Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægttab?
  • #2   26. dec 2012 Marton skolen! Der er en masse gode skemaer, ikke kun lige til marton men google det smiley

• #3   26. dec 2012 Jeg kan ikke hjælpe med en træningsplan, men vil bare sige få simple kostændringer kan gøre meget. Jeg selv er 165 og vejet 62kg pt. For 2 uger siden vejede jeg 65. Jeg har bare ladet være at spise mere end en lille portion til hvert måltid, max en cola om dagen, masser af vand, og gulerødder i stedet for slik hvis jeg blev lækkersulten. Og så er jeg begyndt at løbe med mine hunde i stedet for at gå. Held og lykke med dit vægttab smiley

• #4   26. dec 2012 Jeg har meget styr på kost osv da jeg går meget op i det, men den rigtige kost er desværre bare ikke nok der hvor jeg er nået til lige nu med vægten så der skal massere motion til smiley

• #5   26. dec 2012 Jeg har tabt mig cirka 10 kilo fordi at jeg ikke har spist nær så meget og for det meste kun sundt og mere motion:-)

• #6   26. dec 2012 Der er stor forskel på hvilken form træning du ønsker.

Nu træner jeg selv mod et triathlon, og mit program er jo træning 6-7 dage i ugen.. Som minimum 2-3 timer cardio (kondotion) og noget balance- eller styrketræning udover. (forskelligt om det er løb eller cykling/spinning og svømning)

- Men du skal jo selvfølgelig ikke dyrke ligeså meget motion som jeg, da jeg jo skal spise ret meget mad for ikke at tabe mig, da jeg bare skal beholde vægten.

Så du så gøre op med dig selv om det er en masse styrketræning så du får flere muskler og derved forbrænder noget mere på længere sigt og bliver mere "stram og tonet" eller om det er løb/cykling som forbrænder mere idet du laver det? Et alternativ er jo også noget Zumba/dans. smiley
    - Derefter skal du så vurdere med dig selv: Hvor meget har jeg tid til? - Hvor meget er jeg villig til at give så det ikke bliver træls? Det er jo normalt at træne 2-3 gange om ugen, da man ellers normalt kører sur i det smiley
    - Gør det i dit eget tempo, og lav noget der motiverer dig, i stedet for det bare er tvungen motion, og du i sidste ender "giver op"!

Held og lykke! smiley

• #7   26. dec 2012 Hvis man gerne vil tabe sig, hvor mange kcal skal man så helst tabe?
    Altså hvis man spiser en god og sund kost..

• #8   26. dec 2012 Man kan ikke tabe kalorier?

Kalorier er det du spiser, og for en alm. kvinde er 1800-2000 kalorier om dagen meget normalt, så hvis du spiser lidt mindre end det, så taber du dig..

• #9   26. dec 2012 Da jeg var meget seriøs med min kur spiste jeg omkring 1200 kcal og trænede ved siden af, men tabte mig slet ikke.. smiley

• #10   26. dec 2012 Hvis du i 7-14 dage prøver at skrive A L T ned hvad du indtager.. Også 100 ml. mælk og det lille stykke slik hos Mormor, så finder du ud af det helt præcis. - Det er nemlig ofte der folk fejler... De tænker jo ikke over at saftevand/juice/mælk også indeholder kalorier, og tæller kun de store måltider.. Men ALT der ryger ind er der kalorier i, undtagen vand smiley

• #11   26. dec 2012 Det plejer jeg også at gøre og går meget op i at finde ud af hvor mange kcal/protein osv der er i maden smiley

• #12   26. dec 2012 Du kan ikke undgå at tabe dig hvis du er i kcal-underskud smiley
    (dog sker det ikke i løbet af 2, 5, 7 eller 14 dage) det tager selvfølgelig tid!)

• #13   26. dec 2012 Ja må bare prøve igen.. smiley styrketrænede også en del, så det tager man selvfølgelig os på af.. smiley

• #14   26. dec 2012 Jeps, det gør man smiley
    - Men pas også på med ikke a blive fanatisk, for under 1200 kcal. om dagen går din krop i sultetilstand og det er sværere at tabe sig fordi kroppen "holder" på alt hvad den kan.. Så 1400-1500 kcal. om dagen er det anbefalede hvis man virkelig gerne vil tabe sig, men stadig fungere normalt og ikke blive træt og let irriteret smiley

Kommentér på:
Vægttab?

Annonce