904 visninger
|
Oprettet:
Konfirmation 2013 {{forumTopicSubject}}
Dejlige HG'ere!<3
Er nu i godt humør, så tænkte jeg lige ville lave et konfiinlæg!
Kom med alt om din konfi, jeg mangler lidt inspiration til tema-farve men ellers har vi ret meget på plads
Jeg skal konfirmaeres den 26/4- 13
Min kjole: (link fjernet)
Den er godt nok sidste års kollektion, men hvad, så jeg da sikker på de andre ikke har den
Vi har styr på indbydelser, kjole, gæsteliste, sted til festen, kirken, mad.
Vi mangler sko og hårting.
Hvem for i til at sætte hår?
Jeg har en moster der er frisør så det jo nemt nok
Fortæl mig alt!
Føler mig i konfi humør!
Knus!
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 220
jeg skal holde den på spa hotellet comwell.
tror det bliver rundeborde og temaet (blomster, servietter osv..) er hvid og babylyserød. Jeg får en tid hos en random frisør. Min mor er uddannet kosmetolog (hvor man også lærer at lægge maake up) så hun ordner min make up. Skoene er nogle hvide ca. 10 cm stilletter. Kan ikke lige finde et billede af min kjole
jul 2009
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 241
Helt fantastisk dag!
Jeg fik mit hår sat ved frisøren og lagde selv min make-up.
Havde sorte ballarinaer, sorte smykker (altså ring + øreringe, min halskæde var sølv med en skilpadde fyldt med diamanter.) sort cardigan og en helt enkel hvid kjole.
Men for søren. HUSK at tage billeder, jeg har meget få, hvilket virkeligt ærger mig!
Jeg er sikker på du får en fantastisk dag.
Men hensyn til hårting linker jeg lige billedet her:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=222956331153302&set=pb.100003168092186.-2207520000.1357747782&type=3&theater
jan 2013
Følger: 37 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 149
aug 2008
Følger: 79 Følgere: 72 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 78
rigtig flot kjole! Jeg blev konfirmeret for 3 år siden.
jeg havde en skøn dag.
jeg har et fotoalbum til at lægge her inde, med min konfirmation Du kan måske bruge det som inspiration Vi sad ved runde borde:) jeg havde en enkel kjole på fra Frejas brude kjoler i hvid med få sten og korset i ryggen. jeg var/ er meget glad for den Som sko valgte jeg et par ballerina sko fra Tine Lund (Viborg) de var lilla, jeg havde også et lilla sjal med blomster på over mine skuldre1
jeg fik sat hår ved min egen frisør og hun lagde også make up, jeg havde en bronzefarve som øjenskygge, brun mascara og lidt puder. Da jeg er meget lys i huden, var jeg i sol 3 gange optil min konfirmation. det kan anbefaledes, det giver lige det sidste pift!
aug 2008
Følger: 79 Følgere: 72 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 78
jun 2010
Følger: 79 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 111 Svar: 427
Intet andet har vi på plads, men skal dog ud at købe kjole ret snart :-).
Jeg kunne godt tænke min noget ala sådan en enkel en her:
http://www.luccabride.com/shop/lindsey-656p.html
Konfirmation 2013