{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Makeup?
  • #3   12. dec 2012 Jeg bruger foundation, mascara og tegner pt bryn op til jeg får farvet mine bryn sorte som mit hår smiley
    I stalden gør jeg ikke, vedmindre jeg har noget på i forvejen. Nu står Sasse også hjemme hos ejer, så er der 2 opstaldere, plus dem der har gården smiley

• #4   12. dec 2012 Overhovedet ikke. Jeg har en sjælden gang imellem mascara på når jeg er på skole/job, men oftest har jeg intet på. Her under min gravidtet har jeg så ikke haft make up eller parfume på en eneste gang, uanset anledning.

I stalden gør jeg virkelig ALDRIG noget ud af mig selv, hvis jeg tilfældigvis har mascara på fra noget jeg har lavet tidligere på dagen, så tager jeg det da ikke af, men ellers kommer jeg gerne derud i beskidt tøj og uglet hår. Jeg skal jo ikke score nogen derude, og man bliver da hurtigt beskidt alligevel (;

• #5   12. dec 2012 Nææ, jeg har altid mascara på, og meget lidt Foundation. Ellers intet.

• #6   12. dec 2012 Jeg har til hverdag engang i mellem lidt foundation under øjnene, fordi jeg har meget sorte render der, og lidt mascara.
    Læbepomade er jeg TOTALT afhængig af. smiley

Men generelt bruger jeg ikke meget makeup, jeg kan ikke se grunden og gider ikke risikere allergi senere ved at bruge en masse makeup nu. smiley

• #7   12. dec 2012 http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/386659-mig

-Går for det meste kun med mascara og øjnskygge:)

• #8   12. dec 2012 I hverdagen bruger jeg stort set altid foundation (self kun om vinteren), så har jeg solpudder på kinderne for at fremhæve kindbenene, så har jeg mascara på de nederste vipper - har Øjenvippe extensions på - og så tegner jeg mine øjenbryn op. Jeg gør altid noget ud af mig selv når jeg skal i skole og sådan, medmindre jeg har travlt.
    Men hvis det er weekend og jeg kun skal op til hesten plejer jeg ikke at tage noget på - men ligesom en anden nævnte - går jeg mega højt op i at mig og min hest matcher i farverne. - har hun rødt på, har jeg også osv. smiley

• #9   12. dec 2012 Jeg brugte meget makeup da jeg var yngre og ville ikke vise mig NOGEN steder uden. Har dog aldrig brugt andet end på øjnene. Foundation, pudder og alt den slags giver let uren hud hvis ikke man renser hele tiden.

Idag er jeg 21 og bruger ikke nogen slags makeup til daglig. Hverken i skole eller hos hesten. Men nu står min hest så også hos mig selv xD
    Jeg tager kun lidt øjenskygge og mascara på hvis der skal tages billeder.

• #10   12. dec 2012 om vinteren bruger jeg ofte foundation (ikke så tit om sommeren, kun til fest) og så mascara, men kan godt tage af sted uden noget...

• #11   12. dec 2012 Bruger altid mascare, både i skole og til hestene. Tager så også altid til hesten efter skole. I weekenden bruger jeg også mascare, men det er fordi jeg skal med offentlig transport ud til hestene.
    Nogen gange har jeg øjenskygge på, bare en brun en. Og til fester tager jeg det meste på smiley

• #12   12. dec 2012
    Har altid mascara på, for det meste også i stalden - så jeg ser bare lidt vågen ud.

Kommentér på:
Makeup?

Annonce