{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Makeup.
  • #2   19. dec 2012 Ja for jeg ligner jo LORT UDEN!

• #3   19. dec 2012 Lader være.
    Det meste makeup, er testet på små dyr (kat, kaniner, rotter), så jeg går slet ikke ind for det. smiley

• #4   19. dec 2012 Læg det på hylden noget tid, din hud(m.m.) bliver meget sundere af det (taler af egen erfaring)

• #5   19. dec 2012 Det er jo nemt at sige...

• #6   19. dec 2012 Jeg er bare bange for folk syntes jeg ligner lort uden...

• #7   19. dec 2012 Flippe totalt skrådt på min mor. Min mor skal hverken smide MINE ting ud eller bestemme over hvordan jeg skal se ud.
    Men okay, kan godt se at jeg er liiiiidt ældre end dig smiley

• #9   19. dec 2012 Altså snak da lige med din mor om hvorfor hun pludselig er så meget imod det... Og så ville jeg ski da blive småmuggen over, at hun bare har smidt det ud... smiley

• #10   19. dec 2012 Sarah - du bliver nødt til at have noget selvtillid smiley

• #11   19. dec 2012 Du er 14 smiley og du har brugt make-up et par år? Omg, så la' da vær'!!

Jeg har make-up allergi, og det blev konstateret da jeg var 20. jeg har gået med make-up siden jeg var 15-16 år gammel. Tænk lige lidt over den.

Om du vil det eller ej, så er make-up faktisk slet ikke så populært som det har været.

Hvis det er populært i de mindre årgange, så må det ene og alene være af den grund, at man tror man er super sej og voksen, ved at gå med make-up. Det er man ikke. Og for guds skyld, nyd nu den alder du har, mens du har den, og lad vær med at ønsk dig ældre!

Jeg går aldrig med make-up nu, medmindre jeg skal noget. Det make-up jeg går med, er knæk dyrt, fordi det er til allergiker. Jeg har ALDRIG i mit liv oplevet nogen, der har talt ned, eller så meget som kommenteret, at jeg ikke går med make-up smiley

• #12   19. dec 2012 Efter 2 år i skolen med mobning er der ikke sygt meget selvtillid tilbage..

• #13   19. dec 2012 Jeg forstår godt din mor, det er bare en kunstig facade

Vis dit sande jeg i stedet for

• #14   19. dec 2012 Ville prøve det imorgen...

• #15   19. dec 2012 Bare vask dig i hovedet med koldt vand om morgenen, så er det altså slet ikke galt overhovedet! Ellers kan du snakke med din mor om du bare må bruge lidt mascara og intet andet. Det gør jeg, og folk vil nu gerne snakke med mig alligevel :-). Det er ikke det ydre der tæller! Du er smuk som du er tøs smiley

• #16   19. dec 2012 Prøver at gå uden makeup det næste stykke tid.

• #18   19. dec 2012 Du kan farve vipper og bryn hvis du har lyse hår. Det gør meget. Så behøver du heller ikke make-up i hverdagen og det ser naturligt ud.

• #19   19. dec 2012 Jeg går med makeup, men er dog begyndt at gå i skole et par gange om ugen uden. I starten var der lidt negative kommentarer på det, men nu hvor folk har vendt sig til er der rigtig mange der synes det er pænt, når jeg holder mig et par makeup frie dage smiley

• #21   19. dec 2012 Først ville jeg blive sur over, at min mor smed alt mit make-up ud, og kræve, at hun ville købe nogle nye basicting. (Nok er du 'kun' 14, men jeg tror, jeg startede med mascara - hvilket jeg stadig kun bruger - da jeg var 12-13 år, og dengang synes, det var sejt og voksent)
    Du kan foreslå din mor, at I kan gå kompromis. En mascara, en eyeliner og en concealer er sandsynligvis det eneste, du har brug for, og hvis hun betaler for det (fordi hun har smidt dit gamle make-up ud), kan du love at du kun går med de her basicting, der vil fremhæve dit udseende, men ikke gemme det smiley
    I virkelieden handler det jo om din selvtillid og din tro på, at du ser godt ud uden. Desuden synes hverken jævnaldrende drenge, ældre piger og ældre drenge, at det er pænt med meget make-up. Når du bliver ældre vil du finde ud af, at make-up er super sjovt at eksperimentere med til fester, men at det til dagligt er nemmest og pænest kun at have lidt på smiley

• #23   19. dec 2012 Min lærer sagde til mig i dag, at dem der mobber, faktisk er dem der lavest i hierarkiet, de mobber dem, de kan se der er bedre end dem, for at pille dem ned, så DE virker højere oppe...
    Stå ved den du er, og s*id på andres meninger.
    Jeg er blevet mobbet fra og med 3. klasse til og med 8. (hver dag, af de samme personer) hvor jeg så måtte stoppe i skole, efter det første halvår i 8. klasse, fordi jeg ikke turde sige noget osv.
    I 9. klasse (på efterskole) blev jeg også mobbet, når vi spiste, af dem jeg sad ved bor med..
    Men jeg har stået ved den jeg er, og har i dag fundet mine rigtige venner og veninder - de, der acceptere mig som jeg er, og en super dejlig kæreste.

Lad være med, at lave om på dig selv, for at være populær eller fordi andre vil have det - der findes mange, som hellere vil have dig, som du er!

smiley kram.

• #24   19. dec 2012 din mor syntes nok at det er for tidligt (selvom vi andre også startede dengang) eller at du har taget for meget på? aftal med hende hvor meget du tager på altså kun starter med lidt mascara og noget concealer osv... dengang og nu har jeg stadig makeup frie dage, og ville ikke kunne leve uden, ligesom jeg ikke ville kunne leve uden mit makeup.

men som de andre siger, find ud af hvem der er de rigtige venner, det er ikke dem der dømmer om du har makeup på, eller det rigtige tøj. folk reagere på det, det gør folk også omkring mig hvis jeg ikke har det på, men lad være med reagere på dem når de gør det!! bare ignorer dem.
    der findes også meget makeup der gør at dit ansigt ser naturligt ud. må jeg spørge hvornår du startede med at gå med makeup? må sige jeg forstår dig godt, dengang jeg var yngre handlede det istedet med at gå med mærketøj, så blev selv mobbet for havde ikke råd til det.....

• #25   19. dec 2012 Jeg går sjældent med makeup pga at hvis jeg bruger mascara i for lang tid (altså flere dage) så bliver jeg helt rød om øjnene, også vil jeg aldrig kunne have makeup på igen så jeg bruger det KUN hvis jeg skal noget (altså nytårsaften sidste skoledag noget specialet) min ældste søster fejler det samme. Men det er ikke kun derfor jeg ikke rigtig bruger det jeg gider bare ikke rigtig bruge det hver dag da jeg føler mig som en dulle. Og din hud tager også skade af makeup, især hvis det er puder eller bruncream osv. Da huden ikke kan ånde.

Kommentér på:
Makeup.

Annonce