{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Familie, venner. {{forumTopicSubject}}

Hejsa hg'er smiley
Jeg er en pige på 15 år..
2012 har virkelig været et skod år for mig!
Svigt, sygdom, mere svigt og så lige en positiv ting min pony.
Mit år startede med jeg fik Cenzi hjem (jeg låner hende kun)
En ikke tilredet pony... Ingen stolede på at jeg kunne tilride en pony.. Jeg kommer igang fra januar hvor hun kommer hjem til mig på BRRK. Det går super godt og folk begynder at tro på mig! Jubii.
April måned får jeg kyssesyge... Feeeedt! Alt ridning går i stå. Hun bliver lige redet i 1 1/2 ugen inden jeg overtaler min mor til at må ride igen... Dig ikke liiiiige lægens anbefalinger... Efter 3 uger på hesteryg starter jeg mit første stævne på Cenzi! 2x første plads og 1x anden plads! Super pony! Jeg oplever derefter en rigtig dårlig periode i skolen. Har det dårligt i min klasse og føler mig ikke tilpas.. Jeg ender så med at få stress.. Men jeg har i mellemtiden fået bildt mig selv ind at det er noget mad jeg ikke kan tåle.. Stopper med at drikke mælk. Og spise yougurt og alt andet der er laktose i.. Jeg udvikler nogle "tvangstanker" om mad... Jeg er meget sart med mad, mens jeg også er meget kredsen.. ( har fået hjælp, og er på rette spor)
Jeg har efter min konfirmation i maj 2011 haft et dårligt bånd til min far. Jeg må opgive kontakten i september. Jeg fik igen igen stress og det gav en masse fravær i skolen... En masse skænderier med mor... Jeg har stadig ikke nogen kontakt og vil ikke have det før jef bliver voksen... Jeg har oplevet så mange ting i 2012 og orker ikke et år mere! 2013 starter med smil,stævne og projekt opgave! Glæder lig til afgangs prøverne til sommer, og en ny start efter sommerferien!

Det var mit år 2012.. Hvordan var jeres! Kan 2013 kun blive bedre eller værre? Kom med jeres historie!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Familie, venner.
Kommentér på:
Familie, venner.

Annonce