{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung Galaxy S3 mini
  • #1   9. dec 2012 Bryder mig på ingen måde om Samsung, og har aldrig gjort det, jeg kan ikke lide styresystemet, tastaturet (ved godt det er touch, men når man skal skrive på den), designet, men de plejer at lave telefoner der ellers fungerer fint - hvis man er til dem. De er nok mere robuste end fx iPhone, men ville stadig til hver en tid anbefale iPhone. Den er fantastisk smiley

• #2   9. dec 2012 Hehe, jeg har det med iPhone som du har det med Samsung smiley
    Jeg har en Samsung nu, og elsker den!
    Men har forelsket mig i S3'ens fede design!:)

• #3   9. dec 2012 Køb den rigtige. Minien er bare en lidt dårligere mindre udgave af den. Min veninde har den og hun er ret tilfreds med den, synes også selv det virker som en fed mobil.
    Minien har dårligere kamera osv... smiley

• #4   9. dec 2012 Jeg har en galaxy s3 og elsker den !!:) den er nemlig rigtig fed, har det på samme måde med iphone, skal aldrig have det skrammel, syntes de går nemt i stykker;) men er rigtig glad for galaxyen den har en masse fede ting den kan smiley

• #5   9. dec 2012 Grunden til at det er minien er at min far kan få den til halv pris via sit arbejde.
    Men jeg gider jo ikke købe den hvis den så ikke kan holde til noget;)
    Desuden har jeg ikke lige penge til S3en smiley

Kommentér på:
Samsung Galaxy S3 mini

Annonce