Kriller i halsen+hoste - GODE RÅD! {{forumTopicSubject}}
Jeg har de sidste 3-4 dage haft kriller i halsen og hoste. Det er en tør hoste, og min hals er også meget tør. Har også ondt.
Jeg synes jeg har prøvet alverdens ting:
De blå isbjørne bolcher, stærke lakrids bolcher, diverse the - bl.a. med honning, sodavand, juice, mint pastiller, og i morgen prøver jeg med noget hostesaft.
Lige meget hvad, hjælper det ikke ret længe. Det kom så langt at jeg tidligere kastede op af det. Det er især slemt når jeg skal sove - kan jo ikke falde i søvn med et bolche i munden ):
Nogle der har nogle gode råd? Min far foreslog hyldesaft med ingefær, men vi har dog ingen hyldesaft. Er ved at blive sindsyg af at hoste konstant - det holder mig vågen den halve nat!):
(næsten) ALT VIL BLIVE AFPRØVET! Tak :o)
nov 2008
Følger: 56 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 48 Svar: 1.231
Og de der bolcher, hvad er det nu de hedder.. Sådan nogle orange runde nogle, husker det nok lige om lidt, og så skriver jeg igen
sep 2008
Følger: 32 Følgere: 29 Emner: 432 Svar: 2.724
Ellers køb molucysin, mener jeg de hedder - de hjælper og i dagtimerne skal du sørge for, at have gang i spytkirtlerne hele tiden, dvs. bolsjer og vand og the, hele tiden!
Evt. køb nogle strepsils, til når det er rigtig slemt, og ellers bare "Halls"
apr 2009
Følger: 49 Følgere: 43 Heste: 1 Emner: 100 Svar: 849
Ja, det havde jeg godt hørt, men troede det var til når man var forkølet?
Random:
Hvor købes de? Apoteket eller?:)
Drikker vand hele tiden fordi jeg er så tør i halsen, det holder desværre kun hosten og krilleren på afstand et halv minut ):
- Kan ikke lide halls - kan generelt bare ikke med sådan nogle stærke bolcher, får ondt i maven af dem, men strepsils har jeg også overvejet. Tak
apr 2009
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 888 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.782
En æggeblomme røres i sukker til det bliver hvid
En spise ske fuld citron røres i
Og kogende vand til sidst
Drik det så varm som mulig
I et krus
VH
Annette
apr 2009
sep 2008
Følger: 32 Følgere: 29 Emner: 432 Svar: 2.724
Ja, pebermynte dråber kommes gerne i et glas vand (gerne kogt vand, der er kølet ned) eller dryppes på brystet ved sovetid
Ellers en romtotti ;-))
apr 2009
- Ej puha, det tror jeg bare jeg springer over, det er for stærke sager til mig
nov 2008
Følger: 56 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 48 Svar: 1.231
apr 2009
- Ja, de er også gode:D - men de koster bare rimelig meget
Kriller i halsen+hoste - GODE RÅD!