{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung Galaxy s3 har du?
  • #1   25. feb 2014 Jeg har den, og kan ingen ulemper finde! smiley
    Den er holdbar, hurtig og utrolig medgørlig. Jeg elsker den! Jeg gik selv fra en iPhone, og har ikke fortrudt. Det er en så dejlig telefon smiley

• #2   25. feb 2014 Har godt nok S3 mini'en, men softwaren er stort set det samme. Jeg er rigtig glad for min og kunne ikke drømme om at skifte den ud! Den er nem at bruge og designet er lækkert!
    Har faktisk ikke rigtig oplevet nogen ulempe ved den endnu, skulle jeg finde en ville det nok være at S3'eren er stor i forhold til mini'en smiley .

• #3   25. feb 2014 Jeg har s4 mini. Den er jeg super glad for. Skøn telefon! smiley
    Men du skal vende dig til android istedet for iOS smiley

• #4   25. feb 2014 Min kæreste gik fra en iPhone 4 til en Samsung Galaxy S3, og efter han har modtaget den, og jeg et par gange har fået lov til at lege med den, drømmer jeg også om én! Jeg synes ikke at kunne finde nogle ulemper, andet end tilvænningen til et nyt styresystem og størrelsen på skærmen, men ellers er der ikke noget negativt fra min side af smiley I min mening, er den langt bedre end en iPhone, men jeg er også ved at være godt træt af Apple efterhånden smiley

• #6   25. feb 2014 Jeg har den. Er ret glad for den men vil også snart have noget nyt (den er 1,5 år gammel og har hul i skærmen efter jeg tabte den på beton men er endnu fuldt ud anvendelig).
    den er har klart større skærm end iPhone og så er den ikke lige så tyk.
    jeg synes personligt at iPhone er en KLODS at få i hånden.

• #7   25. feb 2014 Jeg har s3 og er utrolig glad for den. Kan ikke finde nogle ulemper! smiley men s3 mini er langt fra det samme indeni, så man må ikke tro det er den samme bare mindre, mini skulle være en dårligere i systemet smiley
    Men jeg har hellerikke haft problemer mht. Til størrelsen smiley

• #8   25. feb 2014 Har også en S3 og er glad for den!
    Den eneste ulempe jeg kan finde, er størrelsen smiley Men det er en vanesag....
    Er fan af Android systemet, der ikke er ligeså låst som Ios.
    Har tabt min et utal af gange og der er ikke kommet en eneste rids eller flænge i den.
    Go for it smiley

• #9   25. feb 2014 Vil forresten også lige tilføje at jeg tabte min på en ridetur og den var totalt splintret og nogle steder var små stykker glas faldet af, men den var totalt anvendelig i et halvt år indtil jeg fik skærmen skiftet smiley

• #10   25. feb 2014 Har både s3'eren og s4'eren.. er super glad for dem og kan faktisk ikke lige sige noget dårligt om dem..

• #11   25. feb 2014 Jeg har 4'eren nu, men har en 3'er som jeg brugte førhen. Jeg var virkelig tilfreds med den, og den holdt utrolig godt. Jeg synes batteriet holder meget bedre end andres iphones (også selvom batteriet er et år gammelt). Den overlevede meget, blev tygget lidt i af heste, overnattet i en hesteboks i strøelsen, blevet tabt i stor vandpyt osv osv, intet skete der, den lever endnu, bortset fra skærmen er flækket smiley

Men ja den er hurtig og god. Den eneste minus for mig var at den var en anelse for stor. Men det er jo hvad man er til smiley

• #12   25. feb 2014 Havde en s3 men er nu skiftet til s4'eren og de to telefoner er de bedste jeg nogensinde har haft så kan ikke sige en negativ ting om dem smiley

Kommentér på:
Samsung Galaxy s3 har du?

Annonce