379 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Efterskole! skal, skal ikke?:) Efterskole! skal, skal ikke?:)

Hej alle HG'er, vil rigtig gerne på efterskole (med ridelinje) i 9. klasse:) Men vil egentlig også rigtig gerne slutte skolen med de lærere og de mennesker omkring mig... Vil syntes det var forfærdeligt at forlade alle de skønne piger og drenge som har været der for mig,støttet mig og kender mig helvedes godt, men på den anden side vil jeg virkelig af hele mit hjerte på efterskole<3

Grunden til jeg tænker på det som 13 årig er at jeg skal skrive mig tideligt op til dem jeg har kigget på:)
-Og nej, jeg vil ikke i 10. klasse ligemeget hvad

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterskole! skal, skal ikke?:)
  • #1   22. jan 2013 Min søster er på efterskole, i 10'ende og hun er rigtig glad for det.
    Jeg fravalgte selv efterskole.

Hvis det føles rigtigt at blive, så bliv. Men mange siger også at efterskole er det fedeste år i ens liv, det ved jeg jo så ikke smiley

• #2   22. jan 2013 Jeg kan ikke lide at slutte skolen midt i det hele. Ville aldrig vælge efterskole som 9'ende klasse.
    Hvorfor i al verden vil du ikke i 10 klasse endnu, lige meget hvad? Du er kun 13.. Du må umuligt vide hvad du vil når du bliver større. smiley

• #3   22. jan 2013 Var selv på efterskole i 8- 9 - 10 klasse og det kan kun anbefales smiley
    De bedste 3 år af mit liv.

• #4   22. jan 2013 Pjuske: Ja, men jeg vil rigtig gerne begge ting:)
    SR: Det kan godt være jeg ikke ved det men jeg vil bestemt ikke, so sorry
    Tanja: Rigtig fedt! Tak:)

• #5   22. jan 2013 På et eller andet tidspunkt skal du jo skilles fra din nuværende klasse, og efterskole er bare godt, har en datter og kender mange, der har haft deres bedste år på efterskole.Det var desværre ikke en mulighed økonomisk, da jeg selv var barn. smiley

Held og lykke uanset, hvad du vælger..:-)

• #6   22. jan 2013 Virkelig ærgerligt at du afviser det, for det kan være gældende for din modenhed hvis du skal på gymnasium. Jeg skal i 10'ende for at få et ekstra år uden stres og for at gøre mig klogere og mere moden inden gymnasium.

Men mine 2 tætte veninder er på efterskole. Den ene er vild med det og den anden savner alt det herhjemme, så hun er ikke så optimistisk for tiden.

• #7   22. jan 2013 Kirsten: Tak tak:)
    SR: Ja...

• #8   22. jan 2013 GØR DET!! Du vil aldrig fortryde det!!

• #9   22. jan 2013 Har selv haft samme tanke.. Syntes ogs det er svært at vælge! Men man får jo oplevelser, og det. Du må meget gerne skrive til mig, når du har valgt!(-:

• #10   22. jan 2013 hej..
    Jeg synes bestem at du skal taget på efterskole, nu er det 15 år siden jeg var på efterskole, og det var en så fed oplevelse, jeg vil bestemt ikke være det for uden. Man lære sig selv at kende på en helt ny måde, får nye venskaber som man ikke ville havde fået, og oplevelserne puha det var tider dengang. Jeg vil varmt anbefale dig at tage et år på efterskole, om det er 9 eller 10 klasse du vælger er lige meget. Men jeg vil give dig garanti for at det vil blive et år hvor du får mulighed for at udvikle dig på helt nye måder. Go fornøjelse, synes det er fornuftigt af dig at du tænker over det allerede nu...

• #11   22. jan 2013 Tronsø er et rigtig godt sted, kan varmt anbefalde det smiley
    Du vil aldrig fortryde det . smiley

Kommentér på:
Efterskole! skal, skal ikke?:)

Annonce