle gode spørgsmål om minder meget om mine.:D

• #7   1. feb 2013 Er du glad?
    Har du det godt?
    Føler du dig godt tilpas?
    Har du ondt?
    Gør det ondt at ride med bid?
    osv.

- Og så ville jeg sige at jeg elsker ham, og at han er min bedste ven!<3 smiley

• #8   1. feb 2013 Har hun det godt?
    er hun tilfreds?
    Hvad kan hun ikke lide?
    hvad er hun bange for? hvorfor?
    Hvorfor hun altid skal mobbe hendes fold-kammerater;)?
    Om hun kan huske da jeg startede med at ride hende?

Ov, der er endlig mange flere end man tror..:D Jeg har nok også en del flere, men det her er nogle gode eksempler;)

• #9   1. feb 2013 Har haft en til at snakke med mine, 3 gange det seneste år til Chelsea og en gang til Elektra.

Med Chelsea er der mest blevet snakkes om hendes føltid da den ikke har været så god. Det er begrænset hvor meget jeg selv har nået at spørge om, det er som regl bare dem de fortæller, men har hørt chelsea ad hvordan hun har det med dem hun går med, hvordan hun havde det med Elektra lige pludselig kom ind i billedet, om hun er kommet helt over hendes skade, sådan nogle ting. smiley
    Elektra snakkede om hun ikke forstod hvordan de andre små ponyer hun gik med kunne bevæge sig så hurtigt, så ville hun høre hvad hun skulle bruges til når hun blev stor. Så hørte jeg hende ad om hendes hanetrit besværgede hende, men det gjorde det ikke smiley

Har været rigtig glad for det med dem begge 2, særligt Chelsea, hun er blevet en helt anden hest efter de 3 gange smiley

• #10   1. feb 2013 Ville spørge min hest om hvor meget jeg kan presse hende, hun har en hjertefejl ..

• #11   1. feb 2013 Går ud fra at det er en clairvoyant du skal have ud?
    Jeg havde en ude sidst i 2012. Hun snakkede løs om alt muligt som Vanessa gerne ville fortælle mig. F.eks at der i hendes boks det gamle sted (ved ikke om han er flyttet med os) stod en mand hver aften og nat og nussede med hende. Han passede på hende. Han kendte mig fra barndommen og ville derfor gerne passe på hende da han ved at hun betyder meget for mig.

Jeg nåede ikke at stille spørgsmål, før hun gik igang. Og det er også det bedste egentlig, for så finder man hurtigt ud af om de virkelig taler sandt. De ting jeg gerne ville have svar på, fik jeg også rigtig hurtigt svar på smiley Hvis der så er noget man er i tvivl om, så kan man altid spørge bagefter..

Jeg kunne dog slet ikke tænke da hun var færdig, fordi jeg blev så rørt over det hele.

Men de spørgsmål jeg fik svar på var blandt andet: Vanessas sygdomsforløb, hvad hun helst ville stå på (spåner, halm, træpiller), ang hendes foder, den daglige gang, kan hun lide mig og føler hun sig tryg ved mig, hvordan er hun blandt de andre heste (mht personligheden), osv osv osv smiley

• #12   1. feb 2013 Savner du mig når jeg ikke er her? Er det noget du savner? Har du det godt? Stiller jeg for store krav? Jeg føler du forstår mig og min træning men gør du det? Vil du følge mig og stole på mig og mine beslutninger for resten af dit liv for jeg har jo aldrig udsat dig for noget farlig/ondt efter du kom til mig?

Alle disse spørgsmål skulle jeg ønske jeg kunne stille men samtidig ville jeg være skide bange for at svarene var negative! Så ønsker man virkelig at de talte vores sprog.....

• #13   1. feb 2013 Ville spørge min hest om hvorfor han pludselig stormer ud af traileren efter at have stået helt roligt og spist i flere minutter smiley

Også ville jeg spørge ham om han var glad for mig og den måde jeg behandler på ham smiley

Og hvad hans yndlings mad var smiley

Kommentér på:
spørgsmål til hesten

Annonce